zomerkleren??

Hier was het vandaag 8 graden. Ik denk e rniet aan om hem anders aan tekleden, ik baal al van zijn hoestbuien nu.

Ik let er trouwens altijd goed op om geen kou tevatten. En daar komt bij me kleine man zit stil he hij loopt nog niet enz dus dan is het ook een stuk kouder…

Gisteren op school verbaasde mij het echt dat kinderen gewon in een t-schirt lopen…

hier gewoon een long vest trui met een hempje aan… het was al 2 dagen 14 graden :wink:

kinderem gewoon met kniebroeken… hello

in de zon is het lekker, maar in de klas…

Hier nog niks bloot.

Wel wat meer losjes, de dikke truien bewaar ik voor de avonden. En voor buiten. ideaal, bottenwarmer erover en gaaaaaan met die banaan.

Voor mezelf nog lekker mijn winterjas, afgewisseld met mn leren jekkie.

VOor de kids ook wat minder dikke jassen, dus wel zomerjas maar ik kies altijd een wind en een beetje waterdicht.

De keuze viel op mega mindy en knalblauw.

Vind het wel weer vrolijk staan. Afhankelijk van de tempratuur hangen hier dus nog gewoon beide jassen aan de kapstok.

Ik heb vanmiddag in de tuin gewerkt met alleen n hempie en spijkerbroek…

Gister ook 18graden, zal vandaag niet veel hebben gescheeld

Meike ook al 2 dagen in haar zomerjas, maar haar herfst/lente jasje en winterjasje hangen nog aan de kapstok

Het lijkt mij niet meer dan logisch dat je je kledingkeuze aanpast aan het weer. Dus als het 20 graden is lijkt een maillot onder een lange broek én een winterjas mij nogal overdreven, ook al is het ‘pas’ maart. Hier hebben we afgelopen week in korte mouwen in de tuin gewerkt, dat was snikheet. En ik loop alweer op slippers, dat is voor mij de opening van het mooi-weer-seizoen. 8)

Hier ligt het er gewoon aan wat de tempratuur is.

Maar ik vind het nu toch echt nog geen t-shirt en korte broeken weer hoor.

Hier gewoon nog de winterjassen aan alleen als het warm genoeg is mag de bodywarmer of zomerjas aan.

Alleen woensdag hadden beide kids bij het buitenspelen geen jas aan maar toen had ik zelf ook geen jas aan.

Het was hier van de week echt kei warm, of ja kei warm vergeleken met de afgelopen tijd wel dan haha.

Maandag zijn we een dierenpark ingeweest. Oudste zoonlief lekker zonder jas, ik zonder jas, jongste met tussenjas.

Korte broeken, echt nog niet. Maar dunnere truien etc. echt wel!

Al hoe wel het vandaag dan weer best koud is!

heb ik vrijdag een onwijs gave zomerjas gekocht voor mijn zoon, en all stars, vind ik het weer vandaag helemaal niet zomerjas/zomerschoenenweer. Dus vanmorgen gewoon weer zijn winterjas aan, en toen we op straat liepen vroeg hij zelfs of zijn jas dicht mocht, want hij had het koud :smiley:

Nouja, de zomerjas komt vast nog wel een keer uit de kast :smiley: