:-* yep het is heel moeilijk voor te stellen hoe je je voelt op zo’n moment maar het is gewoon beter dat ze dan veilig op haar bedje ligt. Heb zelfmoord neigingen gehad en wou Yeline ook pijn doen gelukkig is er altijd iets geweest wat me tegen heeft gehouden maar als ik me zo voel moet Yeline dus echt niet in mijn buurt zijn. Ik vertrouw mezelf dan haast niet meer.
Je moest eens weten hoe vaak ik heb staan gillen tegen Lana dat ze d’r kop moest houden, hoe vaak ik haar zowat in bed heb gesmeten (je hebt heeeeel erg sterk de neiging om je kindje in bed te gooien, maar je kan je nog net inhouden) en de deur keihard heb dichtgetrokken zodat het hele huis zowat op zijn grondvesten stond te schudden.
Nee hoor, alleen als je dit zelf hebt meegemaakt weet je wat je voelt, wat voor onmacht, de pijn van het niet kwaad willen worden en toch gebeurd het. Hoe vaak ik wel niet heb zitten huilen en gillen dat ik geen goede moeder voor Lana ben, hoe meer ze bij me weg was hoe beter, want dan kon ik ten eerste haar geen pijn doen en ten tweede kon ik me minder hechten aan Lana zodat zij mij met haar liefde geen pijn kon doen.
De laatste tijd gaat het iets beter. Ben een stuk rustiger, maar ben nog steeds erg instabiel als het om emoties gaat (het is net een achtbaan, eerst voel je blijdschap en ineens voel je intense woede en onmacht, gek wordt je er van). Maar ik voel wel dat ik Lana niet langer meer wil “dumpen” bij mijn moeder of schoonmoeder. Ik wil haar weer om mij heen hebben, van haar genieten.
Maar goed, zoals ik en Chantal al zeiden, als je dit niet hebt meegemaakt weet je ook niet wat er in iemands hoofd omgaat en om welke reden iemand een kindje in bed legt als ze vervelend is.
de 1e 2 alinea’s had ik zo kunnen schrijven
je wilt het niet maar het gevoel is sterker je kan het niet tegen houden dat is zo gemeen hieraan.
Hier is het ook een rollercoaster in mijn hoofd ene keer super vrolijk doe leuke dingen met Yeline en op zo op de andere moment slaat het om en ben ik boos en depri het is niet leuk en gelukkig is Yeline nog steeds een vrolijke meid dus ik doe het nog steeds goed :lol:
Ik moet zeggen Chantal, dat wij echt geluk hebben met onze meisjes. Hoe lief zijn ze wel niet eigenlijk, en dan hebben ze zo’n draak van een moeder :wall:
Meid we komen er wel, de weg duurt lang, maar we hebben hulp en dat is het begin :-* :-*
:hug: voor chantal
ik bedoelde depressie tijdens de zwangerschap, gezien de moeilijke omstandigheden toen.
Voor jou geldt dat ook hoor Buikje!
We komen er wel, met hulp en goede begeleiding. :hug:
buikje ook voor jou :-* :hug:
ja Debbie we hebben echt geluk met onze meisjes we hebben prachtige dochters die ons super lief vinden al zijn wij vaak niet lief ze houden onvoorwaarlijk van hun mama :inlove:
Ppff heb me toch een droom gehad vannacht :? heel raar maar Yeline was overleden hoe en wat weet ik niet lijkt net alsof ik midden in de droom kwam iedereen was heel verdrietig en ik niet. Gisteravond toen ik op bed ging dacht ik constant aan de bevalling zat steeds te denken hoe het nu allemaal ging want ik kan me alleen flitsen herinneren heb mijn man nog vanalles gevraagt en zo ben ik in slaap gevallen vandaar mijn droom waarschijnlijk.
ik droom heel erg vaak dat Yeline overleden is heel raar zal de psych een vragen waarom ik dit nu droom want ik wil deze dromen helemaal niet :?
Lieverd, als ik het zo lees over jouw droom denk ik dat er binnenkort een verandering komt in je leven waardoor je je veel beter gaat voelen!
De dood in een droom betekend niet dat er iets ergs gaat gebeuren, maar er komt een nieuw begin. Een nieuw hoofdstuk in je leven.
Ben benieuwd!
Maar dromen over de dood kunnen soms heel erg eng aanvoelen :hug:
ja best wel t’is niet fijn maar het zal wel een stukje verwerking zijn.
Dromen is zo goed voor het verwerken van alles. Alleen herinner ik mij mijn dromen niet meer door de medicatie
overdag word bij mij alles onderdrukt door de medicijnen voel me wel down of vrolijk maar denk niet na over de andere dingen als ik op bed lig en slaap dan komt alles eruit.
:-* voor jou
meiden :hug:
dank je lieverd :-*
@Debbie & Lana wrote:
Ik moet zeggen Chantal, dat wij echt geluk hebben met onze meisjes. Hoe lief zijn ze wel niet eigenlijk, en dan hebben ze zo’n draak van een moeder :wall:
:naughty: Jullie zijn absoluut geen draken van moeders hoor…jullie zijn 2 vreselijke schatten… :hug: :-*
@Debbie & Lana wrote:
@Pinkie15 wrote:@chantal!! wrote:
ik ga mijn meisje van bed afhalen hopelijk is ze nu vrolijk ze was zo vervelend vanmiddag kon haar niet meer verdragen dus heb haar maar op bed gelegt om weer rustig te worden.
Begrijp ik t goed als ik hieruit concludeer dat jij je dochter straft omdat jij het ni meer aankan?
Grtz
Oefff… ik zit me hier vreselijk in te houden!
Ik zie dit absoluut niet als straf! Maar dit komt waarschijnlijk omdat ik wel een beetje weet hoe Chantal zich voelt.
Als je geen pnd/ppd of iets wat daar op lijkt dan kan je onmogelijk begrijpen dat dit geen straf is maar dat je het meer doet uit veiligheid voor jou en je kindje!

Claudia :-
:- :hug: ook voor jou meid
:lol: :lol: ik is wel drakie hoor :inlove: :lol: en heb er nog 1 rondhuppelen hier in de box :inlove: :lol:
:mrgreen: Maar wel een lief drakie dan.
hahaha hier ook zo’n deugniet in de box tjonge ze gaat hard joh.
Gister stond ze te springen op de bank haha en als ze iets doet wat niet mag en ik zeg nee Yeline dan kijkt ze me aan met een scheef ook en begint me toch smerig te lachen haha geweldig nu ze ouder worden.
Maar ik ben ook vaak lief hoor ben niet zo’n deugniet :liar: :lol: