Zit mijn ei er aan te komen..?

Hallo Dames!!



Wij krijgen dinsdag te horen in het ziekenhuis of we groen licht krijgen, m.b.t onze kinderwens. Rond mijn eisprong heb ik altijd klachten, daarom deze maand eens begonnen met OVU testjes… Dit bevestigt wel mijn gevoel…

Wat denken jullie??







Liefs Ramona

ik zeg dat er een ei in aankomst is.

Ik neem aan dat je 02-09 bedoelt? :wink:



Je eisprong zit er inderdaad aan te komen. De test is nog niet positief, de teststreep is lichter dan de controlestreep.

Ik denk dat je morgen een knaltest hebt en over een dag of drie je eisprong. Succes!

haha ik bedoel idd 02-09!!



Ja ik denk het ook…



Leer mn lijf steeds beter kennen… het word nog wel wat met mij, óóit haha

Ja zeker zit je ei er aan te komen, dan ze zijn beide even donker. Hij moet wel echt knallen. Ik heb ook met ovu,s getest en had 2 dagen hele donkere strepen (ei) en verder lichte.

Hoe snel stond je streep er?

Ik heb wel buik pijn… En steken onder in mijn buik… Ben bang dat ie er al is… De foto is binnen 5 minuten gemaakt…



Ik weet ok niet of de lever adenomen invloed hebben op de lh stijging eigenlijk…

he, bekend fotootje :mrgreen:



je ei komt er idd aan hoor! even doortesten! :slight_smile:

Ennuh het is 01-09 en 02-09 hihi

Ik denk ook dat je ei komt zou nu alvast gaan beginnen



Ik had trouwens nooit knal testen dus dat hoeft niet :wink: ik ben een van de gelukkige die mijn ei voelt springen . daarbij werd ik door de ferti elke maand gezien en geprikt en op de piek dag lh en er voor was de test nog steeds geen knal wel donker maar nooit zo donker als andere streepje



ik ben toen overgestapt op clearblue digitaal en met de lh piek van ziekenhuis ook echt een smile op dat ding .



succes met klussen hoop dat het raak is

@nathascha ok… Dat kan dus ok nog…



We mogen nog niet gericht klussen… eerst morgen het ziekenhuis afwachten of we groen licht …



Liefs

Hoe was je test vandaag?



En ik bedoelde hoe snel staat de streep er als je hem in je urine hebt gehouden(de teststreep btw), als dat heel snel is is dat vaak ook een goed teken

@Sennapen wrote:

Hoe was je test vandaag?



En ik bedoelde hoe snel staat de streep er als je hem in je urine hebt gehouden(de teststreep btw), als dat heel snel is is dat vaak ook een goed teken




ooh hahaha die stond er al vrij snel hihi



dit is de test van vanmorgen

deze is donkerderof niet?

inderdaad… en heb het gevoel dat ik gister of vandaag mn ei heb gehad… te merken aan de hoofdpijn, en buikpijn… Dus beetje vreemd dat ik tegelijkertijd ook deze test heb…

dit was mijn ovutest, had hem 2 dagen zo donker… En daarna meteen weer licht en ervoor ook

Toen had ik mijn ei, maar ze waren wel beide even donker.



Natascha zegt daarintegen dat die van haar nooit knallen, ligt misschien ook aan het merk qua test? Wel lastig. Welke testen heb jij?

oke die is ook mooi donker!

Ik ga er van uit dat mn ei inmiddels geweest is, ik blijf nog even een paar dagen testen denk ik, en dan eens kijken of ie nog donkerder word of niet…

Als ie geweest is moet ie vanaf morge sowieso weer lichter zijn

@Sennapen wrote:

Welke testen heb jij?




Ik heb testen van Wondfo… Ben benieuwd of ie inderdaad nog gaat knallen of dat ie toch weer lichter gaat worden…



Hou jullie op de hoogte!!

Die heb ik ook!!! Daar verwachten ze dus wel een knalstreep :wink: