zou ik dan toch stiekum zwanger kunnen zijn???

hallo meiden.

Leuk dat jullie even mijn berichtje lezen en dat we onze ervaringen kunnen delen.

Mijn naam is mary ik ben 27 jaar en mijn ventje 34. We zijn sinds augustus bezig om zwanger te worden. de eerste maandjes is het nog niet gelukt. We zitten nu in de maand sept/okto 2009.



Ik was de laaste maand 24 sept 2009 was de eerste dag van mijn laaste menstr.

Ik heb op de 23e en 24 sept. veel pijn in mijn buik en vruchtbaarslijm gehad. de 24 was het heel veel slijm.

Nu is het vandaag25 sept. en ik ben heel misselijk en heb krampjes in mijn onderbuik.Ok heb ik ontzettende last van hoofdpijnen gehad in deze dagen en nu nog steeds. Kan er nu al een innesteling zijn?

Hoelang duurt zoiets? en waneer is de eisprong voorbij? Hoelang houd de eisprong aan? Ik hoop dat jullie me een beetje opweg kunnen helpen. liefs en knuffel van mary. Ik wens een ieder ook heel veel succes met het zwanger worden en als er meiden zijn die al zwanger zijn. Wens ik jullie een hele voorspoedige zwangerschap toe.

:smiley: hey meiden ik heb 1 klein foutje gemaakt op mijn berichtje :oops: het is vandaag 2 oktober 2009.

de rest van mijn vorige berichtje klopt wel allemaal hoor hihihi

groetjes… :wink:

Beaty baby, spannend!

Ik wil je suc6 wensen met zwanger worden! Dat je wens snel in vervulling mag gaan!

Een innesteling duurt vaak een aantal dagen (5-8 dagen geloof ik). Het bevruchte eitje moet lanzaamaan uit de eileider glijden naar de baarmoeder waar het zich innesteld. Dit kunnen mentr.achtige krampen ed veroorzaken.



Ik snap je niet helemaal…24 sept was de eerste dag van je laatste menstruatie??? Dan kan het nu nooit een innesteling zijn, want ik neem aan dat je wel een aantal dagen hebt gevloeid?!

Je schrijft dat je de 23e en 24e vruchtbaar slijm had, maar dat is dan midden in je menstr. Ik denk dat je de data niet helemaal goed hebt vermeld, of dat je in de war bent met de berekeningen.

Als je een regelmatige cyclus hebt (28 dagen) dan ben je rond 14 dagen na je mestruatie/14 dagen voor de volgende menstruatie het vruchtbaarst. Je zou dan rond de 3e week vanaf de eerste dag van je laatste menstruatie (op z’n vroegst) innestelingssymptomen kunnen voelen.



Suc6 ermee!

:smiley: hey memmie,

bedankt voor je berichtje.

Nee de eerste dag van mijn laaste menstruatie was 14 sept.2009

En had van 23 tot 25 sept. erg veel vruchtbaarslijm gehad. Ik heb tot nu toe 5 okt.2009 last van krampjes in mijn onderbuik en onderug.

Ik vind het wel spannend. Ik weet niet of ik nu al zwanger zal kunnen zijn. Of waneer er eventueel een innesteling heeft plaats gevonden.

Ik blijf maar duimen en hopen dat het deze keer raak mag zijn.

liefs mary.

NOU, DAN IS HET IDD SPANNEND BIJ JOU!

Ik hoop ook voor je dat het ‘raak’ is :pray:

Wanneer ga je er een testje tegen aan gooien???



Hier info over je afgelopen cyclus (ff googelen ‘uitrekenen cyclus’)



Wat is je vruchtbare periode:



Laatste menstruatie: 14 september 2009

Cyclusduur: 28



Meest vruchtbare dag: 27 september 2009

Eisprong dag: 28 september 2009

Innesteldag: 3 oktober 2009



Positieve bloedtest mogelijk 8 oktober 2009

Positieve thuistest mogelijk 12 oktober 2009





Alle data zijn alleen indicatief, voor meer informatie kan je het beste je huisarts raadplegen.



Dus als je in de periode van 24 t/m 28 sept goed geklust hebt…

Ik duim voor je!

:smiley: hey memmie,

Bedankt voor je berichtje. Ja het is zeker spannend hoor. Ik heb echt ook last van kramp in mijn buik en onderug. Wat dat kan betekenen weet ik echt niet. Het kan nartuurlijk van alles zijn. Elke zwangerschap is bij iedereen weer anders he? Wat voelde jij tijdens de zwangerschap? Had je ook last van krampjes en lage rugpijn? Ik heb steeds zon menstruatie achtig gevoel. en ik ben zo erg moe. Maar ja nu weet iki niet of mijn lichaam me nou voor de gek houd of niet. Het is zo spannend he? We willen het zo graag.hihihi Nou ja maar blijven duimen.

liefs mary… :wink:

:smiley: Memmie zijn jullie ook weer bezig om zwanger te worden? Hoelang zijn jullie al bezig? Wat gezellig en fijn om er zo met elkaar over te hebben he?

Ik wens jullkie ook heel veel suc6 toe.

liefs mary.

spannend zeg…wanneer ga je testen??

:smiley: hey bianca,

bedankt voor je berichtje.

wat vervelend dat je last zuiker hebt zeg. :cry: Ik hoop dat alles snel weer wat beter met je zal gaan.

Wat leuk dat je zwanger bent van de 2e. :thumbup: Waar had jij last van in het begin van je zwangerschap? En hoe ver ben je nu al? Het is allemaal erg spannend hoor. Want wij gaan voor de eerste. Ik heb al sinds de eisprong last van krampjes in buik en onderug. Ik heb nog geen gevoelige borsten. wel ben ik heel snel moe. Ik hoop echt dat het raak zal zijn. :pray: Ik moet nog even wachten met testen. Ik ga denk ik pas het einde van deze maand een testje doen mocht ik niet ongi worden.

Nou meid een hele fijne en voorspoedige zwangerschap toe gewenst. :wink:

Liefs van mary

:smiley: hey memmie Ik vroeg in mijn laaste berichtje of jullie ook bezig zijn om weer zwanger te worden. maar ik las dat je 2e kindje pas 2 maandjes is. Wat leuk zeg. Waar had jij allemaal last van tijdens de zwangerschap? toen je in je eisprong zat en daarna wat voor gevoel had jij erbij??

Ik heb al vanaf de eisprong last van kramp in mijn buik en onderug.

Heb nog geen gevoelige borsten. wel ben ik heel snel moe en slaap ik ook gewolon tussen de middag heel diep wat ik normaal nooit had.

Nou ja ik ga einde van de maand een testje doen.

Liefs mary.

Hallo meiden.

Ik heb net een berichtje van iemand gekregen die me uitgelegt heeft waar de vlindertjes voor staan in dit forum. Omdat ik nieuw ben op dit forum begreep ik niet waar ze voor stonden. Het spijt me echt zeer dat ik die vlindertjes hebt gebrukt ik vond ze zo mooi en zo bijzonder. Maar nu ik weet dat ze bedoeld zijn voor de overleden babytjes of dierbaren heeft het me heel erg geraakt. het heeft me echt bedroeft. want het is heel erg als je je kindje verliest of iemand die je dierbaar is.

daarom wil ik bij deze zeggen dat het niet mijn bedoeling is geweest om iemand ermee te kwetsen. Het soijt me heel erg.

Ik wil een ieder die dit heeft mee gemaakt heel veel sterkte en troost toe wensen in deze moeilijke strijt en tijd.

heel veel liefs van mary.

@beaty-baby wrote:

Hallo meiden.

Ik heb net een berichtje van iemand gekregen die me uitgelegt heeft waar de vlindertjes voor staan in dit forum. Omdat ik nieuw ben op dit forum begreep ik niet waar ze voor stonden. Het spijt me echt zeer dat ik die vlindertjes hebt gebrukt ik vond ze zo mooi en zo bijzonder. Maar nu ik weet dat ze bedoeld zijn voor de overleden babytjes of dierbaren heeft het me heel erg geraakt. het heeft me echt bedroeft. want het is heel erg als je je kindje verliest of iemand die je dierbaar is.

daarom wil ik bij deze zeggen dat het niet mijn bedoeling is geweest om iemand ermee te kwetsen. Het soijt me heel erg.

Ik wil een ieder die dit heeft mee gemaakt heel veel sterkte en troost toe wensen in deze moeilijke strijt en tijd.

heel veel liefs van mary.




meid, dat geeft toch niets… nu je het weet kun je er rekening mee houden

Ja zeker dat zal ik zeker doen… Bedankt voor jullie begrip. Ik vind het wel echt erg dat ik die vlindertjes hebt gebruikt. Maar fijn dat ik nu begrijp waar ze voor staan. LIEFS MARY…

:frowning: oefffffff heb vandaag erge last van mijn onderbuik en rug. Ook ben ik erg winderig. :oops: Ka dit ook met zwangerschap te maken hebben? en ik moet veel meer plassen. wat let ik toch veel op mijn lichaam he? hihihi

Ik let nu opeens op alles hahahha ja je weet nooit of je eigen lichaam je voor de gek aan het houden is. Maar ik hoop en bid :pray: maar dat het deze keer raak mag zijn.

liefs Mary… :wink: wat ervaren jullie allemaal tijdens de zwangerschap??

zit met een glimlach je berichtjes te lezen. ik hoop voor je dat je in verwachting bent, jah als je t graag wilt dan let je overal op he

veel meer plassen, moe zijn …tsja dat kunnen inderdaad dingen zijn die met een zwangerschap samenhangen, maar elke zwangerschap is anders

bij mn eerste voelde ik niks, pas toen ik zeven weken was moest ik elke ochten 1 x spugen en was ik wel wat vermoeider, en lustte ineens geen koffie meer

bij nr twee wist ik t veel eerder omdat dit via t ziekenhuis is gegaan met vruchtbaarheidsbehandelingen,…ben totaal niet misselijk geweest van haar…maar wel doodmoe en veel plassen



nu van nr drie wist ik van niks tot de tiende week haha, had t gewoon niet verwacht dat ik nog eens zwanger kon raken spontaan nota bene



ik vroeg me wel al heel lang af waarom ik me toch zo beroerd voelde, misselijk en moe, veel plassen slechte nachten

enne bij alledrie dus geen koffie lusten he :lol:



je ziet t …er zijn veel typische zwangerschaps dingen maar bij geen enkele zwangerschap is t precies t zelfde denk ik

de beste manier is even een test te halen hoor…ff naar t kruidvat, 2 voor 5 euro haha die zijn prima :slight_smile:

Oh, ik ‘voel’ je spanning… :lol:

En dat van die vlinder, niet overin zitten hoor! Als je het niet weet…

Wel lief dat je je zo verontschuldigd :-*



Ik heb geen innesteling oid gevoeld, wel had ik 2x een druppeltje innestelingsbloed (achteraf) (4x zwanger geweest).

Verder voelde ik me anders dan anders… moeilijk te omschrijven.

Iets later lage rugpijn en menstruatieachtige buikpijn.

Nog iets later misselijk bij vlagen.

Mijn 2e zwangerschap waar mijn 1e zoon uit is gekomen heb ik bijna nergens last van gehad. Echt een heerlijke zwangerschap!

Mijn 4e zwangerschap waar Jesse uit is gekomen ben ik veel meer misselijk geweest en heb ik erg veel last gehad van mijn schaambeen (nu nog!) bekken en maagzuur.

Zo zie je maar, iedere zwangerschap is anders en zo ook de kwaaltjes!



Ik duim voor je! :pray: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup:

hey kristalkindje,

bedankt voor je berichtje.

Ik vind het zo fijn om zo elkaars ervaringen te moegen delen. Tja het is inderdaad zo dat ieder zwangerschap anders is en elk lichaam is ook weer anders he?

Wel heb ik steeds zo last van de zijkanten van mijn onderbuik. en echt last van mijn onderbuik. soms voeld het net alsof ik ongi moet worden maar daar is het nu nog te vroeg voor. ik zou pas de 14e weer ongi moeten worden.

Het beste is inderdaad om even een testje te gaan doen. Ik vind het zo erg spannend. Ik heb helemaal geen zere borsten ofzo… alleen maar de krampjes in mijn beide zijen en onderug. wat dat kan zijn weet ik niet. Soms heb ik ook erge last van hoofdpijn en heb ik de ene dag wat misselijk gevoel en de andere dag helemaal niks.

Nou ja het is maar even afwachten he?

liefs mary…

:smiley: hey memmie,

wat lief dat je een berichtje hebt geplaast hebt.

ja ik had vorige week erge last van krampjes en erg moe was ik ook de hele week. dit weekend heb ik niks last gehad van dit. ik voelde me af en toe wat moe. ik moet de 14 weer ongi worden. ik hoop dat ik nartuurlijk zwanger ben. maar ja het is nog even wachten…

liefs mary… :wink:

Spannend!!! Nog 2 dagen afwachten! :pray: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup:

En ? :smiley: