zijn er al dec 2013/jan 2014 stoppers?

@ Tijgertje: Heftig van je mk zeg… Je bent inderdaad snel met je menstruatie nu… Wel fijn idd denk ik, nu kun je weer verder… Hoe moeilijk dat ook soms nog zal zijn…

@Sabje Welkom.



Even een vraagje, nu ik gestopt ben (al paar maanden) blijk ik nu een cyclus te hebben van ong. 36 dagen. Voor de pil was dit netjes 4 weken. Nu zei laatst iemand dat onder de 25 en boven de 32 afwijkend is. Weet iemand daar wat van?



BZV is heel leuk maar dit seizoen heb ik nog niet 1 aflevering gezien… have fun dames

@robin. Mijn cyclus is ook langer dan 32 dagen. Die van mij is rond de 35 dagen. Ook best wel lang. Dus ik weet niet zeker of dat dan afwijkend is. Ik zou zeggen houd het evrn in de gaten.

@ Karen marieke: Nog gefeliciteerd met je meisje!! Leuk dat ze zo lekker verwend is.



Hier ook trouwe BZV kijker, gisteravond lekker gekeken. Ben benieuwd wat Jan gaat doen, die leek er gisteren wel een beetje klaar mee…



@Robin, een normale cyclus duurt tussen 21 en 35 dagen. Hiervan moet echter wel langer dan 3 maand sprake van zijn, alvorens van een afwijkende cyclus te kunnen spreken… Even afwachten en in de gaten houden dus. Het gaat deze maand om 1 dag, dus ik zou ff afwachten wat je lichaam gaat doen als je langer van de pil af bent.



@andere dames: Hoe was jullie weekend?



Hier driftig bezig met stoppen met roken. Morgen laatste dag, ik rook er nu nog 4 per dag… en dat vindt ik al lastig, laat staan na morgen. Ondanks dat een kindje een heel goed doel lijkt, kost het me toch nog aardig wat moeite… Maar goed, eerst stoppen, anders wil vriendlief er niet eens aan beginnen haha. Logisch ook wel, snap het ook, maar goed…



Weekend was verder wel oke! Lekker gewandeld en hier en daar even op visite geweest.

Is er hier iemand handig met lijstjes? Dat is misschien wel leuk om te doen op de voorpagina, maar ik zou niet weten hoe dat moet en of iedereen dat wel of niet wil…

@sabje. ooo stoppen met roken. heel veel succes en denk idd maar idd aan het mooie doel wat er aan gesteld hebt.

en idd je vriend heeft groot gelijk hoor. geen zwagere rokende vrouw.

succes en zet hem op.



hier een leuk weekend gehad.

zaterdag verjaardag van ons meisje.

zondag verjaardag van ons nichtje.

en gisteravond jongeren kring.

(wij zijn cristelijk) en wij coordineren een jongeren kring vanaf 18 jaar.

erg gezellig altijd.

en daarna heb ik nog boer zoekt vrouw gekeken.

o o o wat heeft die jan het moeilijk



en er schijnt dat de leonie van boer jos haar inboedel op marktplaats heeft gezet. dus dat hij kiest voor leonie

maar oooo ik vind dat hij voor die saskia moet gaan.

en die boerin allete dan geweldig die heren zo bleu.



ik heb wel eens een lijstje gemaakt. het was wel een kl*te klus.

maar ik wil het wel proberen.



maar dan zou ik wel graag wat gegevens van jullie willen hebben

en ook wat er in mag komen te staan.

@sabje.

Ik ben begin oktober gestopt en heb cyclus van 36/38 dagen en dan maar 2 dagen ong…



Succes met stoppen met roken. Je kan het!! :dance:



Wat bedoelen jullie met lijstje? (pas net lid :lol:

@robin een lijstje op de eerste pagina, waarin je naam staat hoeveelste kindje. hoe oud. en wat een ieder nog meer wil.



en sommige doen ook nog je nod (niet ongesteldheidsdag) erbij.



je kan misschien ff bij andere stoppers kijken. dan weet je wat ik bedoel.

xx

@ Sabje Stoppen met roken voor het goede doel ! Je kan het !!



Ik ga ook weer stoppen. Ik ben gestopt met roken een maand voordat ik zwanger werd. Toen kreeg ik een mk en ben weer begonnen. Als ik weer ongi word , ga ik weer stoppen met roken. Jij rookt er nog maar 4 op een dag , bouw het iedere dag af met 1 minder en zorg dat je genoeg afleiding hebt…



Ik rook er nu 10 per dag en ga dan ook afbouwen. Als ik trek heb in een sigaret ga bijvoorbeeld stofzuigen, de toilet schoonmaken etc… En ik heb altijd lolly’s bij me dat als ik het niet trek een lolly kan pakken…







Ik kan niet zo goed lijstjes maken, heb geen programma op de pc daarvoor. Welke gegevens zou je willen zien in het lijstje ?

Naam , hoeveelste kindje , leeftijd , stopdatum ???

Als je de nod erin verwerkt moet je hem iedere keer aan blijven passen ( vind ik persoonlijk veel werk )

hallo hallo



ik wil vanavond er wel even voor gaan zitten.



maar dan zou ik graag van jullie wat gegevens willen

dan hoef ik dat niet op te zoeken (ben niet lui hoor :smiley: )



Naam, Leeftijd, hoeveelste kindje, wanneer gestopt.





dank u dank u

Hallo dames,

ik zie dat er nu toch meer dames meeschrijven. Dan kom ik me nu ook mengen in het gezelschap.



Ik zal proberen regelmatig te lezen en te schrijven, maar soms beetje hectisch…



Ik ben Kim 27 jaar, 2feb jarig en dan alweer 28… getrouwd met Ben en een mooie meid van 1,5. Ik ben verpleegkundige en doktersassistente, en werk nu binnen een flex team waarbij ik vooral 's avonds en in het weekend werk zodat als ik werk mijn man thuis is met Esmée. Ik werk ongeveer 12 tot 15 uur per week. Maar ben hard aan het zoeken naar meer vast werk. We zijn in okt gestopt met de pil maar vooral ook om te kijken wat mijn cyclus deed, aangezien ik bij Esmée naar9 maanden naar zh ben gegaan omdat hij met de keer langer werd (op gegeven moment 80 dagen) met behulp van clomid de eerst volgende maand zwanger geworden.

maar deze keer gaat het waarschijnelijk goed. Eerste maand 35 dagen, 2de 30, derde 30 en nu dus maand 4. Ook iets nieuws is dat ik mijn ei voel…nog nooit gehad hiervoor, ook niet met Esmée.



Dus volgens mij loopt het hier goed, nu afwachten hoelang het duurt…

Welkom kimstroom.

Wil je ook op het lijstje??

Hahaha Karen , scheelt weer tijd hé :wink:



tijgertje , 31 jaar , 3e kindje , hou het maar op 14 jan gestopt…

@karen marieke wrote:

Welkom kimstroom.

Wil je ook op het lijstje??




ja graag heb je al een pb gestuurd als,het goed is

hallo hallo



@kimstroom ja ik het ontvangen.



ga nu ff kijken of ik wat moois kan maken.

ja ja hier is ie

als het goed is

ga hem nog even aanpassen.

hij moet nog mooier kunnen

Hij is al goed gelukt :thumbup:

en wat vinden jullie van deze

De tweede vind ik dan leuker … :oops: