Zoomumba

Ja, die zilveren munten lukken ook wel.

Maar de gouden zoodollars niet, en daarvan kun je juist toiletten enzo kopen.

Maar ik heb hem op nul, en krijg er nooit wat bij. Met de eerste keer selen een beetje te gulzig mee geweest, maar toen wist ik nog niet dat je er niets van bij zou krijgen.

Dacht eerst bij de dierentuinbank, maar volgens mij moet je dan echt zelf betalen.

Beankt voor je reactie in elk geval.

En ik heb een zebra bij wie het steeds boven gaat regenen, maar alleen maar bij dit ene diertjes. Betekent dat ook iets?

En er is circus op mijn parkeerplaats, maar kan dus helemaal geen kist kopen :frowning:

Heeft iemand ook luiaards? waar kunnen die het beste verblijven?

misty, je kan inderdaad alleen maar zoodollars kopen met echt geld… zo heel af en toe krijg je ze bij je dagopdrachten

die regen bij de zebra is niks bijzonders…elk dier doet weer wat anders…

Karin ik heb luiaards en ze zitten in verschillende velden zeg maar, kijk anders eens in mijn dierentuin :wink:

Ik moet vandaag maar eens even flink klikken in mijn dierentuin want ik heb net bij het rad 8 uur lang 100% extra EP gewonnen en dat tikt lekker aan :smiley:

jullie mogen mij ook toevoegen sophie79

als je je beestjes in een totaal ander hok plaats dan ze ´horen´ dan krijg je dus die snor en 10% dus meer punten…

ik heb de olifanten bijvoorbeeld op de ijsschotsen best zielig haha maar ja voor de puntjes :)))

enne dankzij marieke ben ik vandaag ook weer geleveld

misty die zoodollars krijg je alleen als je levelt of als je ze met echt geld koopt anders niet

dus hard sparen ik krijg er nu drie per levelen, maar weet niet vanaf welk level je het krijgt

offtopic: karin gefeliciteerd meis :inlove: :inlove:

k ben een level gestegen :dance:

heeft iemand zin om mijn zoomumba van morgen tot en met maandag te doen?

oes ik kan niet zo heel vaak kijken maar wel een keer per dag

oke super sophe… 1 keer per dag is wel voldoende hoor… :-*

je mag gerust de opdrachten doen hoor…

ik ga er vandoor!!

thanx alvast

Aaaah, mijn nieuwe ringstaartmaki tekent met haar staart rode hartjes in het zand! :inlove:

oes heb 10 gereedschap voor je gewonnen aan het rad

kan je een uitbreiding voor kopen :dance: :dance:

super sophie!! maarre waar kan ik die uitbreiding kopen :think:

Heb het al gevonden!!

Thanx voor het bij houden!!! :-*

Waar kun je dat vinden Sophie?

Na het lezen hier van dit spelletje ben ik ook meteen gaan kijken. Leuk spelletje :thumbup:

Bij de Zebra’s heb ik een jonkie en bij de Flamingo’s.

Stokstaartjes heb ik er een jonkie en bij de Pinguins.

Papegaaien was niet gelukt.

ik heb een toekan gewonnen bij het rad :inlove:

bonuscode van vandaag: worldanimalday

wat krijg je er voor :think:

5 keer krachtvoer

5 keer supervoer

en 5 keer pillen (? weet niet zeker)