Zooo geschrokken vanmiddag.

@Mint wrote:

Ik kan me je paniek indenken.

Ik had het een paar jaar geleden met mijn nichtje.

In de dierentuin was ze ineens verdwenen, ik denk toen ook een jaar of 3, 4.

Mijn lief de ene kant op zoeken, ik de andere kant.

En dan is er een soort tijdsgrens van hoe lang het mag duren voor je ze weer vindt, en als die overschreden wordt, slaat de paniek toe! Tot op vandaag herinner ik me wat ik toen voelde! (vrij snel nadat de paniekfase in was gegaan heeft mijn lief haar gevonden).

.

Zo herkenbaar.

Hij heeft er verder niks over gezegt verder. Toen ik tegen hem zei van mamma was je kwijt en was jij mamma kwijt zei hij wel van ja. Hele zielig zij hij dat :frowning:

Ben zo blij op een goede afloop. Dat het iedergeval zo is gegaan. Het had ook anders kunnen zijn. Je weet nooit. Ik zag allerlei cenario,s( hoe schrijf je dat?) al voorbij komen.

Ik ben zoiezo dankbaar dat die Duisters zo goed gehandeld hebben. Ze vertrouwden het dus niet. Ook al zouden die mensen hem naar een verzamelpunt brengen. Hun vonden het raar dat hun niet op Tom reageerden op zijn geroep van mamma etc.

Moet er niet aan denken als die Duisters er niet waren geweest wat er dan gebeurt zou zijn. Ook al waren ze van plan hem naar een verzamelpunt te brengen. Je weet nooit wat hun van plan waren. :cry: Het is en blijft raar dat ze niet op Tom reageerden.

@karin wrote:

Moet er niet aan denken als die Duisters er niet waren geweest wat er dan gebeurt zou zijn. Ook al waren ze van plan hem naar een verzamelpunt te brengen. Je weet nooit wat hun van plan waren. :cry: Het is en blijft raar dat ze niet op Tom reageerden.

Tja, maar wie zei dat dan? Zeiden die duitsers dat ze niet reageerde?

Want het is weer een verhaal van een verhaal van een…

Ik ben echt blij dat het met een sisser is afgelopen, maar ik krijg het gevoel dat je jezelf een beetje te veel zit op te fokken door te denken dat het nederlandse stel Tom wilde meenemen voor het een en ander.

Wees blij dat mensen hem hebben opgevangen en dat hij terug is…

Ik kan mij voorstellen hoe je gevoeld moet hebben meid…

Wat een schrik! :shock: En wat hebben die mensen idd goed gehandeld, zeg :thumbup:!

@Madre wrote:

@karin wrote:

Tja, maar wie zei dat dan? Zeiden die duitsers dat ze niet reageerde?

Want het is weer een verhaal van een verhaal van een…

Ik ben echt blij dat het met een sisser is afgelopen, maar ik krijg het gevoel dat je jezelf een beetje te veel zit op te fokken door te denken dat het nederlandse stel Tom wilde meenemen voor het een en ander.

Wees blij dat mensen hem hebben opgevangen en dat hij terug is…

Ik kan mij voorstellen hoe je gevoeld moet hebben meid…

Dat zeiden die Duitsers ja. Ik ben er niet bij geweest dus en omdat ze zo goed reageerden erop geloof ik hun wel. Ze klonken echt oprecht. Maar het is geen verhaal van een verhaal hoor. het is een keer verteld aan mn man. En ik ben zeker blij dat het goed af is gelopen. Ik denk juist als het niet raar leek. En ze reageerden op Tom dat die Duitsers niet gehandeld hadden. Klinkt raar maar aan de ene kant ben ik dan blij dat het zo is gegaan. Zeg maar dat ze niet reageerden op Tom.

Maar ik zit me niet zo op te fokken hoor. Ik zit me alleen te bedenken wat er allemaal had kunnen gebeuren. Dat krijg je echt. Ik kan er niks aan doen. Het zijn onze kinderen. En in zulke situaties doe je dat. Echt. Het is me nog nooit overkomen gelukkig niet, afkloppen dat het niet weer gebeurt. Maar je weet pas als het jezelf overkomt. Ik ben daarom dankbaar dat het goed is afgelopen.

En mischien dat het zo klinkt met dat ik me opgefokt voel. Maar moet het even van me afschrijfen. En in je binneste ben je toch bang en angstig dat het echt veel erger had kunnen zijn je weet het toch niet. Je gaat echt ook denken stel dat die nederlanders… dat doe je. Dat zul je gelukkig nooit achterkomen. Ik ben blij dat het goed is afgelopen. :wink:

tjeetje karin…

kippenvel over mijn hele lijf…

die paniek die dan losbarst in je…de totale controle die je kwijt raakt…

gelukkig heb je je mannetje nog…gelukkig waren er oplettende mensen die handelen…

en idd je zult nog wel een paar dagen flink de kriebels hebben…logisch toch…

gewoon naar je mannetje kijken dan zakt het wel weer af…

:hug:

mijn broertje is ooit meegenomen door een stel tienermeisjes toen hij nog maar een jaartje of 3 / 4 was…de paniek…ik vergeet het nooit meer

gelukkig werden ze snel gevonden en was er niets gebeurt…maar toch… je hart he…

Ik kijk nu heel veel naar mn mannetje(s) :-*

Ik kan er niks aan doen maar ik ben echt zo dankbaar. Dat was ik al natuurlijk. Maar nu dit is gebeurt helemaal.

Dit lijkt overdreven mischien. Maar kan er niks aan doen. :frowning:

Ik weet dat het goed is afgelopen. Daar ben ik dolgelukkig mee. :wink:

hoezo overdreven???

ik denk dat ik in jouw positie mijn kind aan de ketting zou leggen…(aan mij vast)

niets van het commentaar aantrekken…het zijn jouw gevoelens die even zwaar getest werden…en dat moet je verwerken…

het is echt niet niets hoor…

Mn man had er net met mij over dat je beter in zulke gelegenheden een armbandje moet hebben met zijn naam en telefoonnummer.

Ik zat te denken 1 juni gaan we op vakantie. Dan is het nu mischien verstandig om er een paar te kopen na wat er gebeurt is.

Waar haal je die armbandjes?

Is al een topic over geweest. Maar is al lang geleleden volgens mij.

:-* Alvast bedankt.

@colle wrote:

hoezo overdreven???

ik denk dat ik in jouw positie mijn kind aan de ketting zou leggen…(aan mij vast)

niets van het commentaar aantrekken…het zijn jouw gevoelens die even zwaar getest werden…en dat moet je verwerken…

Lief van je. :-*

Idd ik moet het wel even verwerken. Dat heb ik absoluut nu.

kan je die niet bij de DUMP kopen??? die armbandjes???

misschien even googlen???

:hug: :hug:

Gelukkig is je mannetje weer terecht, maar oooh die paniek kan mij helemaal voorstellen!!

Fijn dat er altijd wél mensen zijn die hart hebben voor een ander! :-*

Ok zal even Googlen. :-*

Hoe heten die armbandjes

edit beheer; link verwijderd

kijk hier even :wink: :-*

Kijk hier eens :wink:

Oohh wat fijn dat jullie meedenken. :-* Maar ik ben bang dat Tom geen ketting om wilt. Kan het proberen. Ziet er gaaf uit.

Ik heb besteld ook voor Luuk.

Bedankt dames. :-* Voor het zoeken.

Ik heb bij Koters besteld. Die is leuk.

:thumbup:

@colle wrote:

hoezo overdreven???

Doel je op mijn commentaar?

Fijn dat alles goed is afgelopen. Kinderen kunnen zo snel weg lopen en onvindbaar zijn.

Het andere stel hoeft niet gelijk een kinderlokkerstel te zijn hoor overigens. Wie weet waren het jonge lui die een dagje uit waren en helemaal geen benul van kids hebben en geen idee hadden dat er een kleintje met hun mee liep die zijn ouders kwijt was. Niet iedereen zit in een fase met (kleine) kids die naar movieworld gaat :wink: Maar dit terzijde.