:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Wat een feestje…
:dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:
:drool: maak me maar gek
Hij is ge-wel-dig!!!
weet je wat ook zo lekker is als je bijv. thee of koffie drinkt je stroopwafel er heel even opleggen zodat de stroop smelt :drool:
waarom heb ik nu geen stroopwafels in huis :wall:
lijkt me nou helemaal niets :liar:
klinkt lekker. Kom bijna nooit bij de Mac maar nu een goede reden om mijn kids blij te maken
het lijkt me zo ontzettend smerig :oops:
Zijn vanavond toevallig bij de Mc geweest voor de verjaardag van de middelste en ik zag het, maar het lijkt me echt niks.
Stroopwafel even op je thee/koffie leggen (of in de magnetron) is wel erg lekker :drool: (of zo’n zakje kruimels met stroop van de markt!!!)
Lekkerrrr!!! :drool: :drool: :drool:
jaaaaaaaaaaa gisteren
en de flurry is mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm :drool: :drool:
Oehhhhh ik zag de reclame! Ik kom nooit bij de Mac maar hier wil ik wel even voor omrijden :drool:
Die kan ik hier niet krijgen
@Nefarious wrote:
Die kan ik hier niet krijgen![]()
en die overleeft de overtocht ook niet… dus zal jij toch naar de grote meeting moeten komen, is er vast iemand die deze Flurry voor je mee wil nemen :mrgreen:
@mamaMarije wrote:
@Nefarious wrote:Die kan ik hier niet krijgen![]()
en die overleeft de overtocht ook niet… dus zal jij toch naar de grote meeting moeten komen, is er vast iemand die deze Flurry voor je mee wil nemen :mrgreen:
:lol: :lol:
Misschien volgend jaar. Zet er maar eentje in de vriezer!
OOOOOO ik heb het NU nodig! Ben moe en chagrijnig :? En dan kun je wel een super lekker ijsje gebruiken :mrgreen: Maar hier helaas geen Mac.
Morgen rijden we waarschijnlijk nog wel naar Groningen, dus dan maar even langs gaan :mrgreen:
oei… :drool:
die lijkt me heerlijk :dance: :dance:
weet je welke ook zo goddelijk is…de mc flurry oreo :inlove:
oooohh, klinkt goed…
ik ben dol op stroopwafelijs van hertog, dus deze is vast ook jummie… :drool:
Denk dat ik vanavond maar ff langs de mac rijd…ben heeeeel benieuwd… :drool:
la la la la la la la la la la la la la la la
Ik hb dit niet gelezen… steekt haar handen weer voor haar ogen en verdwijnt heuul snel uit dit topic… :naughty:
:drool:
:sick: lijkt me helemaal niks zal wel de enige zijn ga liever heen voor een lekker aarbeien shake :drool:
@hendrika wrote:
:sick: lijkt me helemaal niks zal wel de enige zijn ga liever heen voor een lekker aarbeien shake :drool:
nee hoor, het leek mij ook niks (zie berichtje van gister haha) (die milkshake hoef ik trouwens ook niet :lol: )
@mamaMarije wrote:
het lijkt me zo ontzettend smerig :oops:
Zijn vanavond toevallig bij de Mc geweest voor de verjaardag van de middelste en ik zag het, maar het lijkt me echt niks.