prachtige banner :inlove:
:dance: :dance: :dance:
Vandaag kwam ik er in een keer door gelukkig. Heb nu een afspraak voor 22 april staan. Moet alleen nog even vrij regelen.
Gister voor het eerst 's morgens de pot mogen knuffelen terwijl in niet eens echt heel misselijk was. Kwam meer door de foliumzuur die ik in wilde nemen. Ben niet zo heel goed met innemen dus begon al snel te kokhalsen en kwam mijn ontbijt er achteraan. 8)
Vandaag zou de uitgerekende datum zijn als de laatste ivf poging geen mk was geworden. Zag erg tegen deze dag op, maar door dit goede nieuws is het makkelijker een plek te geven.
he juud dikke knuffel van mij. fijn dat het toch een beetje mee gevallen was vandaag.
hihi de pot geknuffeld
hoop dat ie een beetje schoon was en niet dat sjoerd er van te voren op was geweest. ik zou al over mijn nek gaan van de lucht van bart
zoals je weet ben ik daar ook geen held in maar ik neem altijd een slok water in mijn mond en dan dauw ik dat er in.
oja even over de stoelgang karnamelk is ook laxerend. weet niet of je dat nog veel dronk. of op de nuchtere maag lauw water drinken
hey juud , goh uitgerekende datum… laten we hopen dat de nieuwe datum uitgerekend zal zijn en met een nieuw prachtig vooruitzicht behaald word ik zie er naar uit en heb veel hoop en wens er naar dat het lukt, t zei jullie zoooo ontzettend gegunt,
meis tot heel gauw, met veel geluk liefde en goede gezondheid en niet te veel pot-knuffelen -wensen :mrgreen: bianca :-*
Oei da’s inderdaad lastig met innemen, ik krijg paracetamol nooit af. Foliumzuur had ik van Etos merk, dat zijn echt maar ienieminie tabletjes. Of Gravitamon, net zo groot als een smartie en die kreeg ik wel heel goed af.
MAAR ik ben zoooo blij voor je meis!! Geweldig zo die banner. :thumbup: :inlove:
:-*
Een melding van deze kant, gister last gehad van vervelende buikpijnen, maar gelukkig vandaag weer helemaal over :thumbup:
Straks verjaardag dus ben niet meer online vandaag. Fijne zondag alle :-*
Ik ben blij te lezen dat alles weer goed is met je buikje.
Ik kom iedere dag even spieken hoe het met je is :mrgreen:
Maak je maar niet teveel zorgen, deze keer komt het echt goed ! :-*
Maak je maar niet teveel zorgen, deze keer komt het echt goed !
Dat denk ik ook!
hey hier oook een Ik kijk even hoe het met je is “stalker” :mrgreen:
Succes verder. !! LIefs Bianca :-*
he zus ik moet ook elke dag even hier spieken terwijl ik weet dat je me eerst zou bellen. morgen lekker gezellie een vrouwen avond naar dirty dancing heb er zin in :dance: :dance: :dance:
Hihi, dacht even kijken of er nog gereageerd is, zat al onder de pagina te kijken. Staat nog lekker hoog.
Hier nog alles prima voor zover ik weet dan.
Bianca blijf maar lekker stalken hoor! En 1 mei klinkt goed :thumbup: :thumbup:
Zus ik heb er ook zin in, hoop alleen dat ik niet zo moe ben morgen, anders slaap ik wel even in de auto
1 mei :dance:
gefeliciteerd judith
en het komt nu wel super uit dat je woensdag ook lekker vrij hebt toch, kun je lekker de heledag niks doen.
zie je morgen doei en slaaplekker
heu juud alles goed meis ?
:-* van mij
Hier alles goed. Gisteravond was echt helemaal super. Was wel mega moe maar er was genoeg te zien op het podium van Dirty Dancing :dance:
Gisterochtend opgestaan met veel buikpijn, het wilde ook niet weggaan. Weer een rede tot die ***onzekerheid. 's Middags ook wat roze slijm wat bijna dagelijks is maar nu na die buikpijn wel wat spanning gaf. Gelukkig is de pijn helemaal weg en is nu alles weer normaal.
Hey Bianca jij was er trouwens al vroeg bij vanochtend
Klinkt een beetje als jouw baarmoeder en banden die oprekken.
Je hebt gisteren natuurlijk een vrij drukke dag gehad, meestal heeft dat wel z’n weerslag.
Fijn dat het goed gaat nu weer!!