Is niet echt geschikt voor kok, maar wel een nadenkertje voor mama’s :shifty: 8)
http://youtube.com/watch?v=0tAF10eEHZU
- er is een hele rij van verboden reclamespotjes daar te zien :mrgreen:
Is niet echt geschikt voor kok, maar wel een nadenkertje voor mama’s :shifty: 8)
http://youtube.com/watch?v=0tAF10eEHZU
:lol: :lol: :lol:
doet je toch wel nadenken over waar je je spullen opberg :shifty:
:lol: :lol:
Hahaha, ik ken 'm al, maar hij blijft leuk! :mrgreen:
Dat zou mij dus nooit gebeuren, we hebben niet zo’n ding in huis…
:lol: :lol: :lol: :lol:
haha :lol:
Echt leuk zeg die filmpjes…
Edit: dit zou mij nooit gebeuren…
Noah is niet lang genoeg om erbij te kunnen.
Um…
Ik bedoel…dit zou mij NOOIT overkomen! :oops: :shifty:
:lol: haha grappig filmpje
echt wel zo 8) alleen de batterij is leeg :doh:
:lol: :lol: :lol:
Het haar scheren is ook leuk… :lol:
Dit zou me nu niet kunnen gebeuren, wel als ze bij de bovenkant van de kast kunnen komen. 8)
huh… ja dat is ons een keer gebeurt :oops: :oops: :oops: :oops:
ik had zo’n geval als lolletje voor mijn verjaardag gekregen echt zo’n meeeega grote :lol: en dat ding lag dus gewoon in de vensterbank boven bij de rest van de cadeautjes en sil , toen 2.5 flikkert ineens het ding naar beneden mamaaaaaaa ! was dit dan? :oops: enne… mijn schoonouders zaten gezellig koffie te drinken dus ik heb hem als een gek met een kop als een boei in de speelgoedmand gegooid :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Hahahahaha ow het zal je overkomen zeg!
Toen we een aantal jaren terug gingen verhuizen en de verhuizers bijna klaar waren met inpakken, liep ik naar de lege slaapkamer en wat vond ik…een toplessfoto van mezelf…als enigste lag ie daar op de grond…slik… :shifty: :oops:
En de verhuizers liepen nog rond… :o
jewel :shock: :lol: :lol: :lol:
@jacsansil wrote:
jewel :shock: :lol: :lol: :lol:
nou echt als ik er nu nog aan terugdenk stijgt het schaamrood me weer naar de kaken :lol: :lol: :lol:
:o :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Ik heb ook topless foto’s van mezelf, maar geen verhuizer die daar naar zou kijken… :mrgreen:
zo heb ik ook 2 verhalen :oops:
Was jarig en ging uit met me vrienden dus zaten in en cafe en pakte me kado’s uit zat er dus een glow in the dark tarzan in :lol:
dus de hele avond zaten ze te ouwe hoeren met dat ding en zetten hem voor de gein aan valt dat ding van de tafel tussen de verwarming echt waar het hele cafe hoorde een hoop gerammel. Echt waar kon wel door de grond heen zakken
En ka kids me dochter is dus wel eens toen ze een jaar of 3 was meen ik met condooms tijdens een verjaardag naar beneden met de vraag wat het was. Nouw me bezoek heeft zich erom kostenloos kunnen lachen.
Ik heb snel gezegt dat het ballonen waren waarom dochter vraagt ow mama kunnen we er een opblazen dan :lol: :oops: