Goedzo! Staat echt goed! :thumbup:
:thumbup: :thumbup:
ik vind het ook heel leuk staan, mooi opvallend kleurtje na een paar x wassen is hete r toch zo uit!
Maar bij een volgende kleuring wat niet mooi is en je wil je haar niet ontkleuren dan kun je COLOR OUT kopen bij Florale, is niet chemisch en dat ontkleurt niet haalt alleen de kleur eruit. ik heb het zelf heel vaak gebruikt (ik verf mijn haar vaak en dan vind ik het niet mooi en gebruik dan colour out)…
groetjes
Goed dat je het zo houdt, ik vind het super! :thumbup: Misschien een mooie gelegenheid om dat bloempje van de muur te halen?
@diana30 wrote:
oke oke jullie winnen…ik hou het lekker zo… :mrgreen:
Goed zo :thumbup:
ik ben het met ze eens…
HOUDEN ZO!!!
enne vannacht even met een oude handdoek op je kussen gaan slapen het wil nog wel eens afgeven.
maaruh dit is wat ik leuk vind qua haarkleuren.
ik was een tijdje een ‘proefmodel’ bij Keune en dan kreeg ik juist dit soort kleuren in mijn haar om te kijken hoe lang het bleef zitten bij verschillende mengsels enzo.
hartstikke leuk man :thumbup:
Ik vind het je ook goed staan hoor! Hoe ishet met slapen gegaan??
Wow wat mooi, ik zou het ook zo laten als ik jou was, het staat je echt heel goed.
Wahahahaha mijn schoonmoeder belde vanmiddag op…
Ze is weer eens ORANJE !!! :shock: Van zwart naar blond geprobeerd te verven,balen dus !!!
Maar wel toevallig ik had het er gister hier nog over dat ze toen ook eens een keer oranje was geworden met verven :?
:mrgreen: mijn nicht was een keertje groen geworden :lol: :lol:
oooooooooooh dus ik hoef me niet meer te schamen nu hahaha
ik begin al aardig aan dit kleurtje te wennen trouwens… :mrgreen: :thumbup:
@colle wrote:
:mrgreen: mijn nicht was een keertje groen geworden :lol: :lol:
IKKE OOK :eh: ,hahahhaha
het staat je echt heel leuk hoor!
maar hoe zag je handdoek er vanmorgen uit??? (voor het geval je mijn tip had gelezen en opgevolgd)
zo laten joh, staat je erg goed :thumbup:
staat je goed zeg! Mooi zo houden :thumbup: :thumbup:
Wat zeiden je man en poezen ervan??
ik heb nu geen tijd om te reageren sorry moet nu naar de zaak om te gaan poetsen…vanmiddag zal ik een uitgebreid verslag doen :mrgreen:
Helemaal gene ervaring met haar verven
Maar ik vind het een pittig kleurtje
ik ben zelf kapster en ik vind de kleur je prima staan!!
past ook goed bij je huis, niks aan doen!
liefs irma
huis hahaha hoor mij nou!! :? bedoel natuurlijk huid!!
@irma-tje wrote:
ik ben zelf kapster en ik vind de kleur je prima staan!!
past ook goed bij je huis, niks aan doen!
liefs irma
hahaha ik dacht ook al.(zat al naar de vloer te kijken) :shifty:
maare de reacties van alle mensen zijn allemaal positief gelukkig en dat had ik dus niet verwacht.mijn kleur heeft dus wel afgegeven op het kussen,maar ik hoor en denk dat ik dat er wel uit ga krijgen…zo niet? dan niet

ook heb ik iets van die kleur in mijn witte shirt gekregen en dat krijg ik er dus niet uit dus das ships…ja ik zet er gelijk maar ships bij hihi anders doet ruud het wel

de kleur is nog niet wat minder geworden dus het knald er nog steeds flink uit… :mrgreen:
nou ja pfffffffff wat kan een mens allemaal over haar haar vertellen…?
oja…het is rooooooooood enne mooi rood is niet lelijk!!!