De vraag mag duidelijk zijn.
Ik ben benieuwd.
Liefs Esther
Wij ook ja.
JA! :mrgreen: Ik heb een kleine wisser,en dat ruitenspul uit het blauwe flesje.
Werkt SUPER!!! :thumbup: Je hoef de ramen minder te lappen als dat spul er op zit.
? :think: een wat voor poetsers ?? :shifty:
Yep, super spul, evenals de Leifheit variant overigens…
Ramen lappen…? :shifty: :oops:
@Loeksel wrote:
? :think: een wat voor poetsers ?? :shifty:
dat dacht ik dus ook :lol:
@Nefarious wrote:
Ramen lappen…? :shifty: :oops:
:lol: :lol:
ik gebruik het ook niet als ik m’n ramen zeem doe ik het met zo’n “wonder” doekje en gewoon water
Nog noooit van gehoord :oops:
Yep, ramenwisser met blauwe fles, dweil, stofdweil (geen idee hoe het heet, die gele, ik gebruik hem nooit; ik heb nu een swiffer, die ik ook nooit gebruik :mrgreen: ) en nog een doekje dat ik nooit gebruik.
Wij hebben van alles
Diverse vloerdweilen voor diverse ondergronden incl metalen stang. etc etc.
Raam wissers in 2 maten. Diverse doekjes, handschoenen om te stoffen, om de auto’s te wassen. (doen we nooit)
Ik ben helemaal om.
Ik heb geen allesreiniger meer in huis sinds ik aan de HaRa ben.
Vooral de raamwisser bevalt me goed en ook de dweil!
Top spul!
En die blauwe Stardoek.
Ik heb nu een tweede besteld, omdat dat ding altijd in de was zit als ik hem nodig heb, haha.
Ik kreeg van mijn moeder nog een lijstje met allemaal tips wat je er nog mee kunt doen.
Erg handig!
Ja, die groene handschoen voor de auto hebben wij ook.
Hij is ook ideaal voor het schoonmaken van de tuinset als het een keer geregend heeft ofzo.
Of voor de bloempotten die buiten staan.
Die gele stoffer (voor aan de dweilstok) vind ik ook ideaal.
Ik heb namelijk een hekel aan stofzuigen :lol:
Ja, hier nog een HaRa fan, vooral de ramenwisser vind ik iedeaal :thumbup:
Hier ook een fan!
Vooral de ruitenwisser vind ik super. In een handomdraai ben je gewoon klaar!!! Heerlijk!
Ik heb ook zo’n blauw doekje, het ‘sponsje’ met schuurgedeelte waarmee je geen krassen krijgt (super voor rvs kookplaat en gootsteen) nog een doekje, de ‘swiffer’ met blauwe doek, en 2 dweilen en natuurlijk de allesreiniger waar ik al 2 jaar mee doe. Als je maar een drupje hoeft te gebruiken gaat het niet erg hard he?!
:think: ik word wel nieuwsgierig eigenlijk naar die raamreiniger (vooral door die uitschuifstok :D)
De Ha-Ra Raamreiniger 19 cm
Is een perfect afgestemde combinatie van hoogwaardige materialen met een gepatenteerde schoonmaak vezel, waardoor u sneller, schoner en zonder krachtsinspanning al uw ramen kunt schoonmaken. En dat alles met een kopje water!
dus je kan dan met 1 kopje water al je ramen zemen? (of vat ik het verkeerd op?)
lijkt me eigenlijk stug dat je met 1 kopje water ongeveer 20 ramen kan schoonmaken…toch?
@Angel & Luna wrote:
:think: ik word wel nieuwsgierig eigenlijk naar die raamreiniger (vooral door die uitschuifstok :D)
Oeiiiii die uitschuifstok hebben wij ook.
Als ik er over nadenk hadden wij ook misschien wel een middelgroot Afrikaans land een jaar van eten kunnen voorzien ipv die HaRa spullen aan te schaffen. (uiteraard is dit bedoeld alseen grapje)
Want het is weliswaar supergoed spul maar niet echt goedkoop.
@Juf_Essie wrote:
Ja, die groene handschoen voor de auto hebben wij ook.
Hij is ook ideaal voor het schoonmaken van de tuinset als het een keer geregend heeft ofzo.
Of voor de bloempotten die buiten staan.
Die gele stoffer (voor aan de dweilstok) vind ik ook ideaal.
Ik heb namelijk een hekel aan stofzuigen :lol:
Denk dat ik die gele stoffer en de dweil ook ga bestellen!
@ruud wrote:
@Angel & Luna wrote::think: ik word wel nieuwsgierig eigenlijk naar die raamreiniger (vooral door die uitschuifstok :D)
Oeiiiii die uitschuifstok hebben wij ook.
Als ik er over nadenk hadden wij ook misschien wel een middelgroot Afrikaans land een jaar van eten kunnen voorzien ipv die HaRa spullen aan te schaffen. (uiteraard is dit bedoeld alseen grapje)
Want het is weliswaar supergoed spul maar niet echt goedkoop.
:lol: :lol: ja was mij al opgevallen dat het niet goedkoop is maarja een ladder (die we uiteindelijk ook wel nodig hebben...) is ook niet goedkoop... :think:
maarja als je die ruitenreiniger maar 1x in water hoef te dompelen en dan je hele huis ermee kan zemen is natuurlijk ook wel makkelijk (scheelt weer een emmer meezeulen en ladder...misschien dat de ramen dan wat vaker gezeemd zullen worden ook...)