zijn er al dec 2013/jan 2014 stoppers?

Ha,nog zo spannend en kan al niet meer wachten!

Dus,wie weet ook al dat de pil/spiraal/ring december en/of januari uit de deur gaat? :smiley:

Zo spannend! :lol:

Jaaaa IKKE! Zo leuk!!!

Al sinds Augustus aan het ontpillen en nu keihard aan de klus! :smiley:

jaa! ik ben deze maand gestopt, zijn (nog) niet meer gestopt? spannend, we gaan voor een 2e kindje, onze zoon is nu ruim 2 jaar oud

Hallo dames,

ik wil me hier ook melden. Ik ben al in november gestopt, met namen om te ontpillen. Maar vanaf deze maand wordt er ook ‘geklust’ :wink: voor een tweede wurmpie

ik hoop dat het groepje wel wat groter wordt haha

Nou het is wel gezellig hier… :roll:

Hallo hallo



Ook ik wil me graag aanmelden hiero.

Wij zouden graag nog een derde kindje willen.

We doen het rustig aan. We hebben geen haast, maar de wens is er wel.

Ook moet ik nog even gaan ontdekken hoelang mijn cyclus is.



Maar ik vind het leuk om mee te kletsen met jullie.



Ik ben1 29 jaar getrouwd en heb twee kindjes 1 een meisje word donderdag 5 en een jongen die is 31 december 2 geworde.

Erg leuk.

Ik werk als verpleegkundige. Op dit moment even niet want ben 16 december geopereerd aan mijn schouder.



Vinden jullie het ook leuk om jullie voor te stellen?

Mag ik ook meeschrijven ? Ik zal vanavond even voorstellen en mijn verhaaltje vertellen…

Welkom tijgertje.

Leuk dat je mee komt schrijven.

Hallo

Ik ben ook gestopt, maar dan in okt. Vanaf begin dit jaar serieuzer aan de ‘klus’. Als het mag lukken is het onze eerste. Ik ben dus Robin en 27 jaar.

@robin1986 welkom. en schrijf lekker mee. :smiley:

Karen Marieke , van harte gefeliciteerd met je meisje , haar verjaardag !

Ik zal me ook even voorstellen :



Ik ben 31 jaar , woon samen met mijn vriend 39. Ik ben mama van een dochtertje (18-04-2011) en van J (21-12-2013) . Sinds okt 2011 ben ik thuisblijfmama, mijn vriend is autodemonteur ( eigen autosloperij met 2 broers). We zijn bezig met ons huwelijk te plannen ( kleine groep familie/vrienden).



Ik ben een januaristopper… Hoop dat het iets sneller mag gaan om zwanger te worden. Bij F. duurde het 23 maanden en bij J duurde het 14 maanden…



Wil je meer weten vraag gerust ! :wink:

@tijgertje dank je wel.

En een huwelijk plannen. Leuk hoor. Wanneer is de grote dag?

Dat is best kort dag , we zitten te denken aan mei of juni maar dat ligt aan het bedrijf van mijn vriend. We hadden eerst 22 juli in gedachten, maar ik zou 14 juli uitgerekend zijn … Nu moeten we dus nog even goed bespreken…

Maar ik ben het voorbereidende werk vast aan het doen : zoeken op internet naar locatie , jurk , taart , boeket , kaart. Auto & autostuk hebben we al ( via familie) , ringen hebben we al gekocht, ik weet al welke kapper…

@tijgetje leuk hoor. spannend allemaal. succes met voorbereiden. leuke dingen om te doen.

wij zijn in 2007 getrouwd. en was echt een super dag. zo mooi en bijzonder.



morgen vieren we de verjaardag echt van ons meisje. wel zin in, moeten alleen nog wel vanalles voorbereiden. maar dat komt ook allemaal wel goed.

@tijgertje,



leuk dat jullie gaan trouwen. Geniet ook van de voorbereiding :lol:

Maak er mooi feestje van.



@karenmarieke

jij ook natuurlijk x

Ook ik zou graag mee schrijven!

Vandaag besloten om er vanaf deze maand al voor te gaan ipv februari/maart.



Ik ben dus Sabje373(nickname) 27 jaar en werkzoekend. Vriend is 34 en al jaren een vaste baan in de techniek.



Vanmiddag meteen goed begonnen, foliumzuur gekocht. Wel super spannend allemaal! Hoop zo dat het ons gegund is! Glimlach

Dank je Robin !



Welkom Sabje !





Hier ook al weer aan het foliumzuur. Dinsdag is mijn eerste ongi alweer begonnen, vind het zelf best snel na de mk. Er was gezegd dat er zo’n 6a8 weken over heen konden gaan, maar dit waren maar 24 dagen…

Aan de andere kant ook wel weer beter, want nu kunnen we er echt voor gaan en weten we ook hoe mijn cyclus loopt…

Welkom Sabje heel veel succes en we duimen mee



@ tijgertje. Spannend hoor. Wel fijn dat het niet zo lang duurde dan weet je in ieder geval dat het allemaal weer “werkt”



@robin dank je wel.



We hebben vandaag de verjaardag van ons meisje gevierd. Wat een super leuke dag. Ze is echt heerlijk verwend. En was dus ook echt jarig. Super dus.

Morgen nog een verjArdag van mijn nichtje en dan weer ff rust



Morgenavond boer zoekt vrouw. Kijkt iemand dat? Vind het echt zo leuk. Dus ik ga er echt weer voor zitten



Oja wat ik ook nog wauw zeggen. We krijgen al een mooi clubje dames zo. Leuk.

Karen wel leuk dat je meisje zo verwend is , dan voelt ze zich ook echt jarig …



Hier ook een bzv fan :mrgreen: !! Zondagavond is van mama !