Zou je hier mee terug gaan?

Ik heb ongeveer 2,5 á 3 maanden geleden een shirt gekocht voor Lucas bij de Hema.

Het was een longsleeve, toen nog veel te warm natuurlijk maar ik vond de nieuwe herfst collectie wel leuk en vandaar dat ik vast een aantal longsleeves had gekocht.



Die hebben dus sowieso even in de kast gehangen voordat Lucas ze aankreeg.

Nu heeft Lucas ze aangehad en 1 ervan is dus niet helemaal in orde.

Ik zag het niet meteen, dus hij heeft hem wel echt aangehad. Om die reden heb ik hem ook maar in de was gedaan.



Het gaat om deze:







Het zijn korte mouwen, met een ‘aan-naaimouw’. Waarschijnlijk hebben ze dus van verschillende maten een mouw eraan gezet. De ene is dus een flink aantal centimeter korter dan de ander, ongeveer een centimeter of 6. Vandaar dat ik denk dat het een maat 80 en 86 mouw is.



Lucas heeft maat 80 vandaar dat ik het eerst niet zag.



Nu moet ik morgen toevallig in het centrum zijn en wil eigenlijk het shirt meenemen.

Ik heb geen bon, de trui is gedragen en gewassen.

Ik wil geen geld terug ofzo, ik ga ook niet moeilijk doen maar ik wil het wel even melden zeg maar.

Ik vind het gewoon zonde, en zou best wel een nieuwe uit willen zoeken…



Zouden jullie dat doen, of heb ik gewoon ‘vette pech’…?

Nee ik zou wel terug gaan hoor.

Gewoon terug gaan! Zou ik wel doen iig!

niet geschoten, altijd mis. Maar de kans dat ze de schuld bij jouw wasmachine zullen leggen, of dat ze wel een bonnetje willen, is natuurlijk wel aanwezig.

Lol, Fiep een wasmachine die slechts 1 mouw laat krimpen? :lol:

Ik zou er idd mee teruggaan hoor. Een beetje sympathieke medewerker/bedrijfsleider zal denk ik wel even met je mee denken hoe dit nu opgelost kan.



Of misschien moet je hier een oproepje plaatsen voor degene met het andere shirt en de mouwen andersom kort/lang? :wink: :mrgreen:

Ik zou terug gaan, ik heb ook een keer zoiets gehad. Met een gebreid vestje. De mouwen waren veeeeeel te lang voor een maat 104. Zaten echt mouwen aan die ik 3x om kon slaan.



Ik ben terug gegaan, heb laten zien dat ze echt 104 aanhad van andere merken en toen dat vestje aangedaan.

Had ook al even in de kast gehangen.

Maar heb gewoon iets anders mogen uitzoeken voor het bedrag wat dat vestje had gekost. Geld teruggeven kon ze niet zonder bon.



Dus zou het wel doen.



als 1 mouw veel korter is als de ander, dan ligt dat niet aan jou wasmachinen, dan waren beide mouwen wel gekrompen. :wink:

ja hoor, gewoon terug gaan, over het algemeen zijn ze heel schappelijk bij de hema :thumbup:

@Mip wrote:

Lol, Fiep een wasmachine die slechts 1 mouw laat krimpen? :lol:







hahaha dacht ik ook meteen.. knappe wasmachine..

ik zou dus ook teruggaan..

situatie uitleggen.. heb je geen bankafschrift?

zou het gewoon melden.

@faizaa wrote:

@Mip wrote:
Lol, Fiep een wasmachine die slechts 1 mouw laat krimpen? :lol:







hahaha dacht ik ook meteen.. knappe wasmachine..



nou sinds mijn wasmachine 6 uur over een programma van 2 uur kan doen, sta ik nergens meer versteld van 8)

ik zou terug gaan met de wasmachine, dit kan toch niet!!! :mrgreen: nee alle gekheid op een stokje ik zou ook even terug naar de hema gaan. lukt het niet dan heb je pech.

Ja hoor, tuurlijk ga ik terug.

Heb je ook geen bon voor nodig lijkt me. Tis immers duidelijk van HEMA, van deze collectie en je hebt een klacht.

Gewoon gaan !

eneuh de Hema hier is heel makkelijk in dat soort dingen :thumbup:

Ik zou gewoon gaan,

Uitleggen wat jouw is opgevallen, maar dat je het wel wat laat zag, omdat je dacht dat het wel goed zat.



Je bent dan wél heen gegaan, en heb melding gemaakt, misschien geven ze je nog kans iets anders uit te zoeken…

Niet geschoten is altijd mis!

Oke, dan ga ik even langs morgen!



Wil me niet zo’n zeikerd voelen, maar vind het natuurlijk wel jammer omdat hij het maar 1 dag gedragen heeft.

Het ding was 7 euro, dus zo’n ramp is het natuurlijk niet.





Een wasmachine die 6 uur draait…? :mrgreen:

MAg ik dan lekker tegendraads zijn? :mrgreen:



Gezien het bedrag, zou ik er eerst een mailtje aan wagen en dan kijken wat ze aangeven.

Gewoon mee terug gaan hoor!!



Ik werk bij de hema, bij ons wordt daar niet moeilijk over gedaan. Zonder bon krijg je geen geld terug, maar mag je wel iets anders uitzoeken voor vergelijkbaar bedrag (ik ga er even vanuit dat we allemaal dezelfde regels hanteren!!)

@Becca wrote:

MAg ik dan lekker tegendraads zijn? :mrgreen:



Gezien het bedrag, zou ik er eerst een mailtje aan wagen en dan kijken wat ze aangeven.




Bij de Hema zeggen ze altijd dat je even naar de klantenservice moet gaan met het product. Ik kan me niet voorstellen dat ze moeilijk doen.

Zou ook eerst even mailen denk ik… Hema heeft wel een hele goeie service moet ik zeggen, had tijdens de zwangerschap van Jayden een muziekmobieltje gekocht daar en binnen het jaar werd het ding ineens vals en sloeg noten over…had geen bonnetje meer en had geen flauw idee of ik het gepind had, maar heb toch een mailtje gestuurd om het iig te melden. Heb afgesloten met iets van ‘ben benieuwd of u er iets mee gaat doen, ik wou het iig even melden’ (zoiets), had vrij snel mail terug, dat ze gezien de geboortedatum van mijn kindje er wel vanuit konden gaan dat ik het dingetje niet al jaren had, en dit gewoon niet mocht gebeuren, dus mocht ik het mobieltje komen brengen en kreeg ik m’n geld terug! Super netjes toch?

Zou het dus iig melden en dan zie je vanzelf wat eruit komt, maar ik neem aan dat ze het serieus behandelen en je je geld of een nieuw shirt geven hoor.

Hier doet de hema nergens moeilijk over.

Ik kan rompers waarvan de knoopjes weer eens stuk zijn zonder bon, gewassen en gedragen zo ruilen voor een nieuwe. :thumbup: