hebben jullie meerdere dieren in een hok? of geen 1 paartje zeg maar?
hoe kun je iemand toevoegen??? Kan het gewoon niet vinden.
rechts van het speelscherm staat een pijltje daarop klikken en dan kun j mensen toevoegen
Karin ik heb je ook toegevoegd, ik ben Pinkelotje.
Ik heb paartjes in de hokken en de meesten hebben ook jongen.
Ahhh dan kan ik je eindelijk toevoegen :oops:
wat is jou naam dan meggie
Heb je een pb gestuurd maar die heb je vast al gelezen
Ik zie dat er veel dingen bij zijn gekomen gedurende mijn vakantie. Ik ga mooi van de week m’n dierentuin eens anders inrichten. Altijd weer leuk om te doen.
aaaah ik heb mijn gorilla hok geupdate terwijl die al geupdate was grr dat was nou niet de bedoeling nou is hij al nivea3
Meggie heb hem gelezen hoor
is het normaal dat het levelen niet zo snel gaat , en hebben jullie tips
ik ben er pas weer mee begonnen, ik ben in level 20 nu, en denk dat het ongeveer 6 dagen duurt voordat k weer een level stijg…
maar bij farmerama is het zo dat het levelen steeds langer gaat duren
ennuh karin:
Mag ik je feliciteren?
Super zeg!! Gefeliciteerd!! hoeveel weken ben je? en hoe voel je je?
Rond de 7 weken, ben kots en kots misselijk en erg moe
De zwangerschap was wel een verrassing, door de anti conceptie heen . In het begin toch wel een schok en bracht wel angsten ivm meerdere keizersnedes maar volgens de gyn was er absoluut geen risico
nou super zeg!! Leuke verassing!! Hopelijk gaat die misselijkheid gauw weg!! :-*
Het duurt inderdaad wel lang dat levelen. Maar goed door veel dieren, regelmatig langskomen en ook wel de dagopdrachten kom je al een eind. En ik ga vaak als ik er bijna ben nog even extra fanatiek bezig hahaha.
Ik vind dat op zich geen probleem dat lang levellen.
Ik ben gisteren met dit spel begonnen, en vind hem heel erg leuk.
Allen ik heb 0 zoodollars, en verdien niets bij? Wat moet ik doen om wat zoodollars te verdienen?
Gisteren begonnen, en kwam vanmorgen terug was ik al in level drie. Level twee heb ik niets van meegekregen. Nu in level vier, daar was ik wel bij.
hoe kan het dat het icoontje met dat beetje (gelukkig meter) zo snel leeg gaat?
En ik vraag me af wat een hartje +10% betekend en een gezichtje met snor +10%.
Als iemand me heel even op weg wil helpen met mijn vragen…
Misty zie je wel eens zilveren munten boven je ingang ronddraaien? Daar moet je op klikken. Verder kun je dingen neerzetten zoals voederhuisjes, eetkraampjes, wc’s etc en die leveren om de zoveel tijd ook geld op. Dan zie je een zilveren munt erboven. Dubbelklikken op de munt en voila, het geld begint binnen te stromen :mrgreen:
Wat is je speelnaam?
Die andere vragen over die % durf ik je zogauw geen antwoord op te geven :think:
Karin vraag ik me dus ook weleens af, misschien dat er dan veel troep op de grond ligt? Of de beestjes zijn niet zo happy :think: