Zijn er ook dames die NIET op vakantie gaan???

Net als ik???



Omdat mijn lief een zaak aan huis heeft, is het voor ons lastig om in de zomerperiode op vakantie te gaan. Dan zit íe nog tot over zijn oren in het werk meestal, en zo niet, dan is er in en om het huis nog vanalles wat moet gebeuren. Tegen het einde van het jaar (laatste kwartaal) krijgt hij het lekker rustig, dus meestal gaan we eind November/ begin December naar de Canarische eilanden. Is toch ook veel leuker om met een temperatuur van -1 naar de zon te vliegen, haha? :dance:



En voor degenen die wel een paar weekjes vakantie hebben, maar ook niet weggaan of wegkunnen; wat ga je zoal doen?

wij gaan niet op vakantie.

wij besteden ons geld liever aan ons woning.

dus wat wij gaan doen???

met ons huis bezig :mrgreen:

ik heb al heimwee als we de afrit afrijden :oops: dus wij gaan zo min mogelijk 8) en dit jaar dus weer niet :lol:

Wij gaan in december naar de erperheide van centerparcs, maar in de zomer hebben we geen vakantie. Hubbie en ik werken gewoon door en hubbie neemt zo afentoe wel een dagje vrij en ik werk maar 2 ochtenden in de week van 3 uur dus ik ben vaak genoeg vrij :wink:

Wij gaan gewoon lekker een paar een dagje weg, maar het liefste doen we dat buiten het seizoen, dus we zijn nu dus ook al 2x naar de efteling geweest en het was er helemaal niet druk, dat vind ik echt het voordeel van vrij zijn als andere moeten werken :wink:

In de zomervakantie is het overal zo druk.

Wij hebben ook geen vakantie in de zomer want mijn man krijgt geen vrij (hij is kok dus hoogseizoen = drukte).



Wij gaan in September een midweekje naar de Vossenmeren in Belgie van Cp :lol:

Ook hier wordt er niet op vakantie gegaan. Eigenlijk gaan we nooit.



Sinds twee jaar hebben we een eigen huis met een grote tuin en daar genieten we erg van.

Dit jaar gaan we nog meer genieten, want volgende week komt ons tweede kindje en dan gaan we nog meer genieten.



Onze vakantie zal bestaan uit dagjes naar speeltuinen en de camping van mijn ouders…

Ik heb er nu al zin in!!!

Wij gaan eig nooit op vakantie, het geld was er voorheen niet.

Dit jaar hadden we een meevaller van de belasting :dance:

Maar van vakantiegeld hadden we nieuwe meubels in de woonkamer gekocht. Dus de zomer geen vakantie…



Deze zomer gaan we dagjes weg,



In december wel 5 dgn engeland ( als het meezit allemaal ) dus voor het eerst echt es samen weg met zijn 2-en. Korte vakantie dus…

Ja, wie gaat er niet op vakantie…



Hier ook een zaak aan huis en ook hoogseizoen draaien. In september gaat het personeel op vakantie en dan kan het wezen dat wij ook gaan.

Ik ga al wel een jaar of tien met mijn moeder een midweekje naar centerparcs, dus dat ook dit jaar.



Voor de rest is er genoeg te doen, dus als ik een daggie vrij ben, trek ik er met de kleine op uit.

Dan hebben we een hele grote tuin, die er ontzettend netjes bij ligt :liar: :silenced:



Een droom is om nog eens een vakantiehuisje in de buurt te kopen, waar je zo nu en dan met de kleine naar toe kunt…



Jen

Wij ook niet, ik denk dat ik maar eens ga bevallen deze zomer.

wij gaan ook niet… ik heb altijd vakantie :mrgreen:



natas

@lydia wrote:

Wij ook niet, ik denk dat ik maar eens ga bevallen deze zomer.




Zou je dat wel doen…

Vakentie is ook lekker :wink:

Wij gaan ook niet met vakantie!!!

@lydia wrote:

Wij ook niet, ik denk dat ik maar eens ga bevallen deze zomer.




ikke ook… :mrgreen: :mrgreen:

Ik mag voor m’n werk al zo vaak op reis… Dus met vakantie denk ik oost west, thuis =best 8)

we zouden wel op vakantie gaanm, naar Kroatie, maar 14 mei is mijn moeder overleden en nu heeft mijn vader een huis gekocht en krijgt de sleutel precies in de periode dat wij op vakantie zouden gaan. Maar ja hij is belangrijker dan de vakantie.

Vorig weekend zijn we lekker even naar frankrijk en duistland gegaan gewoon even een mini vakantie…

@lydia wrote:

Wij ook niet, ik denk dat ik maar eens ga bevallen deze zomer.




hier nog 1 :wink:

hier ook balkonaria :thumbup:



geld gaat in een nieuwere auto/ tv en beeldscherm vd pc :thumbup:

verder hebben we een dierenpark pasje…net zo leuk :thumbup:

Wij zijn vorig weekend 2 nachtjes naar Texel geweest met onze 3 kinderen en dat was onze vakantie.



In de 6 weken zomervakantie heb ik nog 3 weken vrij en dan gaan we, afhankelijk van het weer en gedrag van de kinderen, iets van om de dag iets buitenshuis doen. Dat kan gewoon naar het meertje te zwemmen zijn, of naar Sprookjeswonderland ofzo.



Wij hebben geen echte vakantietrip omdat we daar gewoon zelf niet van genieten met 3 kleine kinderen, waarvan 1 nog een middagdutje heeft. Die 3 dagen waren ons al druk genoeg voor een heel jaar!

@colle wrote:

hier ook balkonaria :thumbup:



geld gaat in een nieuwere auto/ tv en beeldscherm vd pc :thumbup:

verder hebben we een dierenpark pasje…net zo leuk :thumbup:




Haha, hier noemen we dat “Balkonië”, of anders bv. Costa Pyjama :stuck_out_tongue:



Laatst hoorde ik een voor mij nieuwe variant in dit rijtje:



PUERTO PROLETARIA, klinkt ook wel lekker zonnig, toch? :wink:



Ik ben ook niet zo bang dat ik me niet zal vermaken, hoor; kan mezelf aardig bezig houden! En in reactie op diegenen die hier hebben gezegd: “Ik denk dat ik deze zomer maar eens ga bevallen!” zeg ik het volgende: “Ik denk dat ik deze zomer maar eens zwanger ga worden!” :pray:

HAHAHA das is ook een leuke variant om je zelf bezig te houden :wink:



ik zou zeggen veel plezier :lol: :lol: :lol: