zucht...ik ben in extase.....

Wauw, wat gaaf Jenn!!! Lijkt mij ook zo bijzonder. Kan me voorstellen dat je dan met zo’n kindje ook een hele speciale band krijgt.



Hier was mijn schoonzusje (en beste vriendin) ook bij de bevalling van Lynn, maar helaas om een minder fijne reden. Ze kunnen helaas geen kinderen krijgen :cry:

wat een prachtige ervaring lijkt me dat zeg :inlove: Zo bijzonder dat je dat hebt mogen meemaken.

wow lijkt me echt mooi om zoiets mee te mogen maken.

dit vergeet je never nooit meer :inlove: :inlove:

Ow Jen… heerlijk… krijg er kippevel van… zag de foto en wat ontzettend lief is dat!! een moment om te koesteren in jullie vriendschap…

Gefeliciteerd nogmaals en ook voor A-w… :inlove:

Ooooh wat bijzonder!

Krijg het er warm van. Wat gaaf om dit mee te maken! GEFELICITEERD!





Doet me ook aan mn eigen (2e) bevalling denken, die ook zo gewoon bijzonder en super makkelijk en snel ging, in aanwezigheid van alleen mijn tante (vroedvrouw) en moeder (plaatsvervangend kraamverzorgster). En toen ik aan het persen was keek ik naar buiten waar de zon scheen, de schaapjes in de wei liepen en mijn zoon met zijn oom in de tuin bezig was. En ik voelde me even helemaal God/Oermoeder, “en ze zag dat het goed was”.

Wauw, wat gaaf voor jouw en je vriendin zeg!!!



Geniet van deze verschrikkelijke mooie ervaring!!!



Ik hoop het in december mee te mogen maken met een vriendin!!!



:-*

ow echt bren, het is zo onwerkelijk…net een film

wat een geweldige ervaring!



Wat ontzettend mooi dat je er bij mocht zijn :inlove:



En wat een mooie naam :inlove:

Wauw, wat een ervaring!!



Gefeliciteerd met Anouk!



Denk dat ze zeker altijd speciaal voor je zal blijven, omdat je haar geboorte hebt meegemaakt.

Ben nu wel jaloers Jen…

Charlotte is gisteravond mega snel bevallen…

Ze hebben niet eens de tijd gehad mij te bellen…



Emma is gisteravond geboren!!!

Ik ben onwijs blij , omdat ze er is…



Maar ik ben er niet bij geweest!!!

Ik hoop op nog een kans!!!



:-*

huh…wat mooi, maar wel balen zeker of niet :hug: :hug:

Ja, dubbel gevoel joh!

Ben blij dat Emma er is (4 weken te vroeg), maar had ZO graag bij een bevalling willen zijn!!!



Heb haar nu nog niet eens gezien!!!



Hoe is t met AWtje en Anouk???



:-*