Zijn er al januaristoppers?

pfff ben hier alweer een tijdje niet geweest… sorry :oops: :oops:

Zal proberen toch echt iets vaker te komen!!

Voor het lijstje, ik ben 29 dus de bijna oudste :wink:

haha als we ff niet meer weten hoe het moet dan weten we je te vinden :mrgreen: :mrgreen:

Ben benieuwd hoe oud de anderen zijn

@Goudvis wrote:

haha als we ff niet meer weten hoe het moet dan weten we je te vinden :mrgreen: :mrgreen:

haha, inderdaad :shock: :smiley:

Ach, jouw leven is tenminste al echt begonnen, wij moeten nog acht jaar wachten :wall: :mrgreen: :think:

hehehehehe alsof je daarop zit te wachten :stuck_out_tongue:

Nog een maandje en dan ben ik alweer 31…dát is pas een leeftijd om naar uit te kijken :wink:

Gelukkig vindt mijn man dat hij een jong blaadje aan de haak geslagen heeft, hij wordt dit jaar alweer 37 hihihihihi ('t is hem niet aan te zien) :wink:

Kijk, zit ik er mooi tussenin! :mrgreen: En bij een zwangerschap vanaf nu ben ik altijd 27 voordat de beeb er (niet te vroeg) is.

Mannetje kwam net thuis, heb hem ook nog maar even de update van de testjes verteld. Hij deed heel nuchter maar zag 'm intussen grijnzen, de smiecht. Testjes ook laten zien en hij zei dat ie tegen het licht idd een lijntje ziet, met moeite dat wel. Maar dat ik nu dus absoluut niks meer kan afleiden uit die testen, zijn inmiddels compleet onbetrouwbaar. Jahaa. Maar vreemd is het wel?!

Mannetje zei dat ik ‘gewoon maar even een weekje moet afwachten’. :shock: Een weekje? En dan? Dan nog eens testen als het nog nodig is. Een weekje. Daaag. Zolang ga ik niet in spanning zitten. Hij vindt het zonde van het geld (was nu 13 euro) om weer voor niks te testen. Is het ook. Maar hij snapt mij ook wel (hij doet nuchter, maar intussen). Dus hield hij het op over drie dagen, vrijdag dus. Nou, we zullen zien of ik zo lang kan wachten! Het is natuurlijk ook mijn eigen stomme schuld, voor hetzelfde was m’n eisprong later (of niet :shock: maar dat geloof ik eigenlijk niet gezien alle klachten en de heldere afscheiding) waardoor ik nog niet echt overtijd ben.

Hmmz. Afwachten.

haha :mrgreen:

Heeft je man niet slecht gedaan :stuck_out_tongue:

ik ook niet hoor mijn vriend is zelfs nog maar 21 8)

Goudvis heeft gelijk, je man heeft maar een jonge vrouw zeg… Goudvis ook goed gedaan hoor :stuck_out_tongue: zo’n broekie.

Mijn man begint zich al oud te voelen, is alweer 26. Maar daar vergist ie zich nogal eens in, hij vult ook zo 25 in als naar zijn leeftijd wordt gevraagd. Wishfull thinking :slight_smile:

Ik ga maar eens naar bed. heb vanmiddag goed gewinkeld bij De Slegte, ben 6 boeken rijker voor naast mijn bed :smiley:

Zoooooo, wat hebben jullie veel gebabbeld zeg. Wel gezellig!!!

Hier vandaag een raar-gevoel in de onderbuik, maar we zitten nu volop in de klus periode dus misschien 'heeft het wel iets te maken met de ei-sprong. Vandaag ook meer afscheiding dan normaal.

Van de ovulatie-testen snap ik helemaal niks. Vandaag weer eens getest, en zie nu als resultaatstreep —> 2 streepjes. Vreemd, dacht dat deze streep donkerder zou moeten worden.

Ooooow juffie, nou laat je ons nog langer in spanning.

En 13 Euro :shock: voor 2 ETOS-testen, vind ik een hoop geld. Ik hab voor 21 Euro 3 ClBl-testen (digitaal)

En toen ik voor S ging testen had ik ook een ClBl-test, die tijdens het plassen al een dikke + gaf.

DarkAngel, ook spannend voor jou!!! Duim voor je.

De wens voor een 2e is bij mij al vrij lang, maar m’n lief wilde nog niet.

En sinds Jan dus wel, en nu hoor ik veel om me heen…die is zwanger en die ook, :? :? IK WIL OOK

Goudvis, leuk een lijst.

27 jaar en 2e ronde

Imani, WELKOM!

Denk niet dat m’n lief zou willen weten hoe de afscheiding eruit ziet. Dus daar praat ik niet met hem over.

Summer, veel plezier met klussen. En niet te veel bij nadenken, je klust toch ook voor het genot.

Of wordt er niet meer geklust als je straks een pos.test in handen heb…hihihihihihihihi :mrgreen:

Menies, als ik ga reageren open ik die altijd in een nieuw venster. En zo kan je veel verder terug lezen, dan dat venstertje onderin.

Mereltje, ik betrap mezelf er ook op hoor, dus je man is niet de enige. Moet altijd even nadenken voor ik mijn leeftijd zeg. Wordt ook weleens gevraagd waarom ik er zo lang over nadenk, maar als ik snel moet antwoorden zeg ik 25. En ik ben toch echt al 27, en daar komt dit jaar weer een jaar bij.

Piekie, waar ben je meid?

Kom je hier nog wel spieken???

Nou, slaap lekker allemaal. Ben er morgenochtend weer even als S op de PSZ zit.

:zzz:

Goeiemorgen!

Jemig, wat een verhaal heb ik vannacht nog getikt.

Gisteren nog zo zonnig en nu? Waar is de zon?

Nou was ook wel voorspeld.

Kom later op de dag nog even langs.

juffie, ik heb 2 testen van de kruidvat gekocht voor 5 euro.

ze lijken me niet zo fijn, maar ach…

Ik ga gewoon eerst goedkopen gebruiken, en als er een licht streepje tevoorschijn komt, dan wil ik de digitale van cb kopen want lijkt me geweldig om ‘zwanger’ te zien staan :smiley:

de testen van mijn vorige zwangerschap heb ik nog steeds en je ziet nog steeds het streepje op alle 3 de testen staan. Kan niet wachten om morgen te testen!

En ik begrijp je juffie, ik zou ook niet nog een week kunnen wachten! misschien zondag weer testen als de rode duivels wegblijven?

Jeetje dat gaat wel erg hard hier :lol:

Zet mijn leeftijd er ook maar bij 28 en ronde -2, want we gaan in april pas voor het echie (dan ben ik dus ook 29 mannetje ruim 2,5 jaar jonger!), dus eigenlijk hoor ik hier helemaal niet thuis, maar ben in januari natuurlijk wel gestopt met de pil en vond het wel gezellig om lekker met ontpillende meiden te kletsen :wink: En vanaf april doe ik gewoon aan 2 rubrieken mee :mrgreen: En volgens mij is mn NOD 9 maart ?!?

@juffie: balen zeg dat je nog niets weet. Maar zoals je zelf al zegt kan je eerst ronde natuurlijk best 45 dagen duren (heb ergens anders gelezen dat iemand er zelfs 9 maanden over deed voordat ze een eerste menstruatie kreeg :shock: zal voor je duimen dat dat bij jou niet is) Jammer dat je niet weet wanneer je eisprong was. Is i nu toevallig niet, omdat je afscheiding nu veranderd? Spannend hoor, en anders gewoon naar de dokter gaan om je daar te laten testen!

Ik heb gister ook alvast maar via internet 6 testen voor 15 euro ofzo besteld. Geen idee of ze “goed” zijn of niet (ze zeggen dat je 4 dagen voor je NOD kan testen), maar wilde alvast wat in huis halen. Vond 15 euro voor 1 test ook wel erg veel geld.

DarkAngel: dat idee had ik ook, eerst maar met streepjes en als i enigsinds licht is haal ik ook een digitale waar zwanger op staat. Leuk voor de foto’s :lol:

Ik ben echt erg :shifty: , heb zelfs al een blog gemaakt voor onze aanstaande baby. Nou niet echt de blog gemaakt natuurlijk, maar wel al een naam vast gezet. Was bang dat i anders weg zou zijn :shifty: :oops: :mrgreen:

Loesje, waar heb je die testen besteld al sik vragen mag?

Hier heb ik ze vandaan:

http://www.sensitest.nl/zwangerschapstest.php?r=go08

99 cent per stuk. Kun je nog eens extra testen :wink:

Nod lijst januari stoppers 2008

10 februari Juffie 1e kindje 26 jaar 1e ronde

14 februari Darkangel 2e kindje 26 jaar 1e ronde

15 februari Imani 1e kindje

17 februari Miepel 2e kindje

19 februari Nachtvlinder 2e kindje

20 februari Rivella 2e kindje 30 jaar 1e ronde

21 februari Mereltje85 1e kindje 22 jaar 1e ronde

24 februari Toedels19 2e kindje 27 jaar 2e ronde

29 februari Summer 1e kindje

3 maart Dolfijntje12 2e kindje 29 jaar 1e ronde

4 maart Goudvis22 1e kindje 22 jaar 1e ronde

5 maart Menies(monique) 1e kindje

7 maart Littlewonder 1e kindje

8 maart Loesje79 1e kindje 28 jaar start april

Zwanger

Piekie 1ste kindje uitgerekend: ??-10-08

Voor de mensen die goed en goedkope testen willen:

hier heb ik laatst de matcare midstream van besteld 9stuks voor 15 euro

http://www.matcare.nl/

maar er zijn nog veel meer van die voordeel pakketten ook van ovulatie testen enzo.

Ik heb ze ook via sensitest besteld. Wel de gewone midstream testen, geen dipstick. Maar die 0,99 is als je 100 dipsticks koopt, zoveel hoopte ik toch niet nodig te hebben :wink: :mrgreen: , heb er nu 6 voor 12 euro en dan nog 2,50 verzendkosten ofzo. Gewoon ff google, je komt genoeg sites tegen die voor veeeeeeeel minder dan 13 euro een test verkopen. Of ze allemaal even goed zijn, geen idee. Maar voor dit prijsje kun je er nog eens een keertje 2 doen :lol:

@goudvis: Bijna alles aangepast alleen mn NOD is volgens mij toch echt 9 maart :mrgreen: Niet dat dat heel erg belangrijk is als je nog niet voor het echie gaat, maar toch, voor de statistiek zou het de 9e moeten zijn :wink: :lol: Ja kan ook ff leren om het zelf te kopieren en aan te passen :oops:

Oh, is dat zo?

Ik heb er voor 6 van die dingen 8,50 betaald. Inclusief 2,50 verzendkosten.

Die dipdingen zijn idd minder handig dan eentje die je gewoon onder je plas houdt denk ik, maargoed, ze werken, en dat is het belangrijkste :slight_smile:

Dan heb je idd die dipdingen :lol: die zijn nog goedkoper, maar dan moet je weer in een bekertje plassen, dacht gewoon mikken is vast makkelijker. Misschien dat ik over 6 testjes ook voor die dipdingen ga omdat ik niet kan mikken :lol: :lol: :lol:

hmmmmm :think: ik pakte Chris net op schoot en toen hij tegen mijn borst aan ging hangen voelde ik daar een zéér bekend steekje in :shock:

Zouden we dan toch op tijd geweest zijn?? :think: :pray:

Dan zou die ongikramp ook nog anders verklaard kunnen worden nl. :shock:

@Loesje79 wrote:

Ik heb ze ook via sensitest besteld. Wel de gewone midstream testen, geen dipstick. Maar die 0,99 is als je 100 dipsticks koopt, zoveel hoopte ik toch niet nodig te hebben :wink: :mrgreen: , heb er nu 6 voor 12 euro en dan nog 2,50 verzendkosten ofzo. Gewoon ff google, je komt genoeg sites tegen die voor veeeeeeeel minder dan 13 euro een test verkopen. Of ze allemaal even goed zijn, geen idee. Maar voor dit prijsje kun je er nog eens een keertje 2 doen :lol:

@goudvis: Bijna alles aangepast alleen mn NOD is volgens mij toch echt 9 maart :mrgreen: Niet dat dat heel erg belangrijk is als je nog niet voor het echie gaat, maar toch, voor de statistiek zou het de 9e moeten zijn :wink: :lol: Ja kan ook ff leren om het zelf te kopieren en aan te passen :oops:

als ik reken vanaf jou banner dan is jou nod 8 maart maar wil er best de 9e van maken hoor :mrgreen: