Zou 't? of willen mijn ogen een streep zien...

Hay meiden, wat leuk dat ik hier bij jullie op het forum zit!

Ik zocht al tijden een leuk forum en na wat te hebben gelezen… besloten om me aan te sluiten bij jullie. :mrgreen:



Nu maar even gelijk met de deur in huis vallen:

Zien jullie het 2e streepje ook?

Links!? Volgens mij wel ja!

Links ja :mrgreen:

Oh wat fijn meis… dan is het nu 2-0!

Volgen er nog meer? :inlove:

Dat je geen digitale doet, hoef je niet zo te gissen. :wink:

Ik durf het zo niet te zeggen…In eerste instantie zag ik niks. Na wat tuurwerk zag ik (vooral links bovenin) een vaag lijntje.



Hoe vroeg heb je getest? Op welke dag in je cyclus zit je nu?

Net voor de radiator zeg maar zie ik het. :wink:

Hay Debke wat lief dat je je best erop hebt gedaan.

Ik zal even uitleggen hoe het zit:



Ik ben een anderhalf week te vroeg ongesteld geworden en had tussentijds ook een dag bloeding. Dit is mijn nooit overkomen en ook de dokter wist er geen raad mee. Het is nu twee dagen nadat ik ongi ben geweest en ik voel mijn eigen met vlagen wat misselijk. Zou ook kunnen komen door het weer… dat weet ik maar al te best. Heb er toen vanochtend toch maar een test tegen aangegooid en ik zal gelijk dat beruchte linkse streepje. Maar juist na wat turen verdween hij voor mij…



:pray: Oh meiden ik hoop het!



Juist Lala daar zien ik hem ook! :mrgreen:

Nou…dan zou die korte “ongi” een innestelingsbloeding geweest kunnen zijn. Als je nu pas 2 dagen daarna zit, dan is de kans klein dat je positief test en als dat al zo is, dan zal het zo vaag zijn als je nu getest hebt.



Volgens mij heb je een test van ClearBlue gebruikt he? Ik heb ooit ook een heel vroeg al positief getest met een digitale van ClearBlue (5 dagen voor de dag dat ik eigenlijk ongi zou moeten worden).



Je zegt dat je anderhalve week (dus zeg 10 dagen) te vroeg “ongi” geworden bent. Hoe lang duurde die “ongi”? En was die zoals je gewend bent? (behalve dan dat hij veel te vroeg was).

Oh wat fijn die antwoorden en interesse! :inlove:

Is even kijken… was mijn ongi van 10 dagen te vroeg anders dan ik gewend was…

Hij was wel ontzettend zwaar. Veel vloeien. Veel steken links van mijn buik.



Want eigenlijk nadat ik ben gestopt met de pil is mijn ongi altijd rustig geweest.



En idd Debke dit is een test van Clearblue. De digitale nog wel alleen wilt het digitale niet werken. Hij verwijst op het display naar een boekje.

Heel vaag!

Oke…dat is niet gebruikelijk voor een innestelingsbloeding…Die zijn vaak juist kort en gaan met weinig bloedverlies gepaard…



Ik vind het heel lastig om hier nu iets zinnigs over te zeggen. Het kan natuurlijk nog altijd dat je wel gewoon zwanger bent, maar als ik in jouw schoenen zou staan nu, zou ik daar niet vanuit gaan.



Ik weet hoe moeilijk het is om die vaag positieve test nu te “negeren” (been there, done that…), maar ik zou denk ik toch uitgaan van die ongi. Misschien over een dag of 4/5 nog een keer een testje doen anders…Dan weet je het zeker.



Sorry dat ik geen positiever verhaal voor je heb… Ik baseer dit trouwens allemaal op mijn eigen ervaringen hoor, dus het is geen vast gegeven allemaal.

Oh…ik lees nu even wat beter en zie dat je de digitale test van CB gebruikt hebt…

Dan durf ik bijna met zekerheid te zeggen, dat je niet zwanger bent…sorry…

Bij die testen mag je namelijk niet het stripje aflezen. Dat werkt anders dan bij de gewone testen.

Oh Debke… :shock:

Goed dat je dit vertelt!

Ik was inderdaad in de veronderstelling dat ze het zelfde werken als de normale en dat de digitale lezer gewoon de streepjes zou aflezen. Maar omdat dit streepje zo licht was (als het uberhaupt een streep is) dacht ik dat hij het niet kon aflezen en vandaar die foutmelding gaf ( boekje rechts in beeld ).



Bedankt vrouwke en ik zet hem maar door naar de volgende ronde!

Nee, dat boekje geeft aan dat de test niet goed is uitgevoerd. Misschien dat je het staafje verkeerd om teruggeplaatst hebt? (ken het… :oops: ).



Als ik jou was zou ik ook maar gewoon uitgaan van je ongi en je cyclus weer opnieuw gaan tellen vanaf de eerste dag van die ongi.



Succes in de volgende ronde! Hopelijk is het snel echt raak!



:-*

en als je echt echt echt nog eens wilt testen omdat je het gewoon zeker wilt weten , probeer dan eens de goedkope testen van kruidvat ofzo , die zijn een stuk gevoeliger .

Bedankt Nathalie!

maar…



Nou ja misschien doe ik dat wel :inlove:

De wonderen zijn de wereld nog niet uit he?



En Debke…



Ik heb hem idd in eerste instantie verkeerd om erin gedaan :oops: :silenced:

Herkenbaar meis! Heb ik ook eens gedaan…Dacht dat ik toch wel slim genoeg was om die test “gewoon” even te doen zonder de gebruiksaanwijzing er op na te slaan…Blijkbaar niet dus! :mrgreen:

als je het zeker wilt weten had ik een andere test gedaan ik zie geen streepje :think:



succes!

Hay hay,

daar ben ik weer even!



Het is nu een weekje later en ik moet jullie zeggen dat ik van alles voel. :shifty: Hier wat op een rijtje:


  1. Paar dagen last gehad van onder rugpijn
  2. Steekjes links… andere dag rechts bij mijn buik
  3. Wat misselijk geweest (nu niet meer overigens)



    Het is toch idioot he?

    Ik denk dat ik het gewoon even lekker van mij wil afschrijven en met natuurlijk de achterliggende hoop dat het toch wel wat zou kunnen wezen. :mrgreen:



    Als ik in verwachting zou zijn… zou ik bij god niet weten hoe ik dan moet gaan berekenen vanaf wanneer en hoeveel weken ik zou kunnen zijn.

    Och Och zorgen voor morgen!

    Of beter gezegd: zorgen voor de dag dat het zover is :smiley:

Misschien heb je nu gewoon je eisprong? Dat zou heel goed kunnen met die steekjes. En je zit toch ook rond de 10-14 dagen na je 1e dag ongi?

Ja da’s zeker waar Wola…

Goed dat je het zegt :smiley: Ik ben nu zo bezig met in verwachting zijn dat ik mijn eisprong helemaal vergeet. :roll:



Even flink aanklussen dan maar :oops: