Zou je hier mee terug gaan?

hema doet daar niet moeilijk over gewoon mee teruggaan :smiley:

Ik zou ook even terug gaan, misschien hebben wel meerdere mensen geklaagd, dat de hele partij verkeerd gegaan is.

En anders idd gewoon alleen aangeven.

Ik zou niet gaan mailen maar gewoon teruggaan. Je kan met spullen die je veel langer in huis hebt zelfs teruggaan als er wat mee is.

Hé, die heb ik ook gekocht.

Ik heb alleen geen problemen met de mouwen, maar met de opdruk.



In de wasmachine is dat dus opelkaar gaan zitten en toen ik het ‘lostrok’ bleef het wit van de letters dus aan het andere stuk zitten (snap je hem nog?). Ik heb dus nu donkere vlekken in de letters.



Maar ik zou ook teruggaan hoor.

Ben toevallig van de week nog teruggegaan met een broek die ik bij de Prentatal had gekocht. Jesse heeft hem 1x aangehad en toen was de knie al stuk (en dan boven de knie). Heb de broek gewassen (had eerst het idee om er iets overheen te plakken, vandaar) maar toen toch teruggegaan.

Heb zo een nieuwe broek gekregen :thumbup: .



Ben je al teruggeweest?

Dat heb ik weleens met een pyama gehad met de opdruk. Heb hem wel gewoon nog aangedaan toen.

Probeer het niet te heet te wassen, en niet in de droger, vooral dat laatste.



Ben nog niet terug geweest.

Er wilde vandaag iemand langskomen om iets op te halen van MP dus het gaat me niet meer lukken. Dinsdag word de volgende poging.



En wat betreft het mailen…

Ik denk dat ik dan liever even naar de Hema zelf ga, word ik volgens mij sneller en directer geholpen.

Bij de HEMA zijn ze heel schappelijk hoor :thumbup: . Had er een keer een broekje gekocht, uitgewassen en toen ik hem aan wilde doen bleek de knoop niet goed te sluiten. Of dat nou al zo was toen ik het gekocht had of dat het door het wassen is gekomen geen idee. Kon hem zo omruilen voor iets anders terwijl ik niet eens meer een bon had.

Ja teruggaan hoor. Ik verwacht dat ze bij de Hema daar niet moeilijk over doen!

Ik ben vandaag terug geweest en heb mijn geld terug gekregen.



Mocht een nieuwe, maar er hingen er nog 2, maar in een andere maat.



Toppie dus! :thumbup: