Nou net thuis met een super super blij kind!! :dance:
Het was hartstikke goed gegaan, hij is netjes naar de wc gegaan, hij speelde gewoon, de juf zei van ik kon niet merken dat hij nieuw was en ze snapte helemaal niks waar die angst van andere kinderen vandaan kwam waar de VS het over had. En hij had even een aanvaring met een jongetje, waarvan de juf zei, ja die maakt ruzie met iedereen en Riven had gewoon heel duidelijk NEE gezegd tegen dat ventje en toen was er niks aan de hand. Dus hij heeft ook wat zelfvertrouwen laten zien
Nou ik ben zó opgelucht! Hij was vol verhalen en wilt nu al dat het morgen is zodat hij weer kan :mrgreen:
Jeetje wat ben ik blij.
@Maantje, Mareland blijft volhouden dat hun gelijk hebben, en proberen ons te paaien en het af te doen, maar er gaat echt nog een klacht naar de inspectie of ze nou willen of niet.
Hun hebben mijn zoon bijna de vernieling in geholpen en probeerden hem daar te houden met leugens (ze hadden tegen deze nieuwe school gezegd dat het niet hun schuld was dat Riven zo was, maar het kwam door zijn “slechte” thuis situatie…nou mijn bek viel open toen ik dat hoorde).
Dus ze zijn nog niet van ons af. Maar om mijn hormonen een beetje te sparen handelt manlief dat allemaal af, die is ook véél beter met dreigende termen smijten dan ik
Super dat de nieuwe school goed bevalt :dance: :dance: Dan weet je zeker dat je de goede keuze hebt gemaakt :inlove:
Succes met je klacht! :thumbup:
Gaaf dat hij zo genoten heeft! :thumbup:
En je hebt een lieve, doortastende man dat hij het ‘klachten-verhaal’ van je overneemt.
Geniet nog maar lekker van je zwangerschap, voor je het weet…
Ooh! Wat klinkt dat goed!
Heel veel succes en plezier!
en een schouderklopje voor jezelf :thumbup: !!!
Wat een goede berichten!! :thumbup: :thumbup:
Wat heeeerlijk joh, en wat belachelijk van het Mareland dat ze dat tegen de nieuwe school gezegd hebben… :shock:
Ach ja schijnbaar als je een hersentumor hebt gehad en een succesvolle operatie achter de rug hebt, zit je kind in een slechte thuis situatie :shock:
Maar ik heb vanmorgen nog gesproken met de school leidster van de nieuwe school en die zei van joh, niks van aantrekken hun wilden Riven gewoon niet kwijt want het kost hun geld. En zij is zelf gisteren nog in de klas gaan kijken en zij ziet ook absoluut niet een kind wat bang, beschadigd of wat dan ook is.
Dus er was iets goed mis daar… en ben bang dat we het meeste nog niet eens weten wat er is gebeurd omdat Riven er niks over wilt vertellen.
Maar ik vind het wel frapant dat nu hij daar weg is, niet meer in zijn broek poept (echt soms tot 4 keer per dag), hij vrolijk is en veel meer zelfvertrouwen heeft. Erger nog hij vroeg of hij vandaag de hele dag al op school mocht blijven!! Dus het is wel duidelijk dat er daar iets flink mis was.
Maar ben blij dat ik er vanaf ben, dat manlief lekker de schoolinspectie er op af stuurt en most of all, dat ik mijn mannetje weer terug heb, want ik ging er zelf echt aan kapot hem zo te zien.
Dus ik verheug me nu al als ik straks dat blije ventje op kan halen met een grote lach op zijn snoet :dance:
oooh… zit thuis ff tussen de middag te kolven. Iks ta voro de klas zelf, maar hier moet je zeker werk van maken.
Dit is niet normaal! een kind met zo wond gewoon laten lopen, zulke klachten daar hoort een directeur wat mee te doen!
goed hoor dat je een klacht in gaat dienen!
Gelukkig gaat het nu goed! hopelijk kan je nog heerlijk genieten van je laatste zwangere weken! zulke dingen hakken er altijd wel behoorlijk in!
wauw wat een super update!! Wat fijn dat je mannetje het zo naar zijn zin heeft op zijn nieuwe school!
zal een flinke last van je schouders afvallen nou zeg.
Wat een verhaal Thessa! Ik heb het net allemaal doorgelezen…
Jeetje, ik schrik er echt van!
Het is goed dat je naar je gevoel geluisterd hebt, en je niet hebt laten overdonderen door de school.
Wij hebben Jaden vorig jaar april ook van school laten wisselen door omstandigheden. En wij zijn zooooo blij met deze keuze…
Maar, we zijn nu twee weken verder. Hoe is het nu met Riven?
Nou ik moet zeggen een super vrolijk kind hebben we terug. Hij is weer zindelijk, klets de oren van ons hoofd, zit niet meer in zijn eigen wereldje, durft weer op andere kinderen af te stappen…kortom een compleet ander kind!
Hij wilt elke dag naar school en gaat inmiddels ook tot kwart voor 3 elke dag en het gaat SUPER!
Hij is zó vrolijk en blij. Nee ben echt heel blij dat ik mijn gevoel heb gevolgd.
Maar het geeft ook wel te denken dat er meer is gebeurd op de andere school dan dat wij weten.
Och ja, ik kan me voorstellen dat je daar soms triest van word… (wij hadden het met een juf, dachten dat het aan het kind lag, maar andere juf en er was niks meer aan de hand).
Nou ja, probeer daar maar niet te hard aan te denken he. Gelukkig gaat het nu weer lekker met hem! Super dat je meteen gehandeld hebt
@Thessa wrote:
Nou ik moet zeggen een super vrolijk kind hebben we terug. Hij is weer zindelijk, klets de oren van ons hoofd, zit niet meer in zijn eigen wereldje, durft weer op andere kinderen af te stappen…kortom een compleet ander kind!
Hij wilt elke dag naar school en gaat inmiddels ook tot kwart voor 3 elke dag en het gaat SUPER!
Hij is zó vrolijk en blij. Nee ben echt heel blij dat ik mijn gevoel heb gevolgd.
Maar het geeft ook wel te denken dat er meer is gebeurd op de andere school dan dat wij weten.
Wat een geweldige update…h

@Madre wrote:
@Thessa wrote:Nou ik moet zeggen een super vrolijk kind hebben we terug. Hij is weer zindelijk, klets de oren van ons hoofd, zit niet meer in zijn eigen wereldje, durft weer op andere kinderen af te stappen…kortom een compleet ander kind!
Wat een geweldige update…h![]()
Ik sluit me hierbij aan. Wat fijn om te horen!
En voor jullie ook prettig! Het mannetje weer zindelijk, en rust voor jou.
Geniet nog even van de laatste weekjes van je zwangerschap! :thumbup: :inlove:
Jeetje Thes, wat een narigheid allemaal.
Arm jochie.
Zit hij nu al op die andere school?
Bevalt dat beter?
Ik hoop het.
Zal voor hem duimen dat die school leuker is voor hem.
xxx Daantje.
Ja inmiddels zit hij hoog en breed op de andere school en gaat er elke dag fluitend heen en komt nog vrolijker terug
Dus was de beste keuze ooit!
We kregen verleden week de schoolfoto en daar stond Riven op zoals wij hem kennen als een stralend ondeugend boeffie met een grote glimlach! :inlove:
fijn om te lezen dat hij weer helemaal gelukkig naar school gaat !
:thumbup:
dat zal je in de thuis situatie zeker nu ook wel merken dat hij lekker in zijn velletje zit ??
Oh, das fijn om te horen meis, gelukkig maar.
knuf.