zooooo...Stroopwafel mcflurry al geproeft??

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:



Wat een feestje…



:dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:

:drool: maak me maar gek

Hij is ge-wel-dig!!!

weet je wat ook zo lekker is als je bijv. thee of koffie drinkt je stroopwafel er heel even opleggen zodat de stroop smelt :drool:





waarom heb ik nu geen stroopwafels in huis :wall:

lijkt me nou helemaal niets :liar:

klinkt lekker. Kom bijna nooit bij de Mac maar nu een goede reden om mijn kids blij te maken :wink:

het lijkt me zo ontzettend smerig :oops:

Zijn vanavond toevallig bij de Mc geweest voor de verjaardag van de middelste en ik zag het, maar het lijkt me echt niks.



Stroopwafel even op je thee/koffie leggen (of in de magnetron) is wel erg lekker :drool: (of zo’n zakje kruimels met stroop van de markt!!!)

Lekkerrrr!!! :drool: :drool: :drool:

jaaaaaaaaaaa gisteren

en de flurry is mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm :drool: :drool:

Oehhhhh ik zag de reclame! Ik kom nooit bij de Mac maar hier wil ik wel even voor omrijden :drool:

Die kan ik hier niet krijgen :frowning:

@Nefarious wrote:

Die kan ik hier niet krijgen :frowning:




en die overleeft de overtocht ook niet… dus zal jij toch naar de grote meeting moeten komen, is er vast iemand die deze Flurry voor je mee wil nemen :mrgreen:

@mamaMarije wrote:

@Nefarious wrote:
Die kan ik hier niet krijgen :frowning:




en die overleeft de overtocht ook niet… dus zal jij toch naar de grote meeting moeten komen, is er vast iemand die deze Flurry voor je mee wil nemen :mrgreen:




:lol: :lol:

Misschien volgend jaar. Zet er maar eentje in de vriezer!

OOOOOO ik heb het NU nodig! Ben moe en chagrijnig :? En dan kun je wel een super lekker ijsje gebruiken :mrgreen: :wink: Maar hier helaas geen Mac.

Morgen rijden we waarschijnlijk nog wel naar Groningen, dus dan maar even langs gaan :mrgreen:

oei… :drool:

die lijkt me heerlijk :dance: :dance:



weet je welke ook zo goddelijk is…de mc flurry oreo :inlove:

oooohh, klinkt goed…





ik ben dol op stroopwafelijs van hertog, dus deze is vast ook jummie… :drool:

Denk dat ik vanavond maar ff langs de mac rijd…ben heeeeel benieuwd… :drool:

la la la la la la la la la la la la la la la



Ik hb dit niet gelezen… steekt haar handen weer voor haar ogen en verdwijnt heuul snel uit dit topic… :naughty:



















:drool:

:sick: lijkt me helemaal niks zal wel de enige zijn ga liever heen voor een lekker aarbeien shake :drool:

@hendrika wrote:

:sick: lijkt me helemaal niks zal wel de enige zijn ga liever heen voor een lekker aarbeien shake :drool:




nee hoor, het leek mij ook niks (zie berichtje van gister haha) (die milkshake hoef ik trouwens ook niet :lol: )



@mamaMarije wrote:
het lijkt me zo ontzettend smerig :oops:

Zijn vanavond toevallig bij de Mc geweest voor de verjaardag van de middelste en ik zag het, maar het lijkt me echt niks.