zou jij je kind bij een gastouder brengen als! up p4 22 mei

@klavertje4 wrote:

ik krijg net een bericht van het gastouderburo… niet te geloven toch…

Hallo

Zoals afgesproken zou ik nog even contact met je opnemen over in het bestand opnemen van jou als gastouder.

Ik heb je 2 keer gebeld echter geen gehoor.

Omdat ik er niet te lang mee wil wachten mail je toch maar hoewel ik je het liefst dit persoonlijk had verteld.

Na overleg met een collega hebben we besloten om je niet op te nemen in het bestand.

Zoals ik je tijdens de intake al heb verteld is de uitstraling van je woning en de tuin niet representatief genoeg om je op te nemen in het bestand.

Mocht het in de toekomst veranderen omdat jullie financiele situatie verbeterd is en het niet aan je persoonlijk ligt kun je altijd weer contact opnemen.

Ik hoop je zo voldoende te hebben geinformeerd,

Met vriendelijke groet,

Die gaan dus een hEEEEEELE onvriendelijke mail krijgen!!

Ze praat er toch juist niet over heen…? :think:

Ze geeft aan dat het niet aan je persoonlijkheid ligt en dat als jullie dingen opgeknapt hebben, zoals je bij haar hebt aangegeven mee bezig te zijn, weer contact met haar kunt opnemen.

Tja… maar houd er wel rekening mee dat concurenten ook collega’s zijn. Onderling wordt er heus wel gepraat over negatieve ervaringen. En als je nu zo’n hele negatieve boze mail zou sturen dan ben jij zo’n negatieve ervaring!

Maar goed, misschien ben ik wel gek en denkt iedereen net als jij :wink:

@Janet76 wrote:

@klavertje4 wrote:
ik krijg net een bericht van het gastouderburo… niet te geloven toch…

Hallo

Zoals afgesproken zou ik nog even contact met je opnemen over in het bestand opnemen van jou als gastouder.

Ik heb je 2 keer gebeld echter geen gehoor.

Omdat ik er niet te lang mee wil wachten mail je toch maar hoewel ik je het liefst dit persoonlijk had verteld.

Na overleg met een collega hebben we besloten om je niet op te nemen in het bestand.

Zoals ik je tijdens de intake al heb verteld is de uitstraling van je woning en de tuin niet representatief genoeg om je op te nemen in het bestand.

Mocht het in de toekomst veranderen omdat jullie financiele situatie verbeterd is en het niet aan je persoonlijk ligt kun je altijd weer contact opnemen.

Ik hoop je zo voldoende te hebben geinformeerd,

Met vriendelijke groet,

Die gaan dus een hEEEEEELE onvriendelijke mail krijgen!!

Ze praat er toch juist niet over heen…? :think:

Ze geeft aan dat het niet aan je persoonlijkheid ligt en dat als jullie dingen opgeknapt hebben, zoals je bij haar hebt aangegeven mee bezig te zijn, weer contact met haar kunt opnemen.

denk je nu echt dat ik nog met ze wil samenwerken?

ik blijf het ook gewoon apart vinden… ik bedoel kijk eens naar de uitslag van de poll

@mayo28 wrote:

wat een onzin zeg…

als het maar veilig is en klikt…da´s toch het belangrijkste!

(alsof op het KDV alles perfect in de verf zit zeg…)

Ja maar mensen hier op kok kennen jouw huis verder niet, het kan een totaalplaatje/indruk zijn waarbij men zich niet prettig voelt. Dat is niet leuk voor jou, daar kan ik helemaal inkomen en het is ook niet leuk dat de dame niet de moeite neemt om je vanavond of morgen nog aan de telefoon te krijgen. Zoiets bespreek je liever even persoonlijk.

@ariel wrote:

Tja… maar houd er wel rekening mee dat concurenten ook collega’s zijn. Onderling wordt er heus wel gepraat over negatieve ervaringen. En als je nu zo’n hele negatieve boze mail zou sturen dan ben jij zo’n negatieve ervaring!

Dan ben ik ook gek…

@Karin2 wrote:

@mayo28 wrote:
wat een onzin zeg…

als het maar veilig is en klikt…da´s toch het belangrijkste!

(alsof op het KDV alles perfect in de verf zit zeg…)

Ja maar mensen hier op kok kennen jouw huis verder niet, het kan een totaalplaatje/indruk zijn waarbij men zich niet prettig voelt. Dat is niet leuk voor jou, daar kan ik helemaal inkomen en het is ook niet leuk dat de dame niet de moeite neemt om je vanavond of morgen nog aan de telefoon te krijgen. Zoiets bespreek je liever even persoonlijk.

zij zei eerder ook dat het aan de ouders was wat ze er mee deden… als zij zich er niet prettig bij voelt… dat kan… maar dan nog… ze heeft in het begin gezegd van als ik wat noem… dan zijn het alleen aanbevelingen… je hoeft er niks mee te doen… dat is aan de ouders wat ze er mee willen… en dan nu s dat dus blijkbaar niet meer zo…

De plinten en zo zijn inmiddels al geverfd (had haar dat al gezegd dat dat in de planning stond) en tja de tuin die zal niet veranderen… groot stuk gras… en stuk tegels en modder met wat planten is mi goed genoeg… zou niet weten wat daar anders aan moest…

maar goed… ik ga wel naar een ander GOB… heb gewoon geen zin meer om met ze samen te werken… voel me er niet meer prettig bij…

Plinten zijn dus al gedaan en ze wist, dat die gedaan zouden worden.

Dat stuk behang was in de ouderslaapkamer en daar had ze sowieso al niets te zoeken.

De tuin klinkt heerlijk voor kinderen (wij hebben ook alleen veel gras en stukje terras)

Stift op muur: dat zal geen hele wand zijn neem ik aan?

En dan de lange gordijnen: kwestie van smaak lijkt me en voor de veiligheid zou je die weg kunnen halen (alhoewel ik het ook wat onzin vind als die gordijnen in de woonkamer zijn)

Als het echt alleen hier om gaat dan geef ik je groot gelijk. Maar boze mail zou ik niet doen (althans: als het maar netjes is)

tis zeker wel netjes hoor… maar ik uit mn ongenoegen riichting hun :wink:

@Janet76 wrote:

@ariel wrote:

Dan ben ik ook gek…

:lol: Ja dat dacht ik al.

tssssssssss… als ik naar die paar punten kijk dan denk ik… is dat nou alles? Wat een gezeur zeg.

Nee… eerlijk gezegd zou ik bij het tegenovergestelde m’n bedenkingen hebben, dus een perfect huis, brandschoon, zeg maar gewoon klinisch. Ik bedoel daarmee, je moet wel het gevoel hebben dat kinderen er mogen spelen, dat er speelgoed her en der kan/mag liggen. Dat hoort er gewoon bij! Dus dan maar een minder perfect huis wat mij betreft.