Zou 't? of willen mijn ogen een streep zien...

Ja…afwachten…dat klinkt zo simpel he…Zou fijn zijn als het ook daadwerkelijk zo simpel was.



Maar…even voor de duidelijkheid. Je bent deze ronde uitgegaan van een cyclus van 25 dagen? Dan zit je nu dus op dag 36…Da’s 2 dagen voor je ongi als je uit zou gaan van je oude cyclus van 38 dagen.

Ik zou dan in ieder geval die 38 dagen even aanhouden voor je er nog een testje tegenaan gooit (of 40 dagen als je daar het geduld voor hebt).



Ik heb de afgelopen maanden ook zo’n rare cyclus gehad (heb vorig jaar een missed abortion gehad en sindsdien is het niet meer als vanouds). Eerst (eind vorig jaar) was er echt geen pijl op te trekken. Toen werd hij opeens 2 keer netjes 28 dagen, vervolgens 26 dagen en zelfs een keer 24 dagen. Nu was het weer 26 dagen.



Overigens…als je standaard een wat langere cyclus hebt, zou je kunnen overwegen teunisbloemoliecapsules te gaan gebruiken. Die helpen je cyclus op de rit te krijgen. Mij heeft het vorig jaar goed gedaan!

You can read my mind Debke!

Ik ga nu idd even uit van mijn cyclus van 38 dagen en ik zal hem uitzitten tot dag 40 . :shifty: (ik ben blij dat ik mijn ei kwijt kan op 't forum als het te lang duurdt)

Dus maandag op z’n vroegst zal ik er weer een test tegen aan gooien!



Wat is dat een ‘missed abortion’ Debke? Ik ben nog niet zo bekend met de termen van het forum… en buiten het forum heb ik er ook nog niet over gehoord.



Maar jouw cyclus was daardoor ook behoorlijk uit de kom idd! Dat is best vervelend he? Vooral als je een ‘kindje maken’ in de planning hebt staan.



Teunisbloemoliecapsule… hmm goede tip!

Verkopen ze die ook bij de local drogisterij? Gaan ik straks even spieken… moet in dit hete weertje nog mijn boodschapjes doen :wall:

(ik kan heel slecht tegen de hitte)

Een missed abortion is een soort van miskraam. Maar dan eentje waarbij het kindje niet vanzelf door je lijf wordt afgestoten. Wij kwamen er in oktober bij de 10 weken echo achter dat ons kindje een paar dagen eerder gestopt was met leven. Ik wilde geen curretage enzo, dus ik heb afgewacht tot mijn lijf het kindje vanzelf af zou stoten. Dat heeft een paar weekjes geduurd (half november). Sinds die tijd is het dus gedoe. Nu valt het wel weer mee gelukkig, maar voorheen…blegh!



Geen idee trouwens of ze teunisbloemoliecapsules daar ook verkopen, maar bij Etos (en volgens mij bij Kruitvat ook) in ieder geval wel.

@Lilyy wrote:

O miranda dat geeft hoop :mrgreen:

Ben je toen pas op 5/6 weken begonnen met testen of daarvoor ook al?

Gek he hoe dat kan? Dat de 1 veel HCG heeft en de ander juist niet…



Trouwens ik zit nu al tien dagen over mijn tijd…:shifty:




Ik was helemaal niet regelmatig ongesteld, dus daar kon ik niet van uitgaan. (nadat ik stopte met de pil, een jaar niet ongesteld, toen ineens 3 keer in een maand, de zomer niet, 2 maanden regelmatig, en toen dus zwanger…)



Maar ik had gevoelige borsten, luste geen koffie meer, wilde geen sigaret meer, rook alles sterker, rommelige buik… Dus ik een test gedaan de volgende dag (maandag) Heel erg licht streepje. Dinsdag weer een testje, hetzelfde. En toen vrijdag een test, (een andere die ik van i-net had besteld, maar hetzelfde idee) en toen was het pas overduidelijk!



Ik heb de vk gebeld, en als ik terug rekende dan was ik al 7 weken zwanger. (Als ik keek naar mijn laatste menstruatie). Met 13 weken had ik een echo, en toen bleek ik 11 weken te zijn…



Dus achteraf was ik ‘pas’ 5 weken zwanger toen ik positief teste, maar met 4 weken gaf hij nog wel negatief aan!

Zo miranda wat een verwarrende tijd is dat voor jouw geweest zeg! En een jaar niet ongesteld geweest… :shock:

Gelukkig was het wel voor het goede doel en was je lekker zwanger!



En Debke wat een verdrietige tijd :frowning: Zo word ik altijd even met beide benen op de grond getrokken dat er dit soort dingen toch vaker gebeuren dan ik denk en dat ik ook superblij mag zijn met de dingen die ik al heb.

Hoe gaat het met de verwerking? Dikke knuf van mij hoor!

Gelukkig is je cyclus wat opgeknapt!



Dag 12:

Geen bloedmonsters :dance:

en soms wat gezeur van mijn buik naar mijn liezen… vooral links.

Nou idd: in dat jaar ben ik een keer bij de HA geweest, omdat ik het wel raar vond dat ik maar niet ongesteld werd… En wat kreeg ik als antwoord? "dat het wel tot mijn 35e kon duren’ :wall: Gelukkig was ik een jaar later dus toch echt zwanger :smiley:



En je blijft het spannend houden: dat is dus wel zo met geen of een rare cyclus: je weet niet wanneer je moet testen…

@Lilyy wrote:



En Debke wat een verdrietige tijd :frowning: Zo word ik altijd even met beide benen op de grond getrokken dat er dit soort dingen toch vaker gebeuren dan ik denk en dat ik ook superblij mag zijn met de dingen die ik al heb.

Hoe gaat het met de verwerking? Dikke knuf van mij hoor!

Gelukkig is je cyclus wat opgeknapt!





Ja, dat was niet de beste tijd nee…Maar goed, het echte “verwerken” is wel achter de rug nu. Het zal altijd een gemis blijven en op sommige dagen is dat nog altijd heel erg aanwezig. Ondertussen zijn we de uitgerekende datum van toen ook al ruimschoots voorbij en dat scheelt ook wel moet ik zeggen. Maar goed, hier ga ik jou niet mee vervelen! Voor jou is het nog veeeeeeel te spannend!



Heb je al besloten of en wanneer je nog een keer gaat testen?



Mijn duimen draaien nog hoor!

Dag 13:

‘t gaat nog allemaal goed :smiley: ben zo blij dat het niet doorzet!



Miranda, is het nou zomaar gebeurt? dat je een heel jaar lang niet ongesteld werd? en dat de dokter daar zo luchtig over deed zeg… tot je 35e’ hallo zeg.



Debke je mag gerust je hart luchten als je daar behoefte aan hebt :smiley: Het zou mij ook fijn lijken als ik er af en toe effies over kan praten. Dan is het toch weer even eruit.



En het is idd allemaaal erg spannend! Tjonge, wat ben ik benieuwd!

Een nieuwe test data wordt waarschijnlijk maandag ochtend… al wil ik het liefst zo lang mogelijk wachten. Ben zo bang dat het weer voor niets is geweest. Ik ga er tegenwoordig gewoon vanuit dat hij nega aanslaat, stom is dat he? Ga je dan… naar de toilet met zo een zwaar gevoel
.

Lilyy, :-*



Enne…vanaf donderdag ben ik met vakantie, dus wel eerder testen he!!! :wink: :lol:

Ja, ik stopte in dec '02 met de pil, dec '03 werd ik ongesteld. En Maart '04 dus 3 keer, en in de zomer een keer. Daarna okt en nov ‘04 en toen dus zwanger… (jan’05)



In ‘04 gingen wij voor kinderen, dus dat jaar ben ik bij de HA geweest. Had op een briefje mijn rare cyclus gezet, en daar keek ie niet eens naar! Toen gaf hij dus de opmerking "dat kan wel tot je 35e duren…’ Ik keek blijkbaar een beetje zo :shock: , want daarna zei ie "alleen als je zwanger wil worden is het wel lastig…’ Tja, daarvoor ging ik naar de dokter :doh:



Maargoed, ik kreeg toen te horen dat ik maar moest gaan temperaturen, en verder niet…Heb nog wel wat opgezocht erover op internet, maar had geen zin om er al wat mee te doen… Een half jaar later ongeveer was ik zwanger…

Dag 14:



:dance: geen bloedmonsters!



(even een snel berichtje… krijg zo bezoek ;))

Spannund…!!!

:-*

Dag 16:



:cry: Ik ben verdrietig.

Ik heb nergens zin in en ik vind het moeilijk te begrijpen.

Vandaag heb ik in de middag getest en hij was once again weer negatief.

Ik baal er zo ontzettend van en ik heb geen zin meer om te hopen.

Waarom kan het niet lekker duidelijk zijn?

Waarom moet ik zolang over tijd wezen?

Zucht… het is lastig. Ik heb zin om de hele dag te huilen en dan bedenk ik me weer dat het stom is om te doen.

Frustrerend, vermoeiend en ongelooflijk twijfelachtig, met die woorden kan ik me nu omschrijven. Ook al denk ik aan de andere kant; stel je niet aan.

Even een dikke digi-hug!



Geef NOOIT op!!!

Al kun je nog zo boos, verdrietig, teleurgesteld zijn.

Ik heb vorig jaar jan tegen mn man gezegd zoek maar een vrouw die wel zwanger kan worden.

In maart was het dan eindelijk zo ver :thumbup:

Ik zal je mn geschiedenis besparen :mrgreen:



Zie mn banner en vergeet nooit: Geef NOOIT op!!

Want wonderen bestaan wel degelijk!!

Onze dochter is daar namelijk 1 van :inlove:

Och meis toch… :hug: :hug: :hug:

Ik hoop maar dat je heel snel duidelijkheid hebt…dit is echt geen fijne situatie…



Ik duim nog even voor je verder, want zoals pooh ook zegt “nooit opgeven”!!!



Dikke knuffel voor jou!



:-* :-* :-*

Bedankt allebei, dikke kus!

Pooh nog van harte met jouw dochtertje :smiley: Wat goed dat je nu eindelijk mama mag zijn. En ik weet wel dat het er ooit wel van komt en dat blijf ik ook tegen mezelf zeggen. 't zijn soms momenten he? maar goed daar weten jullie alles van :wink:



Debke fijne vakantie! over hoeveel weekjes ben je terug en waar ga je heen? Lekker genieten he?! Lekker op je strandstoel, muziekie op, wat te drinken aan het zwembad (of de zee) en de kids lekker ravotten om je heen… je niet druk maken om de was, stofzuigen, ramen wassen… lekker laten gaan :smiley: :inlove:

Geniet ze !!!

Dank je! Genieten gaan we zeker! We gaan naar Spanje overigens. Ruim 3 weken zijn we weg. Heeeerlijk!



Hopelijk hebben we alletwee snel goed nieuws!



Overigens…wilde ik nog even met je delen…Een vriendinnetje van me had een heel onregelmatige en vaak lange cyclus en had dus geen idee wat ze verwachten kon. Die is gewoon stug doorgegaan met “klussen” en heeft op een gegeven moment gewoon iedere 2 weken een test gedaan als ze nog niet ongi was. Uiteindelijk bleek ze dus ook best snel hartstikke zwanger!



Wat ik eigenlijk wil zeggen…Niet opgeven en vooral niet vergeten door te “oefenen”! Het zou maar zo kunnen dat je cyclus dusdanig van de wap is dat je ei gewoon nog moet komen!



Tot begin september!

Dag 19:



Gister wat bruin bloed gevonden… maar vanochtend is het weer gestopt.

Hmmm zal mij benieuwen! :roll:

:frowning: het is door gezet!

Jammer zeg, maar volgende ronde weer een kans. Hopelijk blijf je ditmaal niet zo lang in onzekerheid…