Hoi Hoop,
Ik wil jou even heel veel succes wensen, ik hoop dat je ook positief test een dezer dagen.
Ik weet dat je ook al lang bezig bent, dus het is je van harte gegund. Ik ga voor je duimen, hoor! :-*
Groetjes,
Jippie
Jippie, dank je wel!! :-*
Net getest (CB digitaal) maar gaf “niet zwanger” aan!!
Nog geen duidelijkheid dus…
Liefs,
Hoop
Hé wat jammer Hoop…
Maar zolang de :evil: :twisted: :evil: er nog niet zijn blijf ik gewoon voor je duimen hoor!
Hihihi dank je wel T@mmie!!!
Keep you posted!!!
Gefeliciteerd met je zwangerschap Tammie.
Ik heb mijn zwangerschapstest van Tycho nog steeds en er staat nog steeds hetzelfde blauwe streepje op en dat is nu dus al meer dan 2 jaar geleden.
Dus volgens mij als je eenmaal een streepje ziet, dan zit het wel goed.
T@mmie gefeliciteerd! :dance:
Hoop, hopelijk je ook snel een positieve test. Ik had ook geen kwaaltjes, die kwamen bij mij pas met een week of 7 of 8.
:-* Liefs, Evelien :vlinder:
@Hoop wrote:
Zijn er meer meiden die absoluut geen kwaaltjes hadden en wel zwanger bleken te zijn???
Liefs,
Hoop
Ja!! ik ben totaal niet misselijk geweest en had nergens last van. Ja na 6-7 weken last van moeheid, maar niet rond mijn nod dus.
Helaas, vanacht ben ik ongi geworden!
Op naar de volgende ronde
Hè shit, wat balen weer! :? :wall:
Sterkte en heel veel succes voor de volgende ronde!
Groetjes,
Jippie
O Hoop,
Wat ontzettend balen zeg!! :x
Maar we duimen deze ronde gewoon verder voor je!
Groetjes T@mmie
Hoi Tammie
Lees ik dat je er 25 maanden over hebt gedaan! :shock: Van Harte gefeliciteerd!!! Ik duim voor je dat alles goed mag gaan en dat je een wolk van een baby krijgt!
Carina
Hoi Carina,
Hihi ik had de maanden nog niet eens geteld Maar ja best lang…
Ik heb ongeveer twee maanden geleden een baarmoeder foto (met ingespoten vloeistof) gehad en ik denk dat die een handje heeft geholpen
Jij ook veel succes met het zwanger worden!