Zomer 2007, een terugblik ;-)

Mama Jeanet schreef:

Ik vond het eigenlijk een prima zomer , ik hou niet zo van dat hele hete weer daar kan ik echt niet tegen.

De jongens hebben zich toch een aantal dagen vermaakt met het zwembadje in de tuin …

Vanmij mag het elk jaar wel zo’n zomer zijn, iets minder regen zou wel fijn zijn, maar dat vond ik ook niet zo erg.




Kan me alleen maar aansluiten !

Die hittegolven zoals vorig jaar hoeft écht niet voor mij :oops: :oops:



liefs

Gerda

Zomer??? Heb ik alleen iets van meegekregen de laatste weken van mijn zwangerschap ( in april dus) en dat was ZWAAR !!! Maar de dag dat ik bevallen ben was lekker koel (lees: regen !!!) en de twee weken die daarop volgden ook (maarja ik mocht toch niet naar buiten) :mrgreen:

De zomer was hier :? :cry: de vreselijkste zomer die ik tot nu toe heb gehad eigenlijk.

Leuk, al die verschillende antwoorden :smiley:



Marion, niet doen hoor, jan-april schrappen, dan zou ik er niet zijn, mijn dochtertje ook niet en ongeveer 70% van mijn familie ook niet :? Vraag me niet hoe ze het voor elkaar hebben gekregen, maar echt bijna iedereen van mijn familie en schoonfamilie is jarig tussen januari en maart…



Sis, het is inderdaad ook nooit goed :wink: Mij hoor je niet snel klagen hoor, ik vond het allemaal best. Alleen toen we vorig jaar 2 weken lang elke dag met 15 gr in de tent naar de regen zaten te kijken, en tijdens die miezer-winters, dan hoor(de) je me wel :shifty:



Chantal, dat klinkt niet fijn :hug: Is er iets ergs gebeurd? Ik ken je niet, dus misschien vraag ik ergens naar dat hier allang bekend is :oops:



Hier was het de gaafste zomer ooit! ondanks het weer, ondanks veel problemen qua gezondheid… Het was mijn eerste zomer als mama :inlove: Als het slecht weer was, had ik mijn zonnenschijntje binnen :inlove: En bij mooi weer gingen we naar buiten, saampjes op het nieuwe grasveld liggen, of een (eerste) hapje eten op het terras. Een paar weken terug hebben we een knalfeest gegeven in onze nieuwe tuin, er was 60 man en het was perfect weer. Het zwembad werd volop gebruikt, de bbq draaide overuren, echt super geslaagd! Al met al een zomer om niet snel te vergeten!!



:-*

In mijn ogen viel het wel mee :think: Zoveel regendagen kan ik me eigenlijk niet herinneren, en bij mij houdt het bij 24 graden op met aangenaam zijn :mrgreen:.

Zomer? We zijn van de lente gelijk in de herfst geschoten volgens mij. Hopelijk wordt de na-herfst vanaf morgen dus, een stuk beter. Of doe mij maar een winter met sneeuw! :inlove:



De afgelopen periode die “zomer” genoemd werd, was ook mijn eerste zomer als mama. En tussen de buien door probeer ik toch elke dag even naar buiten te gaan met ons meisje. Daar geniet ik dan oo kwel van, maar ik had liever 28 graden en het zwembad in de tuin! We hebben zulke leuke kleine zwempakjes gekocht en die kon ze alleen maar in een binnenzwembad aan.

mijn zomer was heerlijk…

desondanks dat het weer wat tegenviel toch veel leuke dingen gedaan op naar de winter… :inlove: :inlove: :inlove:

dit jaar met sneeuw!!! als het mag!!!

@Missygirl1983 wrote:

mijn zomer was heerlijk…

desondanks dat het weer wat tegenviel toch veel leuke dingen gedaan op naar de winter… :inlove: :inlove: :inlove:

dit jaar met sneeuw!!! als het mag!!!




en een bevalling voor jou :inlove: :inlove: :dance:

Wij zijn 1 week weggeweest (laatste week bouwvak 3-10 augustus) in de zomervakantie en juist die week was het supergoed weer! Droog, warm en een leuke camping :thumbup: De rest van de zomer heb ik me ook prima vermaakt, vaak genoeg in het zwembad buiten gezeten :thumbup:

ik ben zo blij dat het niet zo heel erg warm is geweest…net zo als ik hier al eerder lees zat ik ook vaak boven de plee en op bed.

dus nee ikke was er heel erg blij mee.

we hebben echt wel hele mooie dagen gehad lekker in de tuin kunnen zitten. tot laat gezellig…



van mij hoef het ook allemaal niet zo warm daar hebben we veel te veel vocht voor hiet in het kikkerlandje…



en nu is het dan al weer herfst heerlijk .lekker op tijd donker kaarsjes aan gezellig samen op de bank zitten jaa ik heb het helemaal naar me zin hahaha…



liefs marij :vlinder:

Had gehoopt dat de kleine meid zich in de zomer zou aankondigen, maar het is toch de herfst geworden…



Ik ben er overigens wel blij mee dat het geen uberhete zomer is geworden :oops:

Onze zomer was wisselend.

Leuke vakantie gehad, supermooi weer in Frankrijk.

maar toen dus wel brand op onze camping.

En de nasleep daarvan.

En natuurlijk Milou die door een fietsongeluk naar het ziekenhuis in Frankrijk moest.



Maar uiteindelijk kwam alles weer goed en hebben we een superleuke zomer gehad.

Op vakantie in Zuid-Duitsland hebben we heel mooi en warm weer gehad. Thuis ook een paar dagen, maar de meeste waren toch niet zo heel warm en veel regen :? Hopelijk word het volgend jaar beter.

Wij zijn niet op vakantie geweest en ik vond het weer bleh! Ik vond dat er niets te plannen viel voor een paar dagen vooruit want voor hetzelfde geld stortregende het dan weer. Dan daarbij nog baanonzekerheid, heel veel ander werk gedaan om de tussenpoze op te vangen waarbij ik dus de kinderen steeds weg moest brengen en weer halen. Nee, ik vond het niks. Maarrr vandaag is het mooi weer en gaan we even de hort op straks, dat hebben we ook veel te weinig gedaan deze zomer door mijn vele werken en geldgebrek. Hopelijk gaat het nu weer bergopwaarts en is de herfst niet al te beroerd kwa weer. Ik ben géén wintermeisje, word altijd lichtelijk depri van donker weer. Ben wel een optimist, voor mij is in januari het einde van de winter al weer in zicht :dance: (slaat nergens op, soort gevoelskwestie). Dan koekeloer ik iedere dag in de tuin of de sneeuwklokjes al opkomen en daarna de krokussen. Als die er eenmaal zijn heb ik het idee dat de natuur weer een beetje wakker wordt en de lente in aantocht is :smiley: .



Yvonne

Wij zijn niet op vakantie geweest en ik vond het weer bleh! Ik vond dat er niets te plannen viel voor een paar dagen vooruit want voor hetzelfde geld stortregende het dan weer. Dan daarbij nog baanonzekerheid, heel veel ander werk gedaan om de tussenpoze op te vangen waarbij ik dus de kinderen steeds weg moest brengen en weer halen. Nee, ik vond het niks. Maarrr vandaag is het mooi weer en gaan we even de hort op straks, dat hebben we ook veel te weinig gedaan deze zomer door mijn vele werken en geldgebrek. Hopelijk gaat het nu weer bergopwaarts en is de herfst niet al te beroerd kwa weer. Ik ben géén wintermeisje, word altijd lichtelijk depri van donker weer. Ben wel een optimist, voor mij is in januari het einde van de winter al weer in zicht :dance: (slaat nergens op, soort gevoelskwestie). Dan koekeloer ik iedere dag in de tuin of de sneeuwklokjes al opkomen en daarna de krokussen. Als die er eenmaal zijn heb ik het idee dat de natuur weer een beetje wakker wordt en de lente in aantocht is :smiley: .



Yvonne