Zou het kunnen? of vraag ik het onmogelijke_) GELUKT!!!!!!

Ok…ik heb Sem 7 maanden volledig BV gegeven…toen kreeg ik een enorme kaakonsteking…AB gehad maar hielp niets…de kies moest eruit door de kaakchirurg maar kom daar maar eens tussen…Door AB kuur of onsteking weet ik het…was BV erg teruggelopen waardoor ik helaas moest gaan combineren…maar onsteking kwam dubbel en dwars weer terug na griep…dus weer ab maar andere en ibu600 3x pd…teveel volgens ha en apotheek om bv te geven dus helemaal overgestapt…wel gekolft maar kwam echt niet veel(dit is bij mij nooit veel geweest hoor)…maar nu is sinds een week de kies eruit en ben helemaal van alle troep af…Sem doet het nu ook heel goed op fv hoor maar mis het wel…en hij is s nacht nogal onrustig en wil niet alleen zijn (weet het…zelf verpest door steeds samen in slaap te vallen tijdens bv geven :inlove: :oops: )…nu was vannacht een knoopje los gegaan van mijn pyama en voel ineens tandjes op mijn tepel :inlove: :shock: auuwwwwwwwww… maar ja er komt zo weinig natuurlijk maar hij wilde wel en ging ook steeds weer proberen te zoeken…alleen bijt hij erbij wss omdat er zo weinig is…maar door het kolven komt er al meer dan gister…zou het mogelijk zijn om hem weer aan de bv te krijgen…dan wel alleen s nachtst . sochtends/ of volledig of vraag ik nu het onmogelijke!!! heeft iemand ervaring hiermee…? mis het zo nml… :oops:

Ik heb geen ervaring, maar zou zeggen: laat hem lekker proberen! Lekker vaak aanleggen kan geen kwaad, en áls er iets komt is dat alleen maar mooi meegenomen :inlove:

Mijn idee was opok gewoon doen en kijken wat er gebeurd…niet geschoten is altijd mis :wink:

Ik kreeg wel helemaal een :smiley: van je stukje…schattig toch dat hij het zelf opzoekt weer… :inlove:

Totaal geen ervaring mee, maar inderdaad, aanleggen kan geen kwaad he… wie weet lukt het weer, het is het proberen waard!

Hoop dat het lukt! :-*

lacatatiedeskundige is geweest :dance: …omdat hij wel wil maar het happen niet gaat zoals hij altijd deed :wall: en nu een fles gewend is eerst aan de tepelhoedjes…Hij bijt nml de hele tijd auwwwwie…maar als ik echt doorzet gaat het wel lukken zegt ze…syntosinon opgehaald bij de apotheek…en morgen weer kolven op het werk…(heb nog een maand tegoed en kan ik mooi gebruiken om de boel weer op te krikken…)op de dagen dat ik thuis ben gewoon steeds aanleggen…ik ga er helemaal voor :mrgreen: :inlove:

:dance: :clap: :inlove:





:pray:

Super! dat gaat jullie lukken!

Wauw Issie, petje af hoor!! Je gaat er echt voor, wat fantastisch!

Fantastisch!!!

Ik vind het super dat je dit doet!!!

:clap: :dance: :thumbup:

wow meid… dat vind ik echt super knap… dat je dit gewoon nog doet en er voor gaat… :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: heel heel veel succes… :-*

:clap: :clap: :clap:



Hopelijk gaat het lukken, super hoor!! :dance:

Wat ontzettend schattig!

Ik hoop voor je dat t gaat lukken, super dat je er voor gaat :thumbup: :clap:

Super! Hier nog wat links die misschien interessant zijn:

http://www.borstvoeding.com/aanverwant/relactatie/relactatie.html

http://www.geocities.com/relactatie/

http://www.ouders.nl/lacta/bv0381.htm

Toevallig kwam ik hier even langs… Borstvoeding is voor mij al een poosje geleden…



Wat goed joh…dat je er weer helemaal voor gaat…



Succes!!!

Fantastisch, wat gááááááf zeg :clap: :thumbup: !!!

He meiden…bedankt voor jullie reacties :mrgreen:



Na dagen van kolven aanleggen kolven aanleggen…is de productie:























































































WEER HELEMAAL GOED GANG :dance: :dance: en hij drinkt nu zonder tepelhoedje weer…HEEEEERLIJK>>>>> ik ben supertrots op mijn kleine boef :inlove:

:o WAT FANTASTISCH :inlove: :dance: :inlove:

Wauw you go girl, op naar de 2 jaar? :wink:

Jeeh wat GOED van jullie!!!



Groetjes,

Femke