Zou het dan nu zo ver zijn?

Ik ben nu meer overtijd dan ik ooit geweest ben (dag 36), dus ik dacht ik gooi er maar weer eens een testje tegen aan.

Heb ik vaker gedaan en nog nooit een streepje gezien en nu ook niet, dacht ik. Ik had een beetje haast dus ik plas op de test, gauw mijn haar kammen, kijk op de test en ik denk, natuurlijk weer niet…

Maar toen ik vanmiddag thuis kwam lag de test nog op de wastafel (ja sorry, haast :wink: ) En toen stond er wel een streep!

Maar ja eigenlijk mag je na een half uur ofzo niet meer kijken toch? Ik heb op vorige testen ook wel eens later gekeken maar nooit stond er een streep…

Wat moet ik hier nu weer van denken?

Het enige ‘verschijnsel’ wat ik heb is dat mijn temp de laatste drie weken erg hoog is.

Wat denken jullie?

phoe…ik weet het niet precies, maar volgens mij kan die streep er alleen komen door het HCG hormoon. Hoelang had je gewacht voordat je voor t eerst keek? Want het kan wel 3/4/5 minuten duren…

eh, nog een test doen van een ander merk misschien…

nieuwsgierig :mrgreen:

Volgens mij heb ik idd niet langer dan een minuut gewacht… ongeduldig typje hé.

Ik ga morgen iig nog wel een test halen als de :evil: er nog steeds niet zijn. En dan zal ik wat langer wachten :oops:

Bedankt voor het meedenken!

Ik zou morgen inderdaad nog een test doen!

Ik ga voor je duimen dat je zwanger bent! Succes!

Groetjes,

Jippie

Spannend, ik duim voor je!!!

Net een nieuwe test gedaan…

En JAAaaaaaaaa eindelijk zwanger!!!

We zitten hier samen echt mega verbaasd naar die test te kijken. Volgende week zouden we het afrondingsgesprek hebben van de onderzoeken en dan als het mogelijk was met behandelingen beginnen. En dan zo in één keer zwanger…

Echt heel onwerkelijk maar echt zo gaaf! Ik hoop dat jullie ook snel zo’n test mogen hebben!

Groetjes T@mmie

Wauw, gefeliciteerd meid en dan gelijk ook al 5 weken :mrgreen:

:dance: :dance: GEFELICITEERD !!! :dance: :dance:

Ik wens je een hele goede en voorspoedige zwangerschap!!!

Geniet ervan! 'T is voorbij voor je het weet!!!

Gefeliciteerd, ik hoop dat ik je mag volgen naar de oktober 2007 mama’s!

Liefs,

Hoop

Wat geweldig voor je meid :-*

Gefeliciteerd, geniet ervan! :thumbup:

@Hoop wrote:

Gefeliciteerd, ik hoop dat ik je mag volgen naar de oktober 2007 mama’s!

Liefs,

Hoop

Ik duim heel hard voor je :pray:

Alemaal bedankt voor het meeleven! Het begint nu pas een beetje door te dringen hier…echt zo leuk!

Gefeliciteerd, Tammie! :clap:

Groetjes,

Jippie

Gefeliiiiii - dat alles goed mag verlopen :kaars:

:mrgreen: gefeliciteerd meis… super ! :thumbup:

Gefeliciteerd!!! Een hele fijne zwangerschap toegewenst! :dance:

Gefeliciteerd meid, geniet er lekker van

T@mmie, je hebt ook helemaal geen kwaaltjes???

Ik ben op het moment ook overtijd (normaal een nette cyclus en op een enkele uitzondering na word ik altijd op mijn NOD ongi)

Gisteren en eergisteren had ik wat kramp in mijn buik (alsof ik ongi ging worden) maar tot nu toe nog niets!

Zijn er meer meiden die absoluut geen kwaaltjes hadden en wel zwanger bleken te zijn???

Liefs,

Hoop

Hoi Hoop,

Ik voelde altijd van alles rond mijn nod , maar inderdaad nu heb ik helemaal niets. Mijn temperatuur bleef wat hoger als normaal (rond de 37) en de :evil: kwamen niet maar verder echt geen tekenen van een zwangerschap.

Ik hoop dat het voor jou ook zo zal zijn, kunnen we lekker verder kletsen bij de oktobermamma’s. :wink:

Ik duim nog steeds voor je! :pray:

Dank je wel, normaal heb ik ook altijd gevoelige borsten voordat ik ongi wordt, nu dus niet!

En nog steeds geen spoor van de :evil: :evil: :evil:

Dank je wel voor het duimen en ik hoop me heel snel bij de oktober mama’s aan te sluiten!!!

Liefs,

Hoop