Zou 't? of willen mijn ogen een streep zien...

Klinkt inderdaad een beetje als een eisprong. Zou er maar even flink gebruik van maken als ik jou was :mrgreen: Ik ga vast duimen voor een mooi resultaat!

Ik meld weer iets van mezelf!



Ik ben vier dagen over tijd…

Spannend he? :mrgreen:

inderdaad erg spannend meis! hopenlijk betekent dat goed nieuws!

Spannend!!



Ik snap niet wat ik in dit forum deel doe...
Het kriebelt alweer...

Heeeeeeel spannend! Wanneer ga je testen???



Ik duim!!!

Bedankt ladies!

Ik dacht eerst aan maandag… maar aangezien ik eerst moet werken en ik geen testen in huis heb, wordt het verplaatst naar dinsdag :mrgreen:



Ik voel wel de krampjes die ik normaal heb als ik ongi ben dus ik probeer wel met beide benen op de grond te blijven. Maar geen bloed geeft goede moed en in die sferen waan ik me dan ook weer :slight_smile:

Ik wacht in spanning af! En stiekum hoop ik dat ik woensdag of donderdag ook een testje kan wagen…

Ooooo Debke ik zie het nou pas!!!

:oops:

Wat geinig dat we in hetzelfde schuitje zitten, wel gezellig zo samen!

Ik zal aan je denken en mijn duimen zullen ook wat uurtjes voor jouw draaien :smiley:

Ik heb onderhand bijna geen nagels meer over…Maar ik hou vol! Ik wacht braaf af tot donderdag!



Hoe is het bij jou Lilyy?

Och arme nagels… :lol:

Ja alles gaat nog steeds goed en bij jouw ook he?

Oooo 't is zo spannend!!!



Ben je weleens vaker overtijd?

ahhhhh wat spannend!! en voor 2 meiden lees ik net! Waaah houden jullie het zo lang uit om nog niet te testen? Ik was al 10x naar een benzinestation gereden :stuck_out_tongue:

:thumbup: voor jullie wilskracht!!

Nou…hier zijn gisterenavond dan toch de :twisted: gearriveerd. Baal ik best van, maar ergens had ik er ook wel op gerekend. Beetje dubbel dus. Maar goed, de grootste teleurstelling is weer achter de rug. Ik kan weer vol goede moed verder naar de volgende ronde.



Eigenlijk ben ik nooit overtijd nee…Maar de afgelopen 3 maanden is mijn cyclus steeds korter geworden (van 28, naar 26 en zelfs 24 dagen). Nu is hij weer opgeklommen naar 26 dagen. Gedoe…



Jij nog steeds niet ongi Lilyy? Hoe voel je je verder?

Och debke… balen altijd weer! Gelukkig dat je het zo in zag… maar t blijft vervelend. Ik hoop dat. Ik je volgende maand mag feliciteren! Ik herken je cyclus wel. Ik had ook maanden van 38 dagen en nu twee maanden van 25. Vreemd is dat he? Ben benieuwd wat deze maaand mij gaat brengen. Maar ik voel me op zich prima. We’ll veel gerommel in mijn buik maar verders geen last van de bekende zwangerschapskwalen. Ook heb ik geen gevoel dat ik zwanger ben. Soms hoor je weleens dat vrouwen gelijk het gevoel hadden, maar hier totaal niet. Bluefairy die wilskracht is gegroeit door het teveel zien aan nega testen hihi. Je wordt er gewoon bang van iedere keer. Zou ‘t of zal ik weer 1 streep treffen’. Het was waarschijnlijk makkelijk geweest als we all die mooie technologie niet hadden en moesten afwachten op een bolle buik :wink: zouden we dan niet veel geduldiger zijn geweest?

Ja, het blijft vervelend inderdaad! Maar goed, over anderhalve week lekker op vakantie. Misschien komen we wel met zijn 6en terug in plaats van met zijn 5en! Het zou niet voor het eerst zijn dat we wat extra “bagage” mee terug naar huis nemen… :mrgreen:



Geduld is een schone zaak zeggen ze.



Lilyy, ik hoop heel erg voor je dat jij morgen dan toch echt een positieve test in je handen hebt hoor! Ik blijf stug doorduimen voor je!

Het is dinsdag Lilyy!!! En en en en en en en??? :smiley:

Hai Debke

Ik heb idd getest maar hij is niet positief uitgevallen :frowning: Ik moet er wel bij zeggen dat ik s’middags heb getest met een kruidvat testje (2 voor 5,-). Heb je daar enig ervaring mee?



Ik hoop nu zo dat ik bij de mama’s hoor die ook pas later in het stadium positief testen. :pray: !!!



Ken je vrouwen (op t forum of in het echt) die ook later posi testen? Want ik ken het eigenlijk alleen van een berichtje sporadisch op google. :lol:



O Debke wat een rijkdom qua kids heb je al thuis zitten, heeerlijk! Ik hoop dat er strakjes een ukje en misschien wel idd tijdens de vakantie jullie komt vergezellen. Leek me altijd zo leuk om in een groot gezin op te groeien!

Succes en bedankt voor het volgen van mijn verhaal!



Liefs Lilyy!

Ik teste veel later pas positief: achteraf gerekend wat ik 5 weken zwanger toen ik teste, maar na een paar dagen (6 weken) teste ik pas duidelijk positief :thumbup:

O miranda dat geeft hoop :mrgreen:

Ben je toen pas op 5/6 weken begonnen met testen of daarvoor ook al?

Gek he hoe dat kan? Dat de 1 veel HCG heeft en de ander juist niet…



Trouwens ik zit nu al tien dagen over mijn tijd…:shifty:

He wat jammer meis!

Ik ken persoonlijk geen mensen die pas later positief testten, maar heb het hier op het forum wel al vaker gezien. Het kan dus echt wel, maar ik zou me er niet te hard op vastpinnen als ik jou was (uit zelfbescherming bedoel ik dan).



Hoe lang ben je al gestopt met anticonceptie? Was je aan de pil voorheen? Het kan natuurlijk zo zijn dat je lijf nog aan het “ontpillen” is. Dat je daarom nu wat later dan “normaal” ongi wordt.



Wat die testen betreft. Die staan geloof ik wel bekend om hun gevoeligheid (al zal dat ook van persoon tot persoon verschillen). Ik heb er zelf geen ervaring mee.



Ik hoop dat je heel snel duidelijkheid hebt…Uit ervaring weet ik hoe killing een afwachtperiode is op deze manier.



En ja…ik heb al een enorme rijkdom aan kids hier inderdaad! 3 Prachtjongens heb ik! Hopelijk mogen wij deze periode afsluiten met nog 1 beebje erbij binnenkort.



Hou je me op de hoogte?





:-*

Hai Debke,

Ja ik zat aan de pil maar dat is nu al langer dan een jaar geleden. Het ontpillen heb ik geloof ik al gehad want ik had toendertijd cyclussen van 38 dagen en de laatste twee maanden heb ik ze van 25. Dus denk ik dat ik erop kan rekenen dat ik er de laatste twee maandjes van af ben…



Dag 11…

Mijn buik is niet meer opgezwollen en veel gerommel voel ik ook niet meer. Voel me ook niet naar of iets :roll:

Vanochtend nog even getest maar nog net zo negatief als die van gister middag. Ik heb niet eens een opdrooglijntje kunnen spotten (dat is toch wel heel erg he? :roll:)

Tis me toch lastig!



‘Afwachten’ zegt hub. Maar het is voor hem wel een stuk gemakkelijker als voor mij.

:wink: