Zijn hier ook HaRa-poetsters?

Nou hebben wij niet zo’n groot huis (wel vrijstaand), maar ik kan met de raamreiniger in één keer om het hele huis heen.

Zomers sowieso en in de herfst moet ik hem soms weer een heel klein beetje nat maken en dan schuimt hij weer (we zitten dicht tegen de weg aan waar bussen. vrachtauto’s, tractors e.d. langskomen…)

Je kan zo in de winter je ramen lappen zonder koude handen te krijgen :smiley:

Zo’n uitschuifstok lijkt me persoonlijk niet ideaal, maar dat komt omdat ik bij voorbaat al denk dat ik er niet mee om kan gaan, hihi.

Voor theekopjes gebruik ik de Viva Mini.

Je haalt dan zo de theeaanslag eruit!

Ook voor thermoskannen is dat ook ideaal.

Water erin, doekje oprollen met de vezels naar buiten en erin doen, dop erop, schudden en klaar is Klara… heb je weer een schone thermoskan!

En inderdaad, het is vrij prijzig, maar als ik zie hoeveel gemak ik ervan heb en hoe lang het spul meegaat, heb ik het er wel voor over.

En natuurlijk niet alles tegelijk kopen, hihi.

oh dan moet het bij ons helemaal lukken wij hebben een hoekhuis

en niet zo heel veel verkeer voor het huis omdat we net na het winkelcentrum wonen wel een tram voor de deur maar volgens mij komt daar niet zoveel vuiligheid vanaf toch…

ga er toch eens over nadenken dan en als ik niet met die stok overweg kan mag gewoon m’n man weer de ramen zemen 8) :lol: :lol: (die is wat geduldiger :wink:)

@Angel & Luna wrote:

ga er toch eens over nadenken dan en als ik niet met die stok overweg kan mag gewoon m’n man weer de ramen zemen 8) :lol: :lol: (die is wat geduldiger :wink:)

Hihi, als ik een keer geen zin heb doet mijn man het ook wel eens, maar die gaat dan weer uitgebreid met de tuinslang en autoborstel om het huis heen :eh:

Ik heb eens een paar dagen met een HaRa-consulente in het ziekenhuis op één kamer gezeten, ze heeft drie dagen lang niets anders gedaan dan over HaRa te praten… ik heb dus geen HaRa-spullen, wel een HaRatrauma :x

Ik kan er dus niets over zeggen, heb het nog nooit geprobeerd. Maar het schijnt inderdaad goed te zijn

@Juf_Essie wrote:

@Angel & Luna wrote:

Hihi, als ik een keer geen zin heb doet mijn man het ook wel eens, maar die gaat dan weer uitgebreid met de tuinslang en autoborstel om het huis heen :eh:

mijn man doet het altijd :shifty: ik vertik het om op een ladder te gaan staan alhoewel naar boven lukt nog wel maar naar beneden word een ander verhaal :lol: :lol:

hier ook HaRa voor de ramen… overweeg nog de vloerwisser aan te schaffen… :think:

heb net eergister de “buitenhandschoen” gekocht. Moet hem nog uitproberen :angel:

Hmmmm toch maar eens gaan kijken voor dat spul dan. Werkt het goed op stenen vloeren trouwens? Ik dweil heel veel en het moet snel en streeploos drogen. (En ook niet geheel onbelangrijk waar is het te koop…)

Hier ook HARA-fan…

Al een fijne collectie opgebouwd…vooral de ramen wassen is een makkie zo…het is echt zo gepiept…

Maar ook de vloerwisser is ideaal…het schoonmaken gaat hier een stuk sneller…

Het spul doet iig wel wat het beloofd…

@Jenni wrote:

Ik heb eens een paar dagen met een HaRa-consulente in het ziekehuis op één kamer gelezen, ze heeft drie dagen lang niets anders gedaan dan over HaRa te praten… ik heb dus geen HaRa-spullen, wel een HaRatrauma :x

Ik kan er dus niets over zeggen, heb het nog nooit geprobeerd. Maar het schijnt inderdaad goed te zijn

:lol: :lol:

Wat vreselijk ;zou ik helemaal dol van worden.

De enthousiaste hara-verhalen van mijn moeder

hebben mij er ook nooit toe gebracht het spul aan te schaffen

(in tegendeel zelfs 8) )

Gewoon allesreiniger en gaat prima :thumbup:

Wij hebben zelf-reinigende ramen… :liar:

Ik heb 1x de glazenwasser langs gehad. Schone ramen voor en paar dagen! Maar ik heb hem daarna nooit meer gezien. zucht

Ach…hier regent het genoeg. :lol:

Tante Soesa, het werkt inderdaad ook op stenen vloeren.

Je kunt zelf het terras buiten dweilen als je dat wil, hihi.

Je zal dan waarschijnlijk een wat groffere dweil moeten hebben.

Hangt er even vanaf hoe grof je vloer is.

Je kunt HaRa helaas niet in de winkel kopen, maar alleen bij een consulent(e) die bij je thuis komt.

Voordeel daarvan is weer dat je het even kunt uitproberen die avond en je krijgt een heleboel tips en adviezen.

Je kan het ook online bestellen, volgens mij. Hoeft niet persé via een consulente, dacht ik

Hey Es,

Ik had er nog nooit van gehoord maar ik heb even op de site gekeken en ik denk dat ik ook maar eens ga bestellen, ziet er goed uit!!

@Jenni wrote:

Je kan het ook online bestellen, volgens mij. Hoeft niet persé via een consulente, dacht ik

oh dat hoop ik maar moet er niet aan denken een consulente in m’n huis :oops:

edit: je kan het idd online kopen :wink: heb het al gevonden

O ja, online kan natuurlijk ook.

Je hebt dan alleen niet de tips die ze je op zo’n avond geven.

Maar zoals ik al eerder schreef heb ik hier een lijstje met allemaal tips.

Dus wie dat wil hebben moet maar even PBen, dan mail ik het je even.

Haha, Greet ook al aan de HaRa!!!

Ik moet geloof ik zelf maar consulente worden, hihi.

:shock: ben maar eens gaan kijken maar mijn goede god… wat duuuuuuuuuuuur… nee doe mij dan maar gewoon mijn action doekjes en allesreiniger hoor :eh:

Op termijn valt het reuze mee. Alleen de eerste aanschaf is duur. :wink:

Een fles doe je makkelijk een jaar mee. Dweilen etc gaan ook superlang mee. De stangen hebben wij al 11 jaar.

Ja klopt inderdaad wat Ruud zegt.

Ik hoorde laatst van iemand dat ze al ruim 10 jaar doet met de doeken en dweilen en je kunt nog niet zien dat er iets versleten is.

Ik doe al ruim 2 jaar met een fles en er mist nog maar een centimeter of 5 uit.

Ik gebruik het verzorgingsmiddel ook niet altijd hoor.

Het zijn eigenlijk de doeken die het schoonmaken.

Ik dweil altijd 2 keer met schoon water en dan weer 1 keer met verzorgingsmiddel erdoor.

Vandaag ben ik weer aan het verzorgingsmiddel toe.

Ik heb in die 2 jaar geen allesreiniger en schoonmaakdoekjes meer hoeven kopen.

Tel maar op.

Helemaal als je een paar jaar verder bent.

Whahaha, ben er echt enthousiast over :lol: