Hoi Hoi
Zoals jullie weten ben ik naar moviepark geweest. Het was ontzettend leuk daar en gezellig en we hadden echt deze dag wel nodig om lekker met je eigen gezin weg te gaan heerlijk.
Maar vanmiddag ben ik me rot geschrokken. We liepen weer naar de Sint monicapier Daar heb je water etc. Mn man liep voorop met Luuk. Ik met Tom. Tom liep los. Ik had de kinderwagen vast. Hij stond nog naast me. Ik moest even mn neus snuiten leuk detail maar goed. Toen ik klaar was was Tom weg. Ik helemaal in paniek. Mn man bleef rustig en ging zoeken. Ik zag hem niet meer. Tussen al die mensen en kinderen. Ik had het niet meer. Toen kwam er een vrouw naar me toe die zag dat ik in paniek was die heeft me geholpen. Maar geen Tom daar. Ik zag alles al voor me verdronken in dat water. Iemand heeft hem meegenomen.
Gelukkig kwam er een vrouw eraan die daar werkte die zei in het Duits dat er een kind is gevonden. Ik hoopte dat dat Tom was. het kan ook een andere kind zijn.
Gelukkig meters verderop was er een Duits gezin die Tom had vastgehouden. Pfffffffffffffff wat een opluchting zeg. Ik werd zo emotioneel. Tom was al aan het huilen. Toen Tom mij zag rende hij heel snel naar me toe. Ik was aan het huilen. Tom ook en riep aldoor mamma mamma. Ik kan zo weer huilen. Zo emotioneel momend.
Ik heb die Duitse mensen zo erg bedankt. Ze hebben zo goed gehandeld. Ze zagen Tom met Nederlandse mensen lopen. Er klopte iets niet. Hij riep aldoor mamma maar hun reageerde niet. Toen vonden ze dat raar en hebben resoluut gehandeld. Ze hebben Tom bij hun vandaan gehaald en hebben hem vast gehouden toen ik kwam. Wie weet wie die mensen waren gekken ofzo. Ik moet er niet aan denken.
Ik ben ze zo dankbaar dat ze zo gehandeld hebben. Zelfs toen IK Tom omhelsde en we wat rustiger waren kwamen ze nog naar ons toen om ons te troosten.
IK ben zooo geschrokken en weet nu ook weer dat je je kind aldoor in de gaten moet houden. Ze zijn zo weg.
Ik ben zo blij dat Tom er weer is. We zijn daarna gelijk naar huis gegaan. Het was een super dag maar dat laatste momend.
Maar we denken aan de leuke dingen die we gedaan hebben.
Zooo, wat een schrik!! :shock: :hug: voor jullie!
En weet je toen ik helemaal in paniek was tussen al die massa mensen was er maar eentje die me hielp. Gelukkig.
Er was zelfs een vent die met me wilde dansen. Je ziet toch dat ik in paniek ben. En mn kind kwijt ben.
jemig zeg wat schrikken. :hug:
Jemig dat is idd schrikken :hug:
@karin wrote:
En weet je toen ik helemaal in paniek was tussen al die massa mensen was er maar eentje die me hielp. Gelukkig.
Er was zelfs een vent die met me wilde dansen. Je ziet toch dat ik in paniek ben. En mn kind kwijt ben.
Die mensen heb je altijd helaas…
Ryan was me ontglipt toen ik 38 weken zwanger was (stak een druk kruispunt over) en een vrouw kwam me troosten nadat het gebeurt was, aaide me over mijn arm en vroeg of alles goed was en ik maar brullen.
Toen Loek er aan kwam (had hem gebeld) begon ze ineens met een bekertje kleingeld te schudden…Of ik een paar centen voor haar over had, kon die trut wel wat aandoen :evil:
Gelukkig bestaan er wel mensen die je een hand toereiken meis en een extra knuf voor jou en Tom :hug:
@Mellie wrote:
@karin wrote:En weet je toen ik helemaal in paniek was tussen al die massa mensen was er maar eentje die me hielp. Gelukkig.
Die mensen heb je altijd helaas…
Ryan was me ontglipt toen ik 38 weken zwanger was (stak een druk kruispunt over) en een vrouw kwam me troosten nadat het gebeurt was, aaide me over mijn arm en vroeg of alles goed was en ik maar brullen.
Toen Loek er aan kwam (had hem gebeld) begon ze ineens met een bekertje kleingeld te schudden…Of ik een paar centen voor haar over had, kon die trut wel wat aandoen :evil:
Gelukkig bestaan er wel mensen die je een hand toereiken meis en een extra knuf voor jou en Tom :hug:
Idd die heb je altijd en daar was ik weer getuige van.
Je schrikt zo he. Je bent helemaal in paniek.
En hoe ze dan bij jou handelde ongelooflijk. Denk je dat ze willen helpen willen ze maar een ding. Jij ook een :hug:
En die vent die met me wilde dansen die deed ook echt zo van ach meid niet druk maken laten we lekker dansen en lol maken. :x
En idd er bestaan gelukkig wel goede mensen daar was ik ook getuige van. :thumbup:
Bedankt dames :-* Doet me goed.
Aj jeetje, dat is inderdaad ontzettend schrikken zeg! Gelukkig viel het mee en issie er weer! :hug: :hug: :hug: :hug:
Ik ga zo lekker naar bed. En ga mn kids nog even extra knuffelen.
jeetje dat is echt schrikken en het gebuert altijd voor dat je er erg in hebt
geef ze maar een lekkere knuffel hoor slaap lekker.
Wat een nachtmerrie… Wat gaat er dan allemaal om je heen zeg!
Wat ben ik blij voor jullie dat dit gelukkig goed is afgelopen! :hug:
Oh bah wat zul je geschrokken zijn!
De duitse mensen waren prcies op de goede plek en op de goede tijd.
Dat mensen zomaar een kind meenemen, onvoorstelbaar!! :shock: :? (Die andere nederlanders dan)
gelukkig is alles goed gekomen en kom maar even goed bij! :hug:
Oh Karin!!! :shock:
Wat een vreselijk verhaal…en je denkt dat je ergste nachtmerrie waarheid wordt…brr…ik krijg er kippenvel van…
En wat hebbnen die Duitse mensen goed gehandelt zeg.
Vreemd dat Tom met een Nederlands stel liep…en die nederlanders protesteerden dus niet toen de duitsers Tom ‘afpakten’?
Buiten dit alles ben ik blij dat jullie een leuke dag hebben gehad. :-*
allemachtig dat is echt een nachtmerrie verhaal zeg, wat zal jij geschrokken zijn! Fijn dat die duitse mensen zo goed hebben gehandeld, dat hoor je tegenwoordig niet vaak meer. Meeste mensen kijken wel, maar handelen niet :?
:shock:
Oe bah wat eng!!!
Kan al wel huilen als ik er aan denk, die angst! :hug:
Dikke knuffel voor jou en ook voor Tom!
En dat andere Nederlandsestel wou Tom meenemen? :shock: :shock:
Ooooh wat goed dat die Duitse mensen het zagen en het niet vertrouwden :thumbup: !
Tom had echt zijn beschermengel mee!
:hug:
Wat een angst Karin, ik zou ook helemaal schrikken…
@Marite wrote:
Ooooh wat goed dat die Duitse mensen het zagen en het niet vertrouwden :thumbup: !
Wie zegt dat?
Misschien wilde dat stel hem wel naar een verzamelpunt brengen ofzo....
De man die je paniek niet zag, wat voel je je dan alleen he.
En vervolgens die Duitsers, die zo goeg gehandeld hebben, twee extremen.
Ik kan me je paniek indenken.
Ik had het een paar jaar geleden met mijn nichtje.
In de dierentuin was ze ineens verdwenen, ik denk toen ook een jaar of 3, 4.
Mijn lief de ene kant op zoeken, ik de andere kant.
En dan is er een soort tijdsgrens van hoe lang het mag duren voor je ze weer vindt, en als die overschreden wordt, slaat de paniek toe! Tot op vandaag herinner ik me wat ik toen voelde! (vrij snel nadat de paniekfase in was gegaan heeft mijn lief haar gevonden).
Gelukkig een goede afloop, kon hij nou zelf nog uitleggen wat er was gebeurd?
Dikke knuffel voor jou Karin en een schop onder zijn hol voor die vent die met je wou dansen.
@Madre wrote:
@Marite wrote:
Wie zegt dat?
Misschien wilde dat stel hem wel naar een verzamelpunt brengen ofzo....
Dat idee kreeg ik hiervan...
@karin wrote:
Ik heb die Duitse mensen zo erg bedankt. Ze hebben zo goed gehandeld. Ze zagen Tom met Nederlandse mensen lopen. Er klopte iets niet. Hij riep aldoor mamma maar hun reageerde niet. Toen vonden ze dat raar en hebben resoluut gehandeld. Ze hebben Tom bij hun vandaan gehaald en hebben hem vast gehouden toen ik kwam. Wie weet wie die mensen waren gekken ofzo. Ik moet er niet aan denken. :cry:
Maar inderdaad, ze konden hem naar een verzamelpunt brengen.
Maar wel gek dat ze hem dan niet ff gerust stelden :think: ...
Nou ik weet dus niet of die nederlanders Tom wilde meenemen hoor. Maar volgens die Duitsers liep hij wel met hun mee, en riep hij heel hard mamma en die nederlanders reageerden er dus niet op. Das wel raar. Dan reageer je toch.
Maar of ze hem mee wilde nemen weet ik dus niet. Ik wil het ook niet weten het had gekunt natuurlijk. Je hebt gekken.
Ik vind het alleen heel raar dat ze niet op een kleintje reageerden. Volgens die Duitsers. Dat doe je toch wel ook al ken je een kindje niet. Ik wel tenminste . Probeer hem dan te troosten. Dat vind ik wel raar dat ze er niet op reageerden. Ik moet er niet aan denken dat ze wel gekke bijbedoelingen had.
En ben dan heel blij dat die Duisters zo hebben gehandeld. Wie weet het als het niet zo is gebeurt. Brrrrrrr.
@Marite wrote:
@karin wrote:uot;]
Ik heb die Duitse mensen zo erg bedankt. Ze hebben zo goed gehandeld. Ze zagen Tom met Nederlandse mensen lopen. Er klopte iets niet. Hij riep aldoor mamma maar hun reageerde niet. Toen vonden ze dat raar en hebben resoluut gehandeld. Ze hebben Tom bij hun vandaan gehaald en hebben hem vast gehouden toen ik kwam. Wie weet wie die mensen waren gekken ofzo. Ik moet er niet aan denken.
Maar inderdaad, ze konden hem naar een verzamelpunt brengen.
Maar wel gek dat ze hem dan niet ff gerust stelden :think: …
Precies dat zei ik dus net ook al ja.