Zoomumba

ja dat vond ik ook al jammer… want k heb geen bigfoot of iets dergelijks…

Nee ik ook niet, gelukkig heb ik nu een aantal opdrachten die ik wel kan doen zoals pinguins water geven.

Oh leuk het topic is weer levendig. Ik heb nu ruim een maand niet ingelogd ivm vakantie. Ga het snel eens doen via de toolbar.

Gezellig Meggie, onder welke naam speel jij?

hebben jullie al wat gehad van de verzamelingen. ik had net een setje van de flamingos afgerond

Ik heb meerdere van die verzamelingen compleet maar volgens mij krijg je er niets voor?

ja ik kreeg bericht kon dan kiezen tussen punten of geld.

Oh, dat heb ik niet gehad, wat raar.

Ik kon alleen dat album bekijken zeg maar.

ik heb ringstaartmakis aageschaft… :inlove:

marieke als je op dat album klikt en je hebt een volle groene balk bij je dieren of dierenverblijven moet je daarop drukken dan zie je onderaan een kluis staan die oplicht daar moet je op drukken en dan kan je kiezen wat voor prijs je ervoor wilt

@oessie wrote:

ik heb ringstaartmakis aageschaft… :inlove:

schattig :inlove:

@sophie wrote:

marieke als je op dat album klikt en je hebt een volle groene balk bij je dieren of dierenverblijven moet je daarop drukken dan zie je onderaan een kluis staan die oplicht daar moet je op drukken en dan kan je kiezen wat voor prijs je ervoor wilt

aha, ik zal eens kijken.

Dankjewel meis :-*

is het nog gelukt marieke??

ik moet nog 1 gereedschap en dan kan ik een uitbreiding kopen :dance: :dance:

ik snap nog steeds niks van die safari ik klik maar wat en krijg af en toe wat leuks

Ja het is gelukt meis :thumbup:

Die safari snap ik ook niet echt veel van eigenlijk.

waar kan ik dan zien wat ik kan kopen voor dat gereedschap :think:

bij de specials kan je voor 5 gereedschap een uitbreiding kopen voor je verborgen dierenrijk

hallo

ik speel sinds gister ook zoomumba , ben nu level 5nog niet zover dsu

wel al best veel jonkies , hebben jullie een logische indeling in de dierentuin? alle water dieren bijelkaar alle safari dieren bijelkaar?

Karin welkom :smiley:

Ik niet, ik heb eigenlijk alles door elkaar staan. Misschien wel een goed idee om het eens goed in te delen :wink:

ik heb ook alles door elkaar staan…

voeg me anders toe als vriendje dan kun je in elkaars dierentuin kijken… ben oessie

heb je toegevoegd, mijn naam is sagitario1981