zijn er al dec 2013/jan 2014 stoppers?

Ik ook. :smiley:

Ik vind de tweede ook leuker!

Mooi. Zal ik dan morgen een nieuw onderwerp openen. Kunnen we daar verder kletsen. Met een lijstje op de 1e pagina.

@ Karen Marieke: Wat heb je dat mooi gemaakt! Ik vind hem helemaal mooi :slight_smile: Dat met die NOD is idd veel werk, dus bespaar je de moeite! Ik vind het leuk leuk leuk!



@Kim, welkom! Nog iemand van 27 :). En we hebben hetzelfde beroep, grappig. Het enige jammer is dan wel dat ik nog steeds werkloos ben :frowning:

Hmm… Ik probeer zo’n ding aan te maken voor onder je teksten, een banner? Anyway, het wil me niet lukken… Iemand enig idee? Kimstroom misschien?

Forum - hulp is onderweg - banners



Dan kies je banner die je wilt hebben.

Je vult je gegevens in, kiest een banner uit.

Als dat klaar is klik je op generen.



Dan krijg je een blokje met tekst, daaronder “alles selecteren”

Dan word het blauw , kopieren met je muisknop.



Dan ga je naar je profiel ( helemaal bovenaan de pagina )

Naar beneden scrollen en bij het vakje onderschrift kan je de tekst plakken.

Dan je profiel bevestigen of op ok klikken ( onderaan de pagina )



Dan moet het goed komen !

hierbij het nieuwe deeltje.



melden jullie je even dan laat ik deze sluiten



http://kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?p=5495162#5495162

Sabje voor een banner, ga je naar de site van kindje op komst, onder acties staat indicatoren. Daar pakje de cyclus tikker en vul je gegevens,in dan krijg je een code die moet je helemaal kopiëren en in je profiel plakken bij banner. Als het goed is moet het dan,lukken.



wat betreft werk, dit wat im nu doe is ook niet helemaal,ideaal. Heb een 0 uren contract. Maar er is gewoon bijna niks, dus hou dit maar aan zolang ik niks beter heb…