Zoomumba

welk level zijn jullie nu??

Ik level 17.

Die safari snap ik ook niet, ik heb gewoon op een paar vakjes geklikt en kreeg toen die neushoorn :think:

ik level 19

maar ik kom er steeds heel moelijk in, het laden duurt heel lang :roll:

Geen last van hier.

Ik begrijp van het forum dat je hier ook vrienden nodig hebt?

Hoe heten jullie op zoomumba? Ik ben daar Pinkelotje volgens mij :think:

ik heb je toegevoegd

Joepie mijn eerste buurtje :dance:

Ik denk dat sophie gewoon weer sophie79 zal zijn.

ja inderdaad :wink:

Volgens mij kun je elkaar geen cadeautjes sturen :think:

weten jullie wat het betekend als er in die hokken een beertje zit die aan het drinken is… (dus waar normaal een zielig of blij gezicht te zien is)

ja ik ook level 17 :mrgreen:

nee oes weet niet wat het is al gevonden??

nee kan het nergens vinden…

Oes dat zijn volgens mij gewoon nieuwe afbeeldingen wat betekent dat de dieren dorst hebben.

Ik heb een bonuscode :smiley:

tenmillionusers

Ik heb er een champagnekanon voor gekregen.

hoe kom je aan die code :think:

Vandaag hebben we weer een aantal leuke en nieuwe dingen voor jullie;

1. Een grote visuele verandering:

De huilende kattengezichtjes zijn vervangen, je zult nu kattengezichtjes zien met hun behoeften erbij.

Elke behoefte zal zichtbaar zijn zodra die behoefte minimaal 1x bij te vullen is (door te voeren, water geven, schoonmaken) behalve knuffelen.

Het symbool voor knuffelen zie je pas als een andere behoefte (schoonmaken bijvoorbeeld) ook nodig is, anders zou je bijna constant ontevreden kattengezichtjes zien (denk aan papegaaien die ALTIJD aandacht willen).
  • We hebben de Lynx een ander uiterlijk gegeven, we hopen dat jullie het leuk vinden.
  • De geluidsinstellingen zullen blijven zoals je het hebt ingesteld ook als je switched van je gewone Dierentuin naar Het Verborgen Dierenrijk.
  • Het fokprogramma scherm laat de 10% EP bonus zien als je dieren in een “perfect afgestemd” verblijf zitten.
  • Je zult nu niet elke keer meer een “Collectie compleet” scherm zien als je een item krijgt in een van een collectie die je al compleet hebt.
  • Je zult nu alleen een Collectie compleet schermpje krijgen als je echt de collectie compleet hebt.
  • Het moet nu niet meer sneeuwen of hartjes sneeuwen in de Safari.
  • Het moet nu niet meer mogelijk zijn om 2x de super pillen te geven aan hetzelfde zieke dier. (super pillen 1x aan klikbaar per ziek dier)
  • We hebben Tooltips voor de pootjes booster ingebracht in het Rad van Geluk.
  • De parkeerplaats zal weer terug worden naar zijn oorspronkelijke staat (zonder ballonnen).
  • Het verjaardags nieuws schermpje zal worden verwijderd.

@sophie wrote:

hoe kom je aan die code :think:

via twitter een linkje naar youtube en op het eind van dat filmpje stond het :mrgreen:

ben geleveld nu level 18 :dance: :dance:

goed zo sophie…

ben nog net super actief maar probeer het beetje bij te houden

sjips je krijgt met die sushimest meer producten

kom ik nu pas achter :? :?

oeps verkeerde topic :oops:

haha ja oes ik doe het nu even in het weekend veel

maar probeer elke dag minstens twee keer te doen

Ik ben ook eindelijk level 18 :dance:

Ik baal er trouwens wel van dat veel van die dagopdrachten voor die speciale dieren gelden die je alleen met die munten kunt kopen :?