Ik wil best het lijstje bij houden.
Heb net lijnen zitten trekken, zodat nu ook alles recht staat.
Mocht er dus iets niet kloppen, stuur me dan een PB.
Maar verwacht niet dat ie binnen een uur is geupdate.
Dit is 'm geworden (gesorteerd op naam):
Loesje, nee ik kan niet iedereen tevreden houden.
Ik heb zaterdag een reunie van school. Ga samen met m’n broer. Heb er zin in!
Werkse nog voor een paar uurtjes!
Goudvis, dat gevoel (steken) had ik van de week ook.
Rivella, dat klinkt niet goed. Wat zei de ha?
Imani, een vrijgezellenfeetst LEUK!
tja, je kan het op soldair houden, maar zullen je zussen daar geen vraagtekens bij hebben aangezien je wel van een wijntje houdt?
DarkAngel, er staat in de gebruisaanwijzing toch ook dat je na 3 dagen weer kunt testen? Volgens mij omdat HCG na 2/3 dagen weer gestegen is.
Fijn weekend allemaal!
@goudvis: Vind het hartstikke moeilijk om nog niet echt te klussen, maar er bestaat een grote kans dat we een bacterie hebben opgelopen op vakantie (we voelen ons allebei vanaf dat we terug zijn niet helemaal 100%) waardoor we nog ‘vreselijke slecht voor de vrucht’ pillen moeten gaan slikken. Over 1,5 week kunnen we ons laten testen en daarna is er lichamelijk niks meer wat ons tegen staat.
Dus dan moeten we gaan kijken hoe erg we bevallen in december wel niet vinden. En dan vinden we helemaal niks! Voor iedereen is het al een drukke maand, maar mijn man is dan nog jarig ook en onze trouwdag is dan. Dus een kindje zou voor ons het 3e extra feestje zijn. Mocht het over een jaar nog niet gelukt zijn ga ik er ook niet een maand voor stoppen ofzo. Eerst wilde we zelfs tot mei wachten (voor als het te vroeg geboren zou worden), maar dat hebben we nu toch al weer terug gebracht tot april en daar houden we het nu maar gewoon bij. We gaan er ook niet vanuit dat we de eerste maand zwanger zijn, maar heb in mn buurt al teveel mensen wel de 1e maand zwanger zien worden en dan kun je er echt niets meer aan doen, dus 1 extra maandje wachten gaat ons wel lukken :eh: toch
@Imani: morgen is je nod, dus je kan testen of misschien (hoop het uiteraard niet voor je) zijn de :twisted: er?! Dan kun je het op een flink zuipen zetten :lol: en anders idd solidair met je zussen, of je zegt dat je ziek bent en pillen hebt waarbij je niet mag drinken (anti biotica) er zijn vast genoeg smoesjes te verzinnen
@rivella: Raar hoor, hopelijk binnekort een positieve test (of toch ongesteld, zodat je weer weet waar je aan toe bent)
Pfffff mijn zin in werken is echt op! :shifty:
Rivella, hopelijk is dat spul niet zo slecht, of kun je er gauw mee stoppen (neem aan dat je medicatie bedoelt).
Toedels, leuk, schooreünie!! Veel plezier.
imani, je kunt toch ook gewoon een keer geen zn hebben in een wijntje? Ik drink eigenlijk nooit, dus geen ervaring ofzo, ook nog nooit zwanger geweest (verrassing). :mrgreen: Maar ik heb niet altijd zin om hetzelfde te drinken, dus het is toch ook niet raar als je vanavond ‘toevallig’ geen zin hebt in wijn? Jezelf er niet te druk over maken hoor! Dat scheelt ook weer.
Darkangel, ik hoop dat we morgen goed nieuws horen!
Loesje, hopelijk straks goedce uitslagen voor jullie. Hmm, bevallen in december, daar zou ik eigenlijk niet over nadenken. Maar ja, er zit wel wat in, want een heleboel verjaardagen op een hoopje lijkt mij niets. Ik zou het als kind ook niet leuk vinden om zo dicht bij ouders/brusjes jarig te zijn.
Hier komt volgende week de NOD weer langs. Ik ga dr vanuitd at we niet zwanger zijn, ik voel niets, heb geen voorgevoel en niet op het goede moment ons best gedaan. Dus volgende ronde maar weer.
Dit weekend mag ik een dagje werken en dan nog een dagje naar mijn ouders.
ben lekker klaar met werken, vriendlief is ook al vroeg thuis dus we gaan nogmaals op tegeljacht. We moeten nog tegels hebben voor de badkamer en de wc in ons nieuwe huis, maar de vorige keer is het allemaal niet gelukt en allebei aan het eind van de rit behoorlijk chaggie, omdat we niet konden vinden wat we wilden. Dus vandaag nog maar eens proberen :mrgreen:
@imani, ik drink niet zo snel, meestal ben ik namelijk de bob, maar er zijn zat dingen te vinden idd, geen zin in een wijntje, je voelt je niet lekker, of hebt idd antibiotica die niet samen gaan. je vindt vast wel wat
@loesje, tja wachten duurt altijd lang, maar jullie hebben er zo te zien goed over nagedacht en voor je het weet is het alweer april
@toedels, prima lijstje toch, hartstikke goed hoor
@rivella, alles goed gegaan bij de HA?
nou, ik stop ermee, ik ga op tegeljacht :mrgreen:
Nou ik heb de ha én de apotheek gesproken.
Op zich klonk het redelijk logisch.
De waarschuwing staat er standaard in bij antihistaminica (ik slik dagelijks om jeuk te onderdrukken) maar weten ze bij dit “oudere” goedje (Polaramine) zeker dat het geen gevolgen zal hebben voor een zwangerschap.
Bij het medicijn wat ik eerst slikte (xyzal) weten ze dat niet omdat het een “nieuwer” medicijn is waar minder over bekend is.
Ik begin dus maar gewoon met dit medicijn en al sik te veel last heb van de bijwerkingen hebben ze nog iets voor me klaar staan (Tavegil).
Vanavond bel ik voor de zekerheid mijn vader nog een keer, die werkt in het ziekenhuis en die kan bij de gyn navraag doen zondar dat het me een consult kost :mrgreen:
Als daar het zelfde antwoord uit komt, dan ga ik weer door met slikken, dan maar een weekendje jeuk :roll:
Fijn weekend allemaal!
Geniet van het zonnetje!
Grrr…net hele lap getypt, springt net voor OK klikken mijn laptop uit. Heeft ie wel vaker, héél fijn. :evil:
Dus even heel kort opnieuw want ga zo lekker met mannetje tv kijken (hij wil ook een avond aandacht :mrgreen: ).
@ Imani: hoop dat je je weer wat beter voelt, na het verdriet van vannacht! :hug:
@ Rivella, vervelend die jeuk! Waar komt het door als ik vragen mag?
@ DarkAngel, duim voor je morgen!!
Was niet mijn bedoeling hoor om iedereen in spanning te laten hier,sorry! :shifty: :oops: Ben nogal een spuierd en vind het fijn om dingen van me af te schrijven. En jullie hebben de pech de enigen te zijn waarmee ik hier over klets… :eh:
Ben bang dat hier wel nieuws is in de vorm van :twisted: … Vanmiddag weer krampen, afgelopen weken zoveel buikpijn gehad in zoveel streken van buik/ darmen/ onderbuik dat ik niet meer weet (ook niet wist trouwens) wat wat is. Maar voelde wel afscheiding lopen (jakkie :silenced: ). Afgelopen dagen dik, wit, beetje groenig zelfs. Nu heel licht bruin. Thuisgekomen na mijn werk tampon ingebracht, zat (nog) geen rood aan, alleen heel licht bruin en een beetje slijm. Mijn menstruatie begint meestal met bruin, wel donkerder, en al heel snel rood erbij. Heb dus nog geen testen gekocht, eerst afwachten of dit doorzet. Zal waarschijnlijk wel zo zijn, helaas.
Helaas, omdat het toch een KLEIN beetje hoopvol was. Geen :twisted: en steeds een dag verder van de 28 is toch positief, zeker met al die kwaaltjes al een hele poos. (Hoop niet dat die voor iedere menstruatie komen??? :shock: ) Dromen is dan even voorbij…En dan heb ik ook een lange cyclus, mits het volgende maand net zoveel dagen zijn. Extra lang wachten iedere maand…
Afwachten dus nog even. Wordt vervolgd…Allemaal een fijn weekend!!
Juffie, ik hoop dat je lichaam je snel laat weten waar je aan toe bent :hug:
V.w.b. de jeuk, ik heb echt geen idee waar die vandaan komt.
Ze hebben wel waardes in mijn bloed gevonden dat het om een allergie gaat maar na verschillende tests weten ze nog steeds niet waar het aan ligt.
Het is begonnen na de geboorte van Chris en niet meer opgehouden, ik slik dus al meer dan 2 jaar medicijnen om de jeuk te onderdrukken.
Ik heb zelf al geprobeerd om uit te zoeken waar het vandaan komt maar dat is onmogelijk, zodra ik stop met de medicijnen is de jeuk meteen in alle hevigheid terug en blijft ook aanwezig.
Ik heb dus 24 uur per dag jeuk als ik niet slik
Loesje, geen contact meer met je schoonouders, is ook wel heftig zeg!
Imani, hoe gaat het nu? spannend of niet?
Druk weekend dus goudvis
Rivella, wat naar van die jeuk! Bah, jeuk is toch ook echt wel erg vervelend he, en als je dan niet weet waar dat van komt :thumbdown:
Darkangel, laat je het ons wel weten morgen?? zal voor je :thumbup:
Mereltje,je hebt nog geen banner he? maar wie weet volgende week, alles kan natuurlijk
Menies, gelukt met de tegels? wat zoeken jullie dan?
Juffie, he bah, wel ff een tegenvaller of niet? kan ik me voorstellen. maar dan weet je voor de volgende keer wel beter hoe en wat.
Heb weinig plannen voor het weekend, heerlijk!! (behalve klussen uiteraard ) Bloed van gister was s avonds al over, dus toch gezellige avond gehad :mrgreen: … vanmiddag btje bruinverlies, denk dus ms toch vd eisprong, omdat dat vorige keer ook was, of ontpillen idd. We wachten het wel af…
Fijn weekend allemaal!!
Goedenavond allemaal!
de tegeljacht is gelukt, gelijk in de eerste kluswinkel al. We hebben vloertegels, wandtegels en een mooi randje voor op de wand erbij uitgezocht. Allemaal op voorraad, dus missie geslaagd
@juffie, balen hoor :hug:
@summer, fijn dat het bloedverlies weer over is
@rivella, wat rot zeg van die jeuk en al helemaal als je niet eens weet waar het vandaan komt, daar wordt je behoorlijk moedeloos van lijkt mij
@darkangel, succes morgen!
even snel wat moet er zo gelijk weer vandoor!!
vanmorgen weer getest en ja hoor, een plusje!!
Gefeliciteerd DarkAngel!!! Heerlijk zo snel, het kan dus echt… :mrgreen:
Hier helaas niet denk ik. Gistermiddag begon het met een beetje bruinverlies, normaal gesproken heb ik snel daarna rood. Nu nog stees niks :? Schiet lekker op dus. Maar net eindelijk (of jammer genoeg) wat donkerbruin-rood gespot aan de tampon en buikkramp neemt weer toe, dus het zal nu wel doorzetten. Als dat gebeurt pas ik mijn banner wel aan… Helaas dus wekenlang klachten door ontpillen??? Hoop dat de menstruatie snel voorbij is, als ie al zo traag op gang komt… Wordt een lange maand.
Fijn weekend allemaal!
Gefeliciteerd Darkangel! Gaaf!
En jammer juffie. Ik had één en ander op internet gelezen, maar sommige mensen hebben nog veel langer klachten enzo. OF worden nog langer niet ongesteld. Het is gewoon troep, die hele pil en je lichaam moet zich blijkbaar aanpassen.
Ik ben wel blij dat ik geluk heb gehad, en alles bij mij meteen weer netjes op gang is gekomen, maar soms lees ik verhalen…brr, echt sneu voor die meiden.
Maar zet em op! De nieuwe maand komt eraan!
Enne…voor het lijstje: ik ben 21 jaar(de jongste volgens mij van het lijstje), en het is ronde 2 nu.
Wow, gefeliciteerd Darkangel!!! Super hoor!! :dance:
Dus meteen weer de 1e ronde raak, dat was bij jouw eerste toch ook? Lekker hoor,en dat geeft ons weer moed!
Hoe voel je je nu?
Menies, mooi dat het gelukt is met de tegels! FF nieuwsgierig, welke kleur?
Zo, net ff hard geklust
aan een tafeltje voor de computer wel te verstaan
:twisted: :twisted: zijn gelukkig aan het wegtrekken, dus vanaf morgen
:mrgreen:
We zijn vanochtend ook nog ff naar de prenatal geweest, om een kado te kopen voor een vriendin, maar zijn ook ff langs de kinderkamers en de kinderwagens gelopen. Mannetje en ik hebben gelukkig heel erg dezelfde smaak dus we zijn er al helemaal uit. Mochten we dit jaar nog zwanger worden, want volgend jaar krijgen ze natuurlijk weer nieuwe collecties en moeten we weer opnieuw :lol:
:dance: :dance: GEFELICITEERD Darkangel!!! Das zeker een duidelijke +!!!
@juffie: balen zeg hopelijk was het deze maand idd alleen van het stoppen met de pil en is i volgende maand weer wat korter, maar anders weet je iig waar je dan aan toe bent (of ben je zwanger en hoef je je er ook niet meer druk om te maken
)
@summer: het is ook niet van de een op de andere dag besloten hoor. Heeft zich heeeeeeeeeeeeeeel veel afgespeeld. Maar “helaas” wel een setje opa/oma minder voor onze “nog in de maak zijnde” kleine.
@menies: super dat je je tegels hebt gevonden, want wat hebben ze er veel zeg :shock: wij zagen door de bomen het bos ook niet meer, tot we onze perfecte tegels tegen kwamen natuurlijk, toen wisten we meteen dat we die moesten hebben!
Fijn weekend verder nog!
Loesje, snap dat het niet zomaar is gegaan, maar lijkt me wel erg moeilijk, vooral in zo’n tijd.
Wel handig dat jullie dezelfde smaak hebben. Blijft leuk he, alvast rondsnuffelen en fantaseren…
VAN HARTE GEFELICITEERD DARKANGEL!! meteen de 1e ronde, dat geeft ons weer wat hoop
@juffie, wat kan je lichaam je voor de gek houden en dat ontpillen heeft de ene nu eenmaal erger dan de andere, mijn :twisted: kwam wel netjes na 28 dagen, maar het was erg weinig en als ik bedenk dat ik voordat ik aan de pil begon echt heel heftig altijd ongesteld was stond ik ook een beetje raar te kijken, daarom wachten we nu ook nog maar een maandje om te kijken of de volgende maand het wel goed zit zeg maar
@loesje, leuk he, rondkijken bij de prenatal enzo, mijn vriend en ik hebben ook beide wel dezelfde smaak, dus dat komt bij ons ook wel allemaal goed.
@summer, ze zijn niet zo heel speciaal hoor, gewoon witte tegels voor aan de wanden, met een grijs randje voor halverwege de wand zeg maar. en vloertegels zwart/grijs. We zijn allang blij dat we nu wat gevonden hebben, wat het idd moeilijk kiezen uit al die tegels :shock:
vandaag gezellig met vriendenclubje van een ander forum op de pannenkoekenboot in Rotterdam geweest, heerlijk gegeten en ontzettend gelachen
vanavond staat er niet zoveel op het programma, lekker filmpje kijken en morgen moet vriendjelief voetballen en als het net zo lekker weer is als vandaag ga ik wel even kijken, lekker dat zonnetje op mijn bol 8)
ik heb trouwens nog een vraagje .
ik ben nu ongeveer 2 weken gestopt met de pil en heb wel eens van die buien dat niemand iets goeds kan doen bijv: me vriend kaffer ik nu vaak uit en dat vind ik best wel lullig want hij doet nix verkeerds ik voel me er altijd zo schuldig over. maar kan dat daarmee te maken hebben|?
alvast bedankt
groetjes gemma
Darkangel, van harte!! Geweldig hoor!
G.e.m., welkom! Die buien zijn vast niet vreemd hoor. D’r zijn heel wat dingen waar je last van kunt krijgen als je aan t ‘ontpillen’ bent, deze hoort daar vast ook bij… Sterkte d’r mee!
Jaaaa Darkangel gefeliciteerd!!! Super hoor en dat meteen de 1e ronde!
Welkom G.E.M. ik denk ook dat het wel kan komen van het stoppen met
de pil. Er gebeurt behoorlijk wat in je lijf hoor.
Juffie, balen zeg dat je toch nog ongesteld bent geworden… Hopelijk
volgende ronde wel goed nieuws! Wat kan je lichaam je dan voor
de gek houden he… pfff…
Menies, super dat jullie tegels gevonden hebben :thumbup: Wij zijn
er ook heel lang mee bezig geweest en hebben ook pas 2 weken geleden
de mooiste gevonden. Rond april gaan we beginnen…
Verder weet ik het even niet meer :oops: Sorry!
Hier weer de klusperiode aangebroken :lol: vinden we helemaal
niet erg hoor hihihi
Donderdag lekker met mijn mams naar de hhb/9maandenbeurs geweest
erg gezellig, maar als ik al die buiken zie… WIL IK OOK!!
Nog eventjes geduld hebben…
Ga nu heerlijk mijn bedje in, want morgen moeten we vroeg ons bedje uit.
Een hele goeie vriend van ons gaat voor een half jaar varen (werkt
bij de marine) en die gaan we uitzwaaien met z’n allen.
Groetjes Marieke