Zoooooooooooo ff luchtennnnnnnnnnnnnnn

(er is naast mij huis al ruim een jaar een bouwput,niet erg,wordt mooi en is goed voor ons huis en de waarde enzo dus verder klaag ik niet…al is het geluid soms erg irri als je zoveel thuis bent als ik :roll: )



Zoooooooooooooooooo ik ben echt vet :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:

Zit met stoom uit mijn oren…

Toen Celiza net naar bed ging vroeg ik aan die jongens (die nu net in mijn tuin op de steiger staan :roll: te metselen) of die radio zachter mocht…irriteer ik me sowieso suf aan maar als zij naar bed moet helemaal…

Dus ding ging zacht…

Net weer hard :twisted:

Dus ik ga MIJN tuin in waar HIJ staat met zijn bek :twisted: en zeg hey jongens ik vroeg net of dat ding zachter mocht…

Zegt 1 van die bijdehandjes nou uhhhh heeft ze daar last van dan…je hoort toch ook bouwgeluid en de steiger enzo :eh:

Ik zeg nou dat is ander geluid dan een radio en daar kunnen we eenmaal niets aan doen aan een radio wel…

Ja nou ik werk hier

:eh: :eh: :eh: :eh: :eh:

Ja nou ik woon hier en volgens mij mag je buiten bouwgeluid GEEN overlast veroorzaken.

Oh is dat zo?Zeg jij dat zegt hij

:twisted: ik zeg goh heb je wel eens gehoord van rekening houden met…

Ja zegt hij is werk hier toch ook (gedwongen zei hij wat een eikel zeg!?)…

Ik zeg JA IK WOON HIER en van de uitvoerder mag je ook geen radio overlast veroorzaken hoor!

Oh ja is dat zo…nou dat wil ik wel eens zien zegt hij…

Ik zeg wat ben jij een ventje zeg BAH…

Oh ben ik een ventje zegt hij…zo en figuur dus met een woordje terug op alles :twisted:



Ik ben maar naar binnen gelopen want ik kóók!!!

Heb de uitvoeder geprobeerd te bellen maar die neemt niet op dus heb net het hoofdkantoor gebeld…moest zoooooo mijn ei kwijt!

Een heel lief vrouwtje die zeker er iets aan gaat doen en het ook belachelijk vond omdat wij dus idd onze tuin beschikbaar stellen en ik het gewoon netjes vroeg…

Ik hoop zo dat die gast zijn radio nu helemaal afgepakt wordt!!!

Je weet precies waar dat rotventje staat,hij heeft altijd zo een bouwradio mee…

Nou NIET in mijn tuin :twisted:

Oeh…ik had al moordneigingen…ik zweer je ik zou er nu zó 1 kunnen begaan…wat een l*l zeg!!!

:twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:





Pfffffffffffffffffffffffffff adem innnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn :mrgreen:

wat heb jij je ingehouden zeg…



Ik was niet meer zo lief geweest… ben ik bang voor!

Adem uit en weer zennnnnn :mrgreen:





Maar oeh ik kook even met je mee, ik kan dus echt niet tegen dat soort figuurtjes wat steeds een bijdehand antwoordje terug denkt te hebben.

radio er uit of steiger eruit denkt Ruud

Vind dat je nog aardig gebleven bent hoor, denk dat het hier ook wel anders gegaan was :evil:



Rustig aan lieverd Adem in, adem uit :-*

@ruud wrote:

radio er uit of steiger eruit denkt Ruud




is het met Ruud eens :thumbup:

@ruud wrote:

radio er uit of steiger eruit denkt Ruud


Mijn idee 8)

Maar daar gaat de hoofdaanemer wel voor zorgen hoor…die mag het oplossen met dat irritante ventje! :twisted:

@Ron wrote:

wat heb jij je ingehouden zeg…



Ik was niet meer zo lief geweest… ben ik bang voor!


:angel:

Ik heb wel geleerd dat zulke typetjes toch niet luisteren…die vinden zichzelf te geweldig om naar iemand anders te luisteren…sukkel…

Dus ik dacht verspilde moeite en ik ben niet zo een ‘‘aso’’ als hij :wink: dus heb me omgedraait en ben weer naar binnen gegaan…net zo makkelijk…

Hij kickt er toch teveel op om wat terug te zeggen dus dan laat ik ze liever met een bek vol tanden achter :mrgreen:

Hij had dus ook niet verwacht dat ik zó naar binnen zou gaan…maar mij lok je niet uit de tent…

Ik zoek het gewoon bij zijn ‘‘hogere’’ dan moet hij wel luisteren 8)

Die gast gaat nu dus ook (expres?!) mee staan zingen hé…

Ik zweer je…ik zou hem z;o met mijn blote handen zijn nek om kunnen draaien nu…oehhhhhhhhhhhh :twisted:

Je bent toch niet verplicht om je tuin er voor vrij te geven toch?

Dan zou het bij mij ook of die radio (met l*l erbij) weg of die steiger weg!

Ik zou ook koken van woede. Sjonge zeg wat een l*l zeg.

Hopelijk doen ze er van het hoofdkantoor wat aan.

@renzosmam wrote:

Die gast gaat nu dus ook (expres?!) mee staan zingen hé…

Ik zweer je…ik zou hem z;o met mijn blote handen zijn nek om kunnen draaien nu…oehhhhhhhhhhhh :twisted:


Anders de politie even bellen en vragen of zij er wat aan kunnen doen.?

Als Celiza straks wakker is, zou ik gewoon de meest gruwelijke CD die je hebt keihard aanzetten met de speakers richting de tuin en zelf weg gaan.

denk dqat klazieke muziek hem wel erg zal irriteren.



die van mij werkt in d bouw en gaf laatste nog aan dat je mazzel hebt als je de radio aan mag hebben want in woonwijken zijn daar genoeg regels over.



Dus denk dat je in alle opzicten in je gelijk staat



wat een klootzak zeg :evil:

@ilsederooy wrote:

denk dqat klazieke muziek hem wel erg zal irriteren.



Of iets van Plop, k3, zoetsappige kinderliedjes of een sinterklaas cd ik denk dat, dat niet zijn favoriete liedjes zullen zijn :wink:

123456789100000000000000000000000000000000000000000000000000



jeetje wat een sukkel zeg beetje aardig en begrip vol hoort er ook niet meer bij

Ik had eigenhandig die radio zachter gezet !!! :evil: :evil: En niet luisteren ? Politie bellen omdat je nu eenmaal niet zelf zijn radio af mag pakken :thumbdown:

@ruud wrote:

radio er uit of steiger eruit denkt Ruud


Bianca dacht: stekker eruit, maar het zal wel zo’n ding op batterijen zijn :twisted: Oehhhhhhh, ik was ook NIET LIEF geweest!

Nee wel met stekker…maar helaas kan ik daar niet bij :twisted:

Anders had ik het idd gedaan…en waarschijnlijk hem met die radio een mep voor zijn kanes gegeven :silenced: :shifty: :angel:



Ik heb nog niets gehoord…maar de radio staat nu wel uit of erg zacht :think:

Ben benieuwd of ik nog iets hoor…

Zo maar weet je wat het irritante is…als ik zo opgefokt ben en me wél inhou dan kan ik daarna zo weinig hebben :shifty:

En dat wil niet…ik wil niet dan tegen mijn mannetje kortaf zijn omdat die ll op die steiger mij :twisted: heeft gemaakt…

Dus ik ga even op KoK me afreageren hoor :angel:

#%^&(^$#@@$%
()(&%$#@#%$^((^%$#@##$%%^&(&$###

:twisted: :evil: :twisted: :evil: :twisted: :evil: :twisted: :evil: :twisted: :evil: :twisted: :evil: :twisted: :evil: :twisted: :evil: :twisted: :evil:

:twisted: :evil: :twisted: :evil: :twisted: :evil: :twisted: :evil: :twisted: :evil: :twisted: :evil: :twisted: :evil: :twisted: :evil: :twisted: :evil: :twisted:

Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarrrrrrrrrrrrrrrrggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggg

:snooty: :snooty: :snooty: :snooty: :snooty: :snooty: :naughty: :naughty: :naughty: :naughty: :naughty: :naughty: :naughty: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall:

:thumbdown: :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown: :roll: :roll: :roll: :roll:

:x :x :x :x :x :x :x :x :x :x :x :x :x :x :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown:



:shifty:

:angel:

8)

:-* dank je!

Jeetje, wat een eikel zeg!!! En wat kan jij je goed inhouden…ik was helemaal geflipt en had mannetje incluus radio eigenhandig de steiger afgetrokken. :evil: Zijn ze nou helemaal besodemieterd! :naughty:

He nee zit jezelf met nog meer harde-niet-om-aan-te-horen-muziek-aan-je-kop-terwijl-dat-ettertje-alleen-nog-maar-harder-lacht…



Een koude waterstraal doet met dit weer wonderen… :mrgreen: