zooooo...Stroopwafel mcflurry al geproeft??

@mereltje85 wrote:

oooohh, klinkt goed…





ik ben dol op stroopwafelijs van hertog, dus deze is vast ook jummie… :drool:




Ik ook!!!

Door dit topic gelezen te hebben en vandaag naar de mac geweest, tja jullie kunnen het wel raden…





Wat ongelofelijk lekker is die zeg, ik doe aan de lijn maar anders zou ik 3x per week na werk langsrijden haha.

Stroopwafels ben ik niet echt gek op… Flurry met M&M :drool:

zit hem nu te eten maar vind hem erg tegenvallen …geef mij maar de crunch

die lijkt me ERRUG lekker :drool:



binnekort maar eens gaan proeven :smiley:

Ik heb 'm gehad zo straks! :dance: Hij was eeeeeerrrrrrrruuuuuuggggg lekker :drool:

:drool: :drool: :drool: :drool: :drool: :drool: :drool: IK WIL HEM !!! :drool: :drool: :drool: :drool: :drool: :drool: :drool: :drool:



Maar helaas geen auto en hub thuis, dus kan ik niet gaan halen :cry:

Lijkt me erg lekker! alleen mijn maag zou het niet zo leuk vinden nu haha.



En die 3 keer in het jaar dat ik bij de mac kom… hmzz dan zullen ze al wel weer wat anders hebben!!



(Ik mis nog steeds de chicken burger met tauge en kipsate :drool: )

@mamaMarije wrote:

het lijkt me zo ontzettend smerig :oops:

Zijn vanavond toevallig bij de Mc geweest voor de verjaardag van de middelste en ik zag het, maar het lijkt me echt niks.



Stroopwafel even op je thee/koffie leggen (of in de magnetron) is wel erg lekker :drool: (of zo’n zakje kruimels met stroop van de markt!!!)




grote markt groningen een koude dag, een warm zakje kruimels en je vingers erin , de zachte warme stroop, de kruidige stukjes wafel, en dan



AAAAAAAHHH :drool: :drool: :drool:

Vind hem echt erg tegenvallen… dus die haal ik geen 2de x meer.

Ik vond em ook tegen vallen. Te zoet…en nou ben ik nog eens echt een zoetekauw.

Voor mij ook geen tweede keer!

vond die caramel te eh caramellig… neehoor geef mij maar de oreo :inlove: :inlove: :inlove:

Nee, mijn moeder en ik hebben vandaag een Flurry besteld (na een big mac menu erg erg erg) met stroopwafelijs van hertog in het achterhoofd.

En als je iets soortgelijks verwacht dan kom je van een koude (woordgrapjuh!) kermis thuis.

Als ik een stukje stroopwafel doormidden knaag dan verwacht ik dat daar stroop tússen zit en geen caramelsaus :wall: aan de zijkant van mijn beker…

Drie keer raden wat ik morgen bij de Appie ga halen dus…

Morgen komen wij langs de Mac… :drool:

Gister was ie uitverkocht :twisted:

Wij vonden hem wel erg lekker, al had ik liever de Oreo!

:drool: :drool:

ik vond het errug lekker hoor :drool:

Vanmiddag gehaald :drool:

Alleen vergeten te vragen of ze m niet wilde mengen, dat vind ik het lekkerst, flurry ongemengd :mrgreen:

Ik vond em tegen vallen… die uit de supermarkt is echt veeeeeeeeeeeeeeeel lekkerder!