zou jij je kind bij een gastouder brengen als! up p4 22 mei

  • er bij haar op de muur gekleurd was
  • de gordijnen te lang zijn
  • de plinten niet meer mooi geverfd zijn?
  • de tuin voornl gras is en een klein stukje met planten(wel een hele grote tuin)
  • boven op de slaapkamer een stukje behang loszit?



    Maar het verder qua veiligheid een prima huis is… ruim genoeg en schoon… en het is een leuke gastouder…





    Ben even benieuwd?

Ik snap niet goed wat te lange gordijnen met goed gastouderschap te maken hebben? :think:



Maar als het een veilig huis is, een leuke gastouder en de klik tussen jullie allemaal er is zou ik niet weten waarom het geen goeie plek is!

ik vind dit ook niet echt de probleem dingen bij een gastouder!

als je kindje er maar veilig rond kan kruipen of lopen en het je kindje bevalt waarom niet? :wink:

ik zou daar niet naar kijken, als het nou echt onveilig zou zijn…, maar weet zeker dat je een goede gastouder zou zijn :-*

Hmmm…ik vind het een beetje een rare vraag. De gordijnen te lang en de plinten niet meer mooi geverfd…So what ? Ze is vast een fantastische gastouder!!!







EDIT :Aha het gaat over jezelf :mrgreen:

@oessie wrote:

ik zou daar niet naar kijken, als het nou echt onveilig zou zijn…, maar weet zeker dat je een goede gastouder zou zijn :-




Ahw…

Ik vond je al een beetje een kritische zemel met los behang en te lange gordijnen… :shifty:

Maar het gaat om jezelf!

Niet zo onzeker zijn dan!!! Mensen kijken echt wel verder hoor!!! :-

Sorry hoor, maar ik vind dit wel érg kort door de bocht! Ik ben ook gastouder. En ja, er zit een spatje verf op de muur wat er niet meer af kan, en ja, bij Kes op de kamer zijn de gordijnen wat lang, en ja, ik heb ook bijna alleen maar gras in de tuin, en ja, er zal ook heus wel ergens een hoekje behang los zitten boven. Maar heeft 1 van mijn gastkinderen daar last van of vallen ouders daarover? Ik zie jouw probleem echt niet, sorry!

Die plinten kan ECHT niet en vooral het behang wat een stukje los zit boven :naughty: :naughty:



Shame om her!! :evil:



Duh… ligt het aan mij of trappen we hier allemaal in op maandagmorgen. Dit MOET een grap zijn of een vraag van iemand die nog niet helemaal nuchter is :mrgreen:

nou nee het is dus geen grap…





vorige week is hier een vrouw van een gastouderburo geweest… want ik wil gastouder worden… maar volgens die vrouw maak ik geen enkele kans… om bovenstaande punten… :twisted: :evil:



er zou geen ouder zijn die zn kind hier zou willen brengen…



nee met mij was niks mis… maar mn huis…

Dan vind ik dat gastouderbureau echt te triest voor woorden! Gauw bij een andere gaan kijken?!

klopt… ze hebben een inventarisatielijst (of zoiets) en daar moet je aan alle punten voldoen…



Ik vind het persoonlijk belachelijke punten, maar hier hebben ze ook overal naar gekeken.

Ik moest ook die lijst invullen en toen kwam ik erachter dat de spijlen boven aan de trap (zo’n balustrade) teveel uit elkaar stonden.



Dat was onze enige punt, maar tot nu toe geen kinderen (alleen nood) Zal vast wel daar mee te maken hebben haha.



Ze zijn erg streng (begrijpelijk!)

Nog zeg wat kort door de bocht van dat Gastouderbureau.



Dat er een stukje behang los laat bovenin. Poeh, poeh

Het zijn ook wel erg nutteloze dingen om op te letten.

Dat de plinten niet mooi geverfd zijn. Lag ze bij jullie op haar knieen om ze te bekijken. :wall:

@Mutsie86 wrote:



Ik moest ook die lijst invullen en toen kwam ik erachter dat de spijlen boven aan de trap (zo’n balustrade) teveel uit elkaar stonden.




maar dat gaat om veiligheid.. en dat snap ik dan weer wel...

:think: ik geloof niet eens dat dat mij zou opvallen :oops: :oops:

kijk is het daarbij ook nog een enorme puinzooi ja dan ga je naar verdere “gebreken” zoeken maar anders denk ik niet eens dat het opvalt :shifty:

wat een onzin zeg…

als het maar veilig is en klikt…da´s toch het belangrijkste!



(alsof op het KDV alles perfect in de verf zit zeg…)

Nou ja zeg.

Veel gras in de tuin…lekker toch. Kunnen de kinderen goed spelen.

Getekend op de muur…er wordt tenmiste in geleefd.

Te lange gordijnen? Kwestie van smaak.



De rest is muggenstifterij.

Wat belachelijk zeg dat je daarm geen gastouder zou mogen worden.

Bij mij is er boven ook op de muren getekend :shock: , maar dat gebeurde in een paar seconde, Lucas en Pepijn hadden potloden mee naar boven genomen en dat had ik niet gezien :oops:

En tja we hebben nog geen tijd gehad om die muur over te verven.

En plinten die niet goed geverfd zijn wat maakt dat nou toch uit?

Te lange gordijnen? waarom zou je dan geen gastouder mogen worden?

Onze tuin is bestaat voornamelijk uit gras zodat de kids er lekker op kunnen spelen wij hebben er dan wel een speeltoestel op zijn, maar bijna geen planten want die trokken de jongens uit de grond :roll: of ze gingen bloemen plukken zodat ik geen bloemetjes meer had in de borders, ik vind een tuin met gras juist super kindvriendelijk…



Als ik jou was zou ik ook zsm een ander gastouder bureau zoeken om je zelf bij in te schrijven…

Pfff, wat een bullshit! Dat ze streng zijn oke! Heel goed meer dan goed zelfs, want door te makkelijke screening heb mijn kleine van 3 maanden geen voedingen gekregen en aandacht gelukkig maar 2 x maar toch!



Maar op jou punten iemand afkeuren heeel bizar…

Was wel een groot gastouderbureau? erkend?

Goedkope oplossingen:



men neemt lijm… en plak stukje behang wat los zit weer terug vast.

Tuin gewoon even goed grasmaaien en planten evt in 1 hoekje zetten bij elkaar.

Zorg voor genoeg speelgoed voor in tuin.



Lange gordijnen? bij Hema denk ik verkopen ze ook van die speciale lint waardoor je gordijn stuk kan omvouwen en vast kan strijken zodat ze op goede hoogte zitten.



allemaal goedkope oplossingen en erg snel.



Plinten… gewoon even een keer moeite nemen en lichte kleur nemen bijv en dan verven.



Getekend op muur? Koop schoolbordverf bij Hema en hang daaromheen een lijst (evt zelf maken).

Probleem opgelost… je ziet gekleur niet meer en op die plek kunnen ze dan gewoon met krijt lekker krijten. (onder toezicht).



Verder zie ik geen problemen eigenlijk?

He meis, mijn mening weet je al en ik heb je huis persoonlijk gezien. Ik zou zo mijn kinderen bij je brengen (en heb dat ook gedaan in noodgevallen). Jullie huis is zeer kindvriendelijk en die vrouw was wel verschrikkelijk bezig! Het gaat om de gastouder (dat zit bij jou wel goed) en als het huis niet eruit ziet alsof het uit een tijdschrift komt dan maakt mij dat niet uit. Als het maar veilig is.