Zit mijn ei er aan te komen..?

@Sennapen wrote:

Die heb ik ook!!! Daar verwachten ze dus wel een knalstreep :wink:




Haha kijk das mooi Sennapen, dan weet ik dat ook gelijk :wink:



Maar ja ik weet natuurlijk niet of mijn lichaam het goed aangeeft, word het LH eigenlijk afgegeven door je lever?? Stomme vraag mss??



Waarschijnlijk niet neem ik aan, maar omdat mijn lever nogal een beetje niet helemaal goed is, weet ik niet of dit van invloed kan zijn op deze testen…

Dat durf ik je niet te zeggen, daar heb ik helemaal geen verstand van :oops:



Moet je daarom ook wachten op ok van het zkh?

@Sennapen wrote:

Dat durf ik je niet te zeggen, daar heb ik helemaal geen verstand van :oops:



Moet je daarom ook wachten op ok van het zkh?




Ja daarom… ik krijg morgen de uitslag… om 16:50 dus mega nieuwsgierig, en toch ook wel een beetje bang voor teleurstelling… had gehoopt op vorig jaar, maar toen durfden de artsen het nog niet aan… hoop nu op goede berichten…

heel spannend zeg, hoop dat het positief voor je uitvalt, zal voor je duimen! :thumbup: :pray:

@Sennapen wrote:

heel spannend zeg, hoop dat het positief voor je uitvalt, zal voor je duimen! :thumbup: :pray:




dankjewel!! dat zal ik heeeeeeeel hard nodig hebben!! ik hoop zooooo dat de tumoren nu klein genoeg zijn pfff. die onzekerheid!!

spannend ,

ik heb ook die groene gehad bleven helemaal licht :S nooit echt donker daarna de dipstik van de sensitest en toen naar de clearblue werd erg onzeker van die testen en heb er echt mega veel gedaan met op en afloop maar nooit een knaller terwijl in bloed duidelijk een eisprong aan gaf en ook voelbaar was .



vond zelf de clearbleu het fijnste wel of geen smile lekker duidelijk :slight_smile:

@Nathascha wrote:

spannend ,

ik heb ook die groene gehad bleven helemaal licht :S nooit echt donker daarna de dipstik van de sensitest en toen naar de clearblue werd erg onzeker van die testen en heb er echt mega veel gedaan met op en afloop maar nooit een knaller terwijl in bloed duidelijk een eisprong aan gaf en ook voelbaar was .



vond zelf de clearbleu het fijnste wel of geen smile lekker duidelijk :slight_smile:




@ Nathascha Ja ieder lichaam reageerd natuurlijk ook weer anders, terwijl de 1 een knaller heeft, heeft de ander een licht streepje…

Ik wil eerst maar eens morgen afwachten, en dan kan ik eventueel meer testen gaan halen… maar weet nog nie of ik dat wil… voel mn lichaam over t algemeen goed aan, dus ALS we mogen proberen, denk ik dat we maar eerst eens gezellig knuffelen zonder testen…



Het is voor mij al heel wat dat ik de angst mag overwinnen, zonder het knuffelen te koppelen aan doodgaan… Want de artsen waren erg duidelijk, als ik nu zwanger zou worden zou ik het heel zeer waarschijnlijk niet overleven, omdat de tumoren dan wéér kunnen knappen, en heb al 2 inwendige bloedingen gehad, die godzijdank vanzelf zijn gestopt met bloeden, maar hoe meer hormonen, hoe gevaarlijker het word…



Hoop gewoon van harte dat ze nu klein genoeg zijn, het is een feit dat ze zullen gaan groeien tijdens een zwangerschap, maar hopelijk worden ze niet meer zo groot als dat ze waren… maar een zwangerschap blijft voor mij erg risicovol omdat niemand kan voorspellen wat ze gaan doen, en hoe snel… pfff het is en blijft een dilemma haha… maar ja dan zal ik zowieso iedere week op controle moeten komen bij de lever artsen enzo…



Als we groen licht krijgen, eerst een gesprek aanvragen met leverarts en gyn, zodat die 2 ook goed op elkaar afgesteld staan… om de risico’s te verkleinen…



Sorry voor t lange verhaal… :oops:

Geen lang verhaal joh, schrijf gewoon lekker op, dat moet kunnen.



Ik was benieuwd, hoe is het gegaan vanmiddag? :pray: :thumbup: :thumbdown:

Heey meis…ze zijn weer geslonken. In 2010 waren ze nog ruim 7 cm. Nu nog 5 (de grootsten) en nog veel kleine… Mogen ook nog niet zwanger worden.binnenkort gesprek over een studie uit rotterdam, die in kan grijpen tijdens zwangerschap door bv embolisatie… Maar afwachten… Binnenkort meer… Nu in ons nieuwe huis.vanmorgen sleutel gekregen!

Dubbel

He meid, wat ontzettend balen , wel fijn dat ze geslonken zijn maar jullie zouden natuurlijk wel graag zwanger willen worden of niet? Hopelijk kan cie studie misschien wat voor jullie betekenen, maar nu eerst idd maar weer wachten :hug:



Hebben jullie ook een nieuw huis fantastisch, gefeliciteerd, wij hebben vandaag officieel getekend bij de notaris, we hebben een huis gekocht.

@Sennapen wrote:

He meid, wat ontzettend balen , wel fijn dat ze geslonken zijn maar jullie zouden natuurlijk wel graag zwanger willen worden of niet? Hopelijk kan cie studie misschien wat voor jullie betekenen, maar nu eerst idd maar weer wachten :hug:



Hebben jullie ook een nieuw huis fantastisch, gefeliciteerd, wij hebben vandaag officieel getekend bij de notaris, we hebben een huis gekocht.




Dankje meis. We hadden het zo gehoopt maar helaas…wéér wachten…maar ze zijn gelukkig kleiner geworden, dus er is hoop!

Wij hebben ok een huis gekocht hihi. Vandaag pook de papieren getekend bij de notaris en de sleutels gekregen. Dus dat was wel super vandaag.