Zoooooooooooo ff luchtennnnnnnnnnnnnnn

Ik heb nog wel wat tips voor dat soort vregbekkies, maar die zal ik maar niet plaatsen, grote kans dat dat niet mag :mrgreen:



Nu blijft ie waarschijnlijk er alles aan doen om toch jou uit de tent te lokken, das stoer namelijk… Eens kijken of hij straks nog zo stoer is als hij die kl*te steiger afmoet en jij hem daar beneden staat op te wachten :mrgreen:

sas wat ben je netjes gebleven…

:lol:

Ron kom ff langs kan jij het even regelen :mrgreen:

8)



Waterstraal klinkt aantrekkelijk :angel:



Máár ik ben zoooooooooooo wijs :liar: dus ik speel het liever via zijn grote baas…dan is hij meer de l*l en dat scheelt mij energie :wink:

De radio is nu in iig uit! :thumbup:

Jeeeeeeeeeemig wat een eikel zeg !!! Ik was allang bovenop die steiger geklommen om het ervan langs te geven, de súkkel, wat denkt hij wel niet zeg !!! :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:



Maarja dat ben ik weer een zeer opvliegend type,vooral tegen babydump-sukkels MET grote bek !!! :wink:



Gelukkig is de radio nu uit, hopelijk kalmeer je nu een beetje, Brrrrrr zit me hier nu ook enorm op te vreten al ik dat lees, ben zo in staat om daarheen te komen !!! :evil: :evil:

Owww, vreselijk!!!



Wij hebben dat gehad met B’Elanna. die was een maand of vier toen we nieuwe buren kregen.

De hele dag waren ze in het huis bezig en elke dag om 12 uur, als B’Elanna ging slapen, gingen zij aan het boren, schuren of hakken!!! :shock:



Ben ik netjes heen gegaan en gevraagd of ze dat niet tussen 12 en 15 wilden doen… Deed ik al een uur minder omdat ze meestal tot 16 sliep…



Nou werkelijk, ELKE dag was het om die tijd raak!!! :evil: :evil:

Ik ben gewoon op een gegeven moment maar elke keer gaan wandelen om die tijd…



Tot zij een kindje hadden gekregen… moest onze tv ineens zachter en mochten we niet meer spelen op B’Elanna haar kamer :shock: :shock:



Nou, was zooo blij dat we gingen verhuizen :dance:

Oww sas wat heb jij nog netjes gereageerd :shifty:



ik had helemaal over de pis gegaan … :twisted:

ik kan niet tegen zulk soort irri ventjes… :shifty:





:hug: voor jou

Ik kan er vanuit hier bijna net zo boos om worden als jij zeg :evil: :wall: :x



Wat een irritante sukkel zeg !!! :thumbdown:



Maar wie het laatst lacht, lacht het best … JIJ DUS!!! :thumbup:

@Paschal75 wrote:

Ik kan er vanuit hier bijna net zo boos om worden als jij zeg :evil: :wall: :x



Wat een irritante sukkel zeg !!! :thumbdown:



Maar wie het laatst lacht, lacht het best … JIJ DUS!!! :thumbup:


Mijn idee :angel:

:wink:



Enuhhh wat een mooie banner heb je :inlove:

Ik :pray: voor je meis!! :-*

@renzosmam wrote:



Enuhhh wat een mooie banner heb je :inlove:

Ik :pray: voor je meis!! :-




:mrgreen: dank :-

Ow ik zou staan stuiteren in de tuin van woede, ik kan niet zo heel erg goed mijn geduld bewaren namelijk :shifty:



Dat dat soort lui zijn er alleen maar op uit om je uit de tent te lokken :evil:

Sas als ie dat morgen weer doet mag ik langskomen om dan per ongeluk over de steiger komen struikelen? :angel: en dan (hallo ik ben zwanger) uit zelfbescherming dat hele ding omgooien :twisted: …

Best kans dattie dan in ieder geval niet meer meezingt! :stuck_out_tongue:

Zoooo, wat een irritante vent zeg! Knap dat je zo koel bent gebleven.

Enne, goed gedaan om het hogerop aan te pakken. Zal toch wel geholpen hebben als uiteindelijk de radio uit stond.



We kunnen ook gewoon allemaal morgen langskomen en dat irritante ventje van de steiger duwen :angel: :mrgreen:

:mrgreen: Wel gezellig als iedereen komt helpen :angel:

Eens kijken hoe snel hij spijt krijgt van zijn actie :lol:

Vandaag staan ze er weer…ik hoor geen radio 8)

En ik lach heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel hard als laatste :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

:angel:

hahahahaha sas

en de hele dag geen radio gehoord???



zou hij dan toch op zijn donder hebben gekregen :dance:

De hele dag geen radio gehoord :mrgreen:

En het werk is bijna af aan mijn kant :dance:

En hij heeft voor straf de hele dag dikke regen op zijn kop gehad :lol:

Zó…dat krijg je ervan als je ‘‘lieve’’ moeder/mevrouwtjes afsnauwt :twisted: 8) :angel:

dat is gerechtigheid :lol: :clap:

Ok dan met een muts valt niet te spotten.

@renzosmam wrote:

De hele dag geen radio gehoord :mrgreen:

En het werk is bijna af aan mijn kant :dance:

En hij heeft voor straf de hele dag dikke regen op zijn kop gehad :lol:

Zó…dat krijg je ervan als je ‘‘lieve’’ moeder/mevrouwtjes afsnauwt :twisted: 8) :angel:




Hahaha wat geven dat soort dingen toch een heerlijk voldaan gevoel he! :mrgreen:

En óf!! :angel: 8)