Zou het kunnen? of vraag ik het onmogelijke_) GELUKT!!!!!!

:smiley: Wat goed zeg!!! Petje af voor je inzet en wat fijn dat hij weer lekker bij je kan drinken! :-* :clap:

Wat goed zeg :clap: :clap: :clap:

Dikke pluim voor jou :thumbup:

Wat goed!! :clap: :clap:

:o :o :o :o wauwwwww… dat vind ik geweldig nieuws… :thumbup: :thumbup: :thumbup:

nu heerlijk genieten meid, van de borstvoeding… :inlove:

Krijg er helemaal kippevel van!!

Wat fijn dat jullie een tweede kans krijgen!!

Zo kan je het toch nog mooi afsluiten ooit als de tijd rijp is,echt top!! :dance:

:clap: :dance: :clap: :dance: :clap: :dance: :clap: :dance: :clap: :dance: :clap: :dance: :clap: :dance: :clap: :dance: :clap: :dance: :clap: :dance:

Super gedaan!

wauw super zeg!! :dance: :clap: :dance: :clap: :thumbup:

dat vind ik dus echt knap :clap: :inlove:

dat geeft de burger weer moed :thumbup:



echt super dat het weer gelukt is :dance: :dance: :dance:

Hé, wat fijn dat het zo goed gelukt is!

:thumbup: :thumbup: :thumbup:

Super!!! :thumbup: :dance:

ik ben ook helemaal blij :inlove: …ik wilde zo graag lang bv geven helemaal om het bij Sanne voor geen meter wilde… :inlove: …Mijn ventje komt alleen nu s nachts weer…even een slokje en dan wil ie weer tegen mij aan in slaap vallen :inlove: :roll: :eh: …ach gaat er vast wel af voordat ie een meisje wordt :wink:

@issie wrote:

ik ben ook helemaal blij :inlove: …ik wilde zo graag lang bv geven helemaal om het bij Sanne voor geen meter wilde… :inlove: …Mijn ventje komt alleen nu s nachts weer…even een slokje en dan wil ie weer tegen mij aan in slaap vallen :inlove: :roll: :eh: …ach gaat er vast wel af voordat ie een meisje wordt :wink:






Lekker he, zijn hoofdje tegen je aan, lekker genoten van jouw melk… :inlove:

Die keer s’nachts zou het mij ook helemaal waard zijn… :thumbup:



:-*