zijn er hier kapsters in de zaal..? hellep

vraagje aan degene die weten waar ze het over hebben en dat is haarkleuring…

mijn orginele haarkleur is donkerbruin…heb het ruim een half jaar geleden blond gekleurt met polycollor…dit begon nu aardig uit te groeien en kwam vanmorgen op het maffe idee om het nu de kleur mahonie te geven…ohhhhhhhhhh had ik dit nu maar niet gedaan want mijn haar is nu knalrood echt knal !!! de vraag is aangezien dit kleurshampoo is dat 6 a 8 weken zou blijven zitten…mag ik dit nu gaan wassen met anti roos shampoo om de kleur er uit te krijgen en dan is de volgende vraag…zit nu nog blond onder of word het dan een heeeeeeeel rare kleur zoals knaloranje?

hellep hellep…

Niks aan doen joh staat echt leuk!!

Maar dit is dus de reden dat ik nog nooit thuis mijn haar gekleurd heb, bang voor dit soort dingen :roll:

wil je het er wat vlot uit hebben; wassen met head&shoulders

is het er echt vlot uit,…

maarre knal kleur is toch lekker?

knal is mischien lekker als je veel lef hebt hahaha…ik durf er bijna niet mee over straat heen…

maar ben dus zo bang dat er iets met het blond onder de verf gebeurt als ik het was met head en shoulders…of gebeurt er dan niets?

of donkerbruin eroverheen gooien,krijg je alleen een rode gloed erover,heb ik ooit bij mijn schoonmoeder gedaan die knal oranje was geworden, gewoon simpele donkerbruine haarverf halen !!!

@juulisjuul wrote:

of donkerbruin eroverheen gooien,krijg je alleen een rode gloed erover,heb ik ooit bij mijn schoonmoeder gedaan die knal oranje was geworden, gewoon simpele donkerbruine haarverf halen !!!

kan dat zo snel na deze kleuring en moet je dan het zelfde merk pakken?

dat is idd ook een idee ja

ik kleur het wel zelf, de ene keer is het super, de andere keer wat minder

ach, jammer dan hahah

maarre laat eens zien !!! hoe het er nu uitz iet

my god…nou oke dan,…niet lachen… :oops: :oops: :oops:

gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaf

ziet er echt gaaf uit joh !!!

niks aan doen hoor !!!

ik zou het zo houden!!

en anders head en shouders halen

De beste oplossing!! Daarmee is het echt binnen een minuut verholpen en krijg je je eigen kleur weer helemaal terug…

de tondeuse!

Diana, ik zou ook balen en misschien even de kapper in de buurt bellen :-*

het is echt knal en dat voor zo’n muurbloempie als ikke…

@Joepie! wrote:

De beste oplossing!! Daarmee is het echt binnen een minuut verholpen en krijg je je eigen kleur weer helemaal terug…

de tondeuse!

truttebol :wink:

En zoals ik al eerder zei: ik vind het gaahaaaaaf!!!

Ennuh…je durft het hier aan heel de wereld te laten zien op ‘het net’ dus waarom durf je niet over straat?? Die paar mensen die je dan tegenkomt… :wink:

hier durf ik het wel…jullie reacties kan ik toch niet zien op jullie gezicht haha de mensen op de straat wel…

@diana30 wrote:

@Joepie! wrote:

de tondeuse!

truttebol :wink:

een blonde truttebol :mrgreen:

ik zou het echt zo laten

en je hebt er nu net in, dan is het altijd wat feller

die echte felheid is met een paar dagen wel weg

@hedwich wrote:

ik zou het echt zo laten

en je hebt er nu net in, dan is het altijd wat feller

die echte felheid is met een paar dagen wel weg

weet je het zeker?

yep