Klinkt idd als bandenpijn ik had daar ook zo’n last van in het begin. Maar ik kan me je onzekerheid zo goed voorstellen. Je staat gewoon helaas niet meer onbevangen in een zwangerschap.
hey fijn te lezen van je, de spanning is denk ik door de bm groei, pff lijkt me lastig die onzekere angst meid.
Ik bel je vanavond ws even hopelijk komt dat je uit of spreek ik e op msn ? I ees wel even,
meis tot gauw alle goeds Bianca.
Bianca ik ga waarschijnlijk zwemmen vanaaf dus dan niet online.
Met de pijn werd ik 's morgens wakker en het was niet echt duidelijk waar de pijn vandaan kwam. Ik vind het ook lastig te beschrijven wat ik precies voelde. Het was ook niet zo dat als ik niks deed het minder werd. Bandenpijn heb ik ook wel gehoord maar dacht dat het meer in je liezen moest zitten. Dit was meer zo rond mijn navel.
Gelukkig is het weer helemaal over dus niet teveel meer aan denken :liar:
Alles groeit en doet natuurlijk in je buik, er wordt ruimte gemaakt voor dat hoteltje van je baby. Maar als je het echt niet vertrouwd gewoon je gyn bellen of je vk die kunnen je gerust stellen beter 1 keer teveel bellen dan 1 keer te weinig.
he zus het was gister echt super he wanneer doen we dit weer.
Hoe is het nu meid? :-*
Ohhh en 10 weken vandaag!! Dit gaat gewoon goed! Wanneer moet je weer op controle eigenlijk??
Hier goed, alleen moe nog, we moeten het ritme nog een beetje vinden. Fleur groeit als kool en is alweer bijna 6 weken!! Lief dat je ernaar vraagt.
:-*
Ik mag 22 april voor het eerst naar de vk. Weet niet of ik daar alleen intake heb of ook een echo ga krijgen.
hey juudje,
over 1.5 week dus naar VK fijn zeg, ik hoop dat je echo krijgt zal denk ik wel zo zijn,
hoop dat je dan als zo mag, hartje kunt horen. Ms even om vragen?
Succes voor dan en die dag branden we weer met extra aandacht kaarsje.
Hey Claudje leuk je te lezen, fijn dat met Fleur zo goed gaat, gaat rap die tijd hé ? Gaan Thom en Max er mooi en goed mee om een derde kindje er bij ? Vast wel, iig wens ik je het toe. Leuk gezinnentje zo met jullie allen.
Liefs Bianca
Ken je niet maar zit hier met de tranen in m’n ogen. Wat mooi dat je zwanger geworden bent!
dank je, nu spannende dagen toch weer tot aan dinsdag dan naar de vk
Ja, dat kan ik me zeker voorstellen. :hug: Hoe gaat het? Geen buikpijn meer of iets dergelijks? Hoe laat mag je dinsdag?
Bianca, lief dat je vraagt, de jongens reageren helemaal super op Fleur. :inlove: Max is nog wat onbeholpen af en toe maar het is heel schattig te zien hoe ze haar bijvoorbeeld nu al willen beschermen enzo. :inlove:
fijn claudje super he 3 van die heerlijk ekkids geniet er maar van , en heerlijk te lezen dat ze fleur nu al zo willen beschermen hun kleine zussie :inlove:
quote]
Ik mag om kwart voor drie maar is denk ik alleen een intake gesprek
hey meis ik hoop op toch onderzoek evt echo zou mooi zij,maar eig is elke stap verder in de zwangerschap een vooruitgang en een gegeven en das erg mooi,
wees je gegunt meis en sjoerd ook.
Komt samen goed, ik hoop dat we 1 mei eern fijne dag hebben met dan wel zonder wendy ,
liefs kus van mij ,
Morgen weer een spannend dagje !
Succes meid !! :thumbup:
hey juudje we denken aan je , en succes voor vanddaag ik sta je bij in gedachte.
Liefs bianca :-*
heel veel succes vandaag.
Hee Juud, hoop voor je dat je vandaag toch nog een echo krijgt en het kleintje even mag zien. Kleine moeite toch
Iedere keer als wij bij jullie langsrijden, roep ik: Juudje Tuutje, mooi kindje maken!!!
Marco keek me de eerste keer heel raar aan haha