Ik heb ook nog wel een verhaaltje.
We waren op de verjaardag van mijn (ex) schoonmoeder en mijn (ex) schoonzusje toen nog ik denk een jaar of 5 Ã 6.
Kwam dus de kamer inlopen met twee viboratoren in haar hand (aangezet en al) Ze riep er ook heel hard bij ‘piemel piemel’.
Nou ik heb mijn (ex) schoonmoeder nog nooit zo snel van de bank af zien komen om ze weer op de ruimen, hihi.
lynda :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: en dat is iets wat ik dus echt niet van schoonouders wil weten hahahaa
:lol: :lol: :lol:
Hihi lig hier echt helemaal dubbel :lol:
:lol: :lol: :lol: :lol: Leuk is ie he. Ik kende hem al.
:shock: :think: :mrgreen: :oops: :silenced: :liar: 8)
Mijn Bas is ook een keer met een knalroze viva-vibrator aan de haal gegaan. nooit meer aan dat kreng gedacht, die slingerde blijkbaar rond op mijn slaapkamer/onder mijn bed. Ik heb m maar gelaten en daarna onopvallend weggemoffeld. LOL
whahaah lachen die verhalen van jullie!
euhmmm nee deze dan :think:
@mukkemuk wrote:
euhmmm nee deze dan :think:
http://youtube.com/watch?v=gBX3I49rHNQ&feature=related
awww… :lol: :lol: :lol:
@jewel wrote:
Toen we een aantal jaren terug gingen verhuizen en de verhuizers bijna klaar waren met inpakken, liep ik naar de lege slaapkamer en wat vond ik…een toplessfoto van mezelf…als enigste lag ie daar op de grond…slik… :shifty: :oops:
En de verhuizers liepen nog rond… :o
whoehahahahahhahahhahaaaa… ge-wel-dig… hahahaa… :mrgreen:
Die baby in de wasmand :lol: Kan me niet voorstellen dat dat echt gebeurt, dat paniekerige zoeken herken ik wel :oops: :lol:
O enne die vibrator :oops: ik vond die van mijn moeder toen ik 11 was :sick: :silenced: dat wil je dan echt niet weten hoor :lol: