Zomer 2007, een terugblik ;-)

Morgen is het 21 september, en dat betekent HERFST! Vandaag dus de laatste zomerdag (op de kalender, meteorologisch is de herfst al bijna 3 weken bezig, volgens de sterren start hij pas zondag :wink: ) En wat was het een briljante zomer :roll: Na een onwijs hete lente, volgde er weinig positiefs qua weer. Hier en daar hebben we mazzel gehad met een enkele zonnige dag (en dan ook nog in het weekend, wat een verwennerij), maar over het algemeen was het weinig soeps toch? Qua weer dan, want mijn zomer was evengoed geweldig, ookal werkte het weer niet mee :mrgreen:

Hoe was jullie zomer? Helemaal verregend, of hebben jullie er ook wat van weten te maken :wink:



:-*



Ps, op naar een mooie herfst en een koude, schaats- en sneeuwwinter! :inlove:

mijn zomer was super!!!

want 2 dagen nadat de zomer was begonnen is kleine Wessel geboren!!!



wat het weer betreft…ja dat was niet echt best.

ik hoop dus op een mooie herfst :thumbup: :thumbup:



zoiets als dit

Ik heb genoten van mijn zomer! Tuurlijk was het weer 3 x niks…maar dat heeft voor mij niet afgedaan aan het genieten van mijn kids! Ik heb namelijk eind juni (net voor het aflopen van mijn zwangerschapsverlof) besloten voorlopig te stoppen met werken en van die beslissing heb ik tot nu toe nog geen seconde spijt gehad! Zelfs niet door het rotweer!



Maar nu inderdaad op naar een heerlijke herfst en die gezellige winteravonden! Ik heb alweer een berg kaarsjes ingeslagen in ieder geval!

Ik heb wel genoten al had het wel iets langer zonniger mogen zijn… :roll:



Maarrr: ik heb in elk geval een páár strandfoto’s van Isabel… het bewijs dat de zomer er wel eventjes was!! :wink:

Ik heb het ook best naar mijn zin gehad hoor, ja het weer was but maar goed dat hele hete hoeft voor mij ook niet. Kan daar namelijk niet zo goed tegen.

Het was een hele mooie zomer. Want Maud is geboren :inlove:

Verders was het weer voor mij (zwangere muts) ook wel lekker.

@mamavankirsten wrote:

Het was een hele mooie zomer. Want Maud is geboren :inlove:

Verders was het weer voor mij (zwangere muts) ook wel lekker.




Sluit ik me bij aan. Alleen was het geen Maud hier maar een Lev.

wij zijn helemaal verregent :frowning:



We zijn dit jaar in nederland gaan kamperen en van de 2 weken camping is het 2 dagen droog geweest.



We bleken ook nog op het laagste punt van het veldje te staan, en mj 2 oudste slapen met hun bedjes in de voortent waar een aparte erker aan zit. De kids dreven iedere nacht met hun luchtbedjes de voortent rond.



Kon steeds midden in de nacht hun dekens in de droger gooien in het gebouw daar.



Voor ons was het echt een waardeloze zomer, tis totaal geen zomer geweest eigenlijk

Ik vond het eigenlijk een prima zomer :oops: :oops: , ik hou niet zo van dat hele hete weer daar kan ik echt niet tegen.

De jongens hebben zich toch een aantal dagen vermaakt met het zwembadje in de tuin en omdat het niet zo heel warm was zijn we lekker vaak gaan fietsen en naar de speeltuin geweest.

Hubbie heeft het geluk dat hij vrij kan nemen wanneer hij wilt dus hij hoeft niet perse weken achter elkaar vrij te nemen, maar kan gewoon op dagen dat het lekker weer word vrij nemen dus dat was ideaal!

Afgelopen weekend hebben wij onze vakantie gehad en toen was het erg lekker weer (maar dat hebben wij altijd als we vakantie hebben, maakt niet uit in welke maand we vakantie opnemen).



En natuurlijk was mijn zomer helemaal geweldig omdat ik eind juni een positieve zwangerschapstest in mijn handen had :inlove:



Van mij mag het elk jaar wel zo’n zomer zijn, iets minder regen zou wel fijn zijn, maar dat vond ik ook niet zo erg.

@lydia wrote:

@mamavankirsten wrote:
Het was een hele mooie zomer. Want Maud is geboren :inlove:

Verders was het weer voor mij (zwangere muts) ook wel lekker.




Sluit ik me bij aan. Alleen was het geen Maud hier maar een Lev.




En hier een Justin :mrgreen:



En verder vond ik deze zomer eigenlijk ook wel prima. Als het zo heel vreselijk warm is vind ik er niks aan.

Nu was het vaak precies lekker om in je t-shirt te lopen, maar niet zo dat het zweet je aan alle kanten uitbrak (behalve dan van de hormonen :? )



Ik hoop op een winter waar we heeeeerlijk kunnen schaatsen :dance:

zomer???

Eerlijk!!!



Ik vond het geen zomer. Niks aan. De lente was mooi. Maar dit was toch echt wel de eerste zomer wat slecht was. Nee kan veel beter. :wink:



Het hoefd echt niet heet te zijn. Maar we hebben zoveel regen gezien. Nee dat vind ik geen zomer. Maar herfst. Een hele lange herfst.

Onze zomervakantie was gewoon super… net 2 weken met redelijk tot mooi weer gehad en een zoontje die iedere minuut genoot van luxe in een huisje op een park met een gezellige campingsfeer…

Ook daar zijn 5e verjaardag gevierd wat zeer geslaagd en ontspannen was

En cliche… heeft kind het naar het zin, heeft mama het naar het zin :slight_smile:



Ow… en met als hoogte punt… iedere avond jumpen voor op het plein :slight_smile:







binnenkort hangt deze uitvergroot ergens in huis :slight_smile:

Hee, voor het eerst volgens mij dat ik een foto van tigo online zet :slight_smile:

Onze zomer…ach niet echt bijzonder. Gewoon gewerkt en onze hobby schoot ook niet echt op door het weer. Dus ja…



Ach en het weer… als het de hele zomer 30 graden is hebben we ook wat te zeuren, het is eigenlijk nooit goed. :eh:

Mijn zomer was zo,zo… We zijn financieel flink in de ellende terecht gekomen, maar zijn, door het maken van een goed plan en de afspraak om het aankomend jaar KEIhard te werken, weer heel positief gestemd!



Op de dagen dat A ook vrij was hebben we wel heerlijk genoten van elkaar.



Maar eerlijk is eerlijk, ik ben een herfst en wintermeisje. Ik vind het zo gezellig de korte donkere dagen, de kaarsjes, alle leuke dingen die wij altijd doen in de laatste helft van het jaar… Totaan januari, en dan verlang ik weer met mijn hele hart naar het voorjaar! (wat mij betreft mogen januari, februari, maart en april accuut van de kalender verdwijnen!)

Zomer … welke zomer :think: :think: :think:











:lol:

die foto is gaaaaaf!!!



Zomer??? :silenced:

Ik heb een groot deel van deze zomer boven de plee gehangen :sick:

Dat komt omdat mijn man deze zomer raak geschoten heeft :dance: :inlove:

hahaha dies goed

Hier niet zo’n super zomer. Prive erg druk, heel veel gewerkt, wat zijn weerslag heeft gehad op de kinderen :cry:



En dan dat trieste weer erbij…



Nee, hopelijk gaat het volgend jaar beter. Geen invalwerk meer in de praktijk, in de zomer op vakantie, rust in de tent… :dance: