zou ik dan toch stiekum zwanger kunnen zijn???

Ja en? Ik ben ook heel nieuwsgierig! :pray:

Me 2!



En ???

:pray:

Ik wil het ook weten!!! :mrgreen: :thumbdown: :dance:

ik ben ook reuze benieuwd.

Hoop zo voor je dat je gewoon lekker zwanger bent en kan gaan genieten van het wonder in je buik! :thumbup:

:smiley: hallo lieve meiden.

Daar ben ik weer hihihi. Ja ik heb 2 keer een testje gedaan maar geven aan dat ik niet zwanger ben. Ik was wel een beetje teleurgesteld hoor. :frowning: Maar ik ben nog steeds niet ongi. Ik ben nu 2 dagen overtijd. Ik heb wel erge gevoelige borsten maar ik heb ook het gevoel dat mijn menstr. moet komen. Ik ga er maar gewoon vanuit dat ik in 1 van deze dagen ongi moet worden. al hoop ik nartuurlijk dat ik zwanger ben.

liefs mary… :-*

:hug:



maar geen bloed geeft nog altijd moed :slight_smile:

:hug: :hug: :-* we houden de moed erin

:smiley: hey lieve meiden,

Bedankt voor je leuke en lieve berichtjes. :wink:

Helaas moet ik jullie vertellen dat ik ongi ben geworden. :frowning: gisteren op 18 okt. ik weet nu niet hoe ik nu mijn cycles kan berekenen. Want ik ben nu 4 dagen later ongi geworden. waneer kan ik dan weer in mijn vruchtbaredagen zitten?? Meestal houd ik ook mijn cervixslijm in de gaten.

he wat jammer nou dat het dit keer nog niet raak is. hoelang duurt het meestal voor je van je eerste kindje zwanger kunt raken??

soms ben ik wel eens bang dat het bij ond=s niet lukt ofzo. Maar we zijn nog maar 3 maandjes bezig. Ik ben wel snel onzeker nou ja we gaan gewoon weer vedder naar de volgende ronde… liefs mary… :-*

Wat balen zeg meid.

Kan me je gevoel heel goed voorstellen hoor alleen is 3 maanden nog wel kort. Ik begrijp en weet dat elke maand lang duurt, als je eenmaal de stap hebt genomen om zwanger te willen worden dan wil je het ook NU!!!



Bij mijn eerste was ik door de pil heen zwanger en bij de 2e hebben we er een jaar over gedaan. Het is echt niet te zeggen hoe lang zoiets kan duren.



Hup door naar de volgende ronde en hopen dat er dan een positieve test uitkomt. Als je precies wilt nagaan wanneer je vruchtbare dagen zijn kan je ovulatietesten gaan gebruiken. Die van sensitest zijn niet duur, zijn goed en je krijgt er een hoop.

:smiley: hey zonnetje,

Bedankt voor je lieve berichtje.

Tja we zijn inderdaad nog maar net bezig met zwanger worden. Ik hoop echt dat het snel raak mag zijn. Ik probeer er maar niet te veel mee bezig te zijn. Want dan lukt het vaak ook niet zo snel denk ik.

Ik ben heel blij dat je in blije verwachting bent meid. Ik wens je een hele voorspoedige zwangerschap toe. :-* liefs mary… doei doei…