Zoomumba

@Meggie wrote:

Waar kun je dat vinden Sophie?

je bedoelt die uitbreiding met gereedschap??

bij de specials in de winkel

jee oes wat heb jij leuke dingen aan het rad!!

enne graag gedaan

Oh nee,

Er zijn vernieuwingen, en nu vedien ik veel minder petpennys per uur.

Eerst was het 2300 als ik alle dieren had verzorgd en rommel had opgeruimd, nu maar 1100.

ik had al moeite om bedragen bij elkaar te sparen, geloof dat ik erg veel geld aan water en voer kwijt ben elke keer.

Mijn water en voercapaciteit is nu teruggebracht naar 250 :?

Zo blijf je inderdaad elke keer weer kopen.

Raar hoor.

Sophie ik had een papegaai voor je aan het rad gewonnen.

Misty verzorg jij alle dieren elk uur???

Ik doe ze een paar keer per dag (zo’n 3 keer) en daarmee kan ik toch wel een leuk bedrag sparen. Hoef je niet elke keer zoveel geld aan water en voer uit te geven. Misschien krijg je dan wel minder ep en level je minder snel maar wat geld op voorraad is toch ook wel handig.

ik kijk ook maar 3 x per dag of zo…

maar vind die vernieuwingen nog niet echt heel erg leuk

@Marieke_5000 wrote:

Mijn water en voercapaciteit is nu teruggebracht naar 250 :?

Zo blijf je inderdaad elke keer weer kopen.

Raar hoor.

Sophie ik had een papegaai voor je aan het rad gewonnen.

dank je mariek

trouwens je kan toch extra watertanks neerzetten en voedertanks dan hoef je niet zo vaak te hervullen

Ja die had ik dus staan en had veel meer capaciteit maar na die vernieuwingen is het dus weer terug naar het oude. Zal zo eens kijken of het inmiddels hersteld is.

Nou het is dus nog steeds, ik zal eens zien of je ergens een supportformulier in kunt vullen want hier baal ik van. Eerst een capaciteit water van over de 500 en nu 250 :evil:

Heeft het ook niet met levels te maken? Dat je nu perse level zoveel moet hebben om meer watervoorraad te hebben.

Ik heb namelijk nog steeds 500.

Geen idee.

Als ik bijvoorbeeld op de watertoren klik die ik heb staan staat er watercapaciteit 532 :think:

Ik heb wel een supportformulier ingestuurd, eens zien of ik daar antwoord op krijg.

Nou ik heb maar weer eens wat dieren aan het fokken gezet. Deze keer de tijgers en de wasbeertjes :inlove:

Hmm dat is wel raar.

Ik kom er zojuist achter dat je 2 soorten olifanten hebt :oops: ik dacht dat degene die je kunt kopen dezelfde waren als dat ik al had…

Ik loop nu wel tegen het probleem op van veel soorten dieren in m’n dierentuin en dan de dagopdrachten niet gemakkelijk kunnen afmaken. Dus zoek nu vaak de beste eruit.

Oh en ik bleek 2 vossen te hebben hihihi. Wel 2 vrouwtjes maar ze mogen toch een verblijf.

ja je kan ze alleen niet fokken dan

je kan ze in je inventaris opbergen en als je meer ruimte krijgt een extra hok plaatsen

ik heb ook van sommige dieren meerdere hokken

Ik las op het forum dat er veel problemen zijn vandaag. Veel dieren in je inventaris zijn verdubbeld :mrgreen:

2 Soorten olifanten?

Ik had laatst bij het rad wel een neushoorn, blijkt dus ook een andere te zijn en ik kan er niets bij kopen :?

Ik heb veel dieren gewonnen met de safari, in ieder geval die andere soort olifanten.

Het spel loopt op het moment voor geen meter.

Ik kan niets fatsoenlijk verplaatsen, dieren die ik in safari heb gewonnen verschijnen niet in de inventaris, en het duurt een eeuwigheid voordat de winkel is geladen.

heb er héél even hélemaal genoeg van.

Morgen nieuwe kansen, nieuwe prijzen (hoop ik dan)

ik ben een level gestegen… heb er duiven bij gekregen

Ik ben gisteren ook een level omhoog gegaan.

Ik wil mijn dierentuin anders in gaan richten maar hoe :think:

Ik zal eens bij jullie kijken, misschien doe ik er ideeën van op :mrgreen:

Ik heb toevallig vorige week de boel omgegooid. Ik wil alle soorten dieren hebben dus moest dubbele soorten even weg doen. Nou ik ben er een week mee bezig geweest om het te krijgen zoals ik wilde haha.

Oessie welk level zit jij nu? Volgens mij zitten wij dan gelijk namelijk :wink:

Haha dat wil ik dus ook, alle dieren en volgens mij heb ik dat al :think:

Behalve dan diegene die je alleen met coins kunt kopen, daar heb ik er een paar van.