Ik had het een paar jaar geleden met mijn nichtje.
In de dierentuin was ze ineens verdwenen, ik denk toen ook een jaar of 3, 4.
Mijn lief de ene kant op zoeken, ik de andere kant.
En dan is er een soort tijdsgrens van hoe lang het mag duren voor je ze weer vindt, en als die overschreden wordt, slaat de paniek toe! Tot op vandaag herinner ik me wat ik toen voelde! (vrij snel nadat de paniekfase in was gegaan heeft mijn lief haar gevonden).
.
Zo herkenbaar.
Hij heeft er verder niks over gezegt verder. Toen ik tegen hem zei van mamma was je kwijt en was jij mamma kwijt zei hij wel van ja. Hele zielig zij hij dat
Ben zo blij op een goede afloop. Dat het iedergeval zo is gegaan. Het had ook anders kunnen zijn. Je weet nooit. Ik zag allerlei cenario,s( hoe schrijf je dat?) al voorbij komen.
Ik ben zoiezo dankbaar dat die Duisters zo goed gehandeld hebben. Ze vertrouwden het dus niet. Ook al zouden die mensen hem naar een verzamelpunt brengen. Hun vonden het raar dat hun niet op Tom reageerden op zijn geroep van mamma etc.
Moet er niet aan denken als die Duisters er niet waren geweest wat er dan gebeurt zou zijn. Ook al waren ze van plan hem naar een verzamelpunt te brengen. Je weet nooit wat hun van plan waren. Het is en blijft raar dat ze niet op Tom reageerden.
Moet er niet aan denken als die Duisters er niet waren geweest wat er dan gebeurt zou zijn. Ook al waren ze van plan hem naar een verzamelpunt te brengen. Je weet nooit wat hun van plan waren. Het is en blijft raar dat ze niet op Tom reageerden.
Tja, maar wie zei dat dan? Zeiden die duitsers dat ze niet reageerde?
Want het is weer een verhaal van een verhaal van een…
Ik ben echt blij dat het met een sisser is afgelopen, maar ik krijg het gevoel dat je jezelf een beetje te veel zit op te fokken door te denken dat het nederlandse stel Tom wilde meenemen voor het een en ander.
Wees blij dat mensen hem hebben opgevangen en dat hij terug is…
Ik kan mij voorstellen hoe je gevoeld moet hebben meid…
Tja, maar wie zei dat dan? Zeiden die duitsers dat ze niet reageerde?
Want het is weer een verhaal van een verhaal van een…
Ik ben echt blij dat het met een sisser is afgelopen, maar ik krijg het gevoel dat je jezelf een beetje te veel zit op te fokken door te denken dat het nederlandse stel Tom wilde meenemen voor het een en ander.
Wees blij dat mensen hem hebben opgevangen en dat hij terug is…
Ik kan mij voorstellen hoe je gevoeld moet hebben meid…
Dat zeiden die Duitsers ja. Ik ben er niet bij geweest dus en omdat ze zo goed reageerden erop geloof ik hun wel. Ze klonken echt oprecht. Maar het is geen verhaal van een verhaal hoor. het is een keer verteld aan mn man. En ik ben zeker blij dat het goed af is gelopen. Ik denk juist als het niet raar leek. En ze reageerden op Tom dat die Duitsers niet gehandeld hadden. Klinkt raar maar aan de ene kant ben ik dan blij dat het zo is gegaan. Zeg maar dat ze niet reageerden op Tom.
Maar ik zit me niet zo op te fokken hoor. Ik zit me alleen te bedenken wat er allemaal had kunnen gebeuren. Dat krijg je echt. Ik kan er niks aan doen. Het zijn onze kinderen. En in zulke situaties doe je dat. Echt. Het is me nog nooit overkomen gelukkig niet, afkloppen dat het niet weer gebeurt. Maar je weet pas als het jezelf overkomt. Ik ben daarom dankbaar dat het goed is afgelopen.
En mischien dat het zo klinkt met dat ik me opgefokt voel. Maar moet het even van me afschrijfen. En in je binneste ben je toch bang en angstig dat het echt veel erger had kunnen zijn je weet het toch niet. Je gaat echt ook denken stel dat die nederlanders… dat doe je. Dat zul je gelukkig nooit achterkomen. Ik ben blij dat het goed is afgelopen.
Fijn dat alles goed is afgelopen. Kinderen kunnen zo snel weg lopen en onvindbaar zijn.
Het andere stel hoeft niet gelijk een kinderlokkerstel te zijn hoor overigens. Wie weet waren het jonge lui die een dagje uit waren en helemaal geen benul van kids hebben en geen idee hadden dat er een kleintje met hun mee liep die zijn ouders kwijt was. Niet iedereen zit in een fase met (kleine) kids die naar movieworld gaat Maar dit terzijde.