Zijn er ook dames die NIET op vakantie gaan???

Ik was van plan om ook maar eens te gaan bevallen. En het lijkt met toch het handigst om dat maar gewoon thuis te doen :mrgreen:

Wij blijven ook (zoals gewoonlijk) thuis. We wonen hier heerlijk vrij, mooi bos heel dichtbij, abonnement op het plaatselijke zwembad, eigen beestjes om ons heen dus wat willen we nog meer.

De vakantie doorkomen zal geen probleem zijn, zwemmen, fietsen, wandelen,hardlopen, kokkerellen met de kinderen, spelletjes. en voor mezelf weer even bij komen met foto’s inplakken.

Wij gaan ook niet op vakantie.

we zijn sinds oktober verhuist en hebben maar besloten om te keuken aan te pakken.

dus we gaan klussen en ‘klussen’ :wink: :mrgreen: :inlove:

hier ook niet op vakantie…

Geen zin in… Eind augustus hebben we vakantie maar we gaan niet weg…

Heel misschien een paar daagjes naar zee mocht het lekker weer zijn, mijn schoonouders hebben daar een stacaravan…

het gelukkigst zijn wij thuis namelijk en Veron ook…

gr patricia

Wij gaan ook niet…we moeten sparen om naar Nederland terug te verhuizen (de omgeving waar we wonen is eigenlijk al vakantie hoor).

Hopelijk komen we dit jaar terug! :smiley:

@jen wrote:

Ja, wie gaat er niet op vakantie…

Een droom is om nog eens een vakantiehuisje in de buurt te kopen, waar je zo nu en dan met de kleine naar toe kunt…

Jen

ooooohhhh jen??? wij hebben een vakantiehuisje in ommen die te koop staat interesse??? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

trouwens wij gaan ook niet op vakantie.ook vanwege dat man een eigen zaak heeft ,maar we gaan wel in september een weekendje lekker in een hotel in egmond aan zee…ff lekker uitwaaien;-)

Wij gaan dit jaar ook niet op vakantie. We hebben vorig jaar een huis gekocht, wat flink opgeknapt moest worden: nieuwe keuken, tuin volledig aanleggen, nieuwe cv-ketel, enz. In het najaar gaan we de badkamer opknappen en volgend jaar moet het huis geschilderd worden. Dus daar gaan de spaar-en vakantiecentjes naar toe! Voor de rest zitten we nu midden in een ICSI-behandeling, dus dat gaat ook even voor. De laatste jaren zijn we al in juni op vakantie geweest, naar Rhodos & Kreta. Dus zo vroeg vakantie was sowieso niet gegaan. Misschien gaan we in het najaar nog een keer een weekendje weg. Voor de rest eigenlijk geen plannen deze zomer, gewoon wat dagjes weg, een keer lekker uit eten, hopelijk bbq-en, enz.

Groetjes,

Jippie

Ik heb net een nieuwe baan, dus niet zo veel vakantiedagen. En ik wil sparen voor als ik een nieuw huisje heb.

Eind juli heb ik wel een weekje vrij…denk dat ik dan naar de Costa Pyama ga, of als het lekker weer is Gran Tuinaria :lol:

Hier nog 1 die van plan is te bevallen in de vakantieperiode!

We hebben dan ook het vakantiegeld gedeeltelijk aan andere dingen besteed.

Misschien volgend jaar een kijken om op vakantie te gaan, ben al jaren niet op vakantie geweest.

wij gaan niet op vakantie, reden is simpel, we hebben geen geld voor extra luxe

vorig jaar zijn we een paar dagen naar het huis van mijn ouders gegaan toen zij op vakantie waren, en dat was dicht bij zee, strand en bos.

bovendien een badkamer met ligbad.

was zeer geslaagd!

Fietje

ook hier geen vakantie. De reden is drieledig… ten eerste heb ik eigenlijk gewoon geen geld om te gaan, ten tweede wil ik alleen op avakantie als Lucas mee mag… en ten derde kan ik niet verder dan de grens op dit moment, daan heeft (nog ) geen id-kaart :mrgreen:

Maar volgend jaar wil ik, als alles meewerkt wel met mijn twee mannekes op vakantie… ik zit te dromen over turkije… of het werkelijkheid gaat worden?? Geen idee… tijd zal het leren

@lydia wrote:

Wij ook niet, ik denk dat ik maar eens ga bevallen deze zomer.

:mrgreen: Ik denk ik ook maar…

Wij ook niet. Wij hebben een boerderij en in de zomer is het inkuilseizoen. Dan valt er dus niets te plannen. Vind het ook niet erg, thuis is ook vakantie helemaal als het lekker weer is.

Meestal gaan we een weekeindje in het najaar.

Hier ook niet, we hebben in september de sleutel gekregen van ons huis en daar zijn behoorlijk wat centjes in gaan zitten. Dus wij slaan dit jaar de reis over!

Maar met mooi weer vermaak ik me thuis ook prima!

Liefs,

Hoop

wij gaan ook niet. Hooguit eens een dagje op stap maar echt op vakantie gaan komt over een jaar of wat wel weer als de kinderen wat groter zijn. Die zijn nu ook heel gelukkig met hun zandbakje en een zwembadje in de tuin.

Wij proberen wel samen op vakantie te gaan maar dat wordt waarschijnlijk pas in de meivakantie volgend jaar.

wij gaan ook niet, ik hoop te bevallen eind juli :smiley:

wat ik ga doen… zolang onze 2e er nog niet is wil ik foto’s inplakken, onze beneden trap schilderen en verder… lekker genieten van mijn 2 zoons straks

Wij gaan 22 juli een paar dagen (4/5) naar Denemarken… Jaap zijn oom en tante wonen daar en gaan we daar heen … kost ons alleen benzine en een doos oerhollandse boodschappen… en een voordeel ze wonen weer dichtbij legoland… dus daar gaan we ckers een dag heen (misschien wel 2) maar dat zien we dan wel…

Evert gaat die zaterdag daarna met zijn vader 3 weken op vakantie waarvan de eerste 2 weken naar Turkije… en wij blijven dan thuis … jaap moet werken en ik zie wel misschien wat dagje met hem mee en anders lekker thuis kan ik misschien wel wat gaan inpakken alvast … want we hebben afgelopen week te horen gekregen dat we een nieuwbouw koopwoning hebebn toegewezen dus als dat doorgaat moeten we ook ff sparen… hihi

liefs miranda :vlinder:

Wij hadden onze vakantie naar Italie geboekt.

Maar eh…daarna besloot mijn lichaam zwanger te worden :angel: en ook maar te bevallen eind juli. :mrgreen: (hoop ik)

wij gaan nooit op vakantie, daar doe je ons echt geen plezier mee.

we wonen heerlijk vrij en eigenlijk is het iedere dag een beetje vakantie.