diana het staat je prachtig echt waar!
en inderdaad na een paar dagen is het al een stuk minder snel.
Ik vind het ook wel gaaf uitzien :mrgreen:
En het word inderdaad minder fel na een paar keer wassen.
Als je het iets te fel vind moet je het gewoon een paar keer wassen vanavond dan is het hele felle rood er vanaf.
Je krijgt op een gegeven moment een koperkleur in je haar.
Wasen met anti roos helpt wel het rood eruit te halen maar volgens mij krijg je daardoor echt je blonde haar niet mee terug hoor.
Anders moet je morgen haarverf kopen in de kleur aubergine en dan word je haar wel donker.
Ik heb namelijk hetzelfde gehad toen ik stage liep bij een kapsalon. Het was een geintje van m’n collega’s.
Eerst m’n bruine haar geblondeerd en daarna aubergine kleurige schuimmousse er ingedaan.
Het resultaat was dus brandweerwagenrood.
Het was wel leuk maar niet voor mij ik snap dus hoe je je voelt.
Tip op blond haar kan je nooit zomaar alles erin gooien!!!
Jonge trut…wat heb ik je nou vanmorgen geschreven, moet ik ff quoten???
Maar uh…t staat reteleuk man!!! :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Ik heb het bij mijn schoonmoeder ook gelijk eroverheen gekleurd,en hetzelfde merk kon niet omdat ze oranje was geworden met henna, echt oranje dus :?
nou ik heb mijn lesje wel goed geleerd dan…ik zal het een paar x gaan wassen vanavond en dan maar kijken hoe het er dan uitziet…
mijn man vond het in elk geval wel erg gaaf en dat had ik niet gedacht…
Ik vind het wel erg leuk staan eigenlijk…
Dat zegd toch genoeg meid als zelfs je man het gaaf vind!!! :thumbup: :thumbup:
Da’s inderdaad het belangrijkste dat je man het leuk vind!!
Schrok die niet toen hij je zag?
En je katten? :mrgreen:
Nou je moet doen wat jou beter lijkt, maar het staat je echt goed en als Peter het leuk vind nou mooi zo laten toch?
ik vind het je echt leuk staan<!!!
Mooi! :thumbup:
Hey dame,
Ik zou het dus niet een paar keer wassen vanavond, dan wordt het waarschijnlijk vaaaaaaal oranje…
En ik vind het echt een kkickuh kleurtje! Je gezicht spreekt meer dan met je blonde koppie!!
Ik zou lekker een tijdje wachten en er dan weer een ander kleurtje over heen gooien!!!
Niet gaan wassen, het staat je echt ontzettend leuk!! Houden zo! Echt hoor, geloof al die meiden die het hier zeggen nou maar
Ik houd er wel van! Ik verf me haar al jaren…
Van blond, naar rood en nu gisteravond toevallig weer in en in zwart!
Mijn ervaring, is dat de haarkleur na een aantal wasbeurten dover word.
Maar ik vind het je niet misstaan! Het staat goed, het geeft zelfvertrouwen!
Ms herken ik je nu wat beter als ik in ommen over straat loop
o nee, ik kom je niet tegen, want je gaat zo de deur niet uit! :mrgreen:
Jen
Ik vind het eigenlijk ook wel een heel stoer kleurtje!! Maar volgens mij vervaagt het snel, dat felle .
ja t staat je eerlijk waar, erg leuk diaan1
oke oke jullie winnen… ik hou het lekker zo… :mrgreen:
de aanhouders winnen altijd :drool:
JEEEEEEEEEJ!!! :mrgreen: