Na veel irritaties en klachten over Ziggo ben ik gisteravond ineens afgesloten van internet. Mijn draadloos kastje zou voor virussen op het netwerk zorgen… Geen belletje geen brief nee gewoon pats boem van het net afgesloten. En wanneer ik bel en vraag hoe of wat dan krijg ik een of ander technisch verhaal over uploaden en upgraden van mijn router blablabla. Na uitzoekewn blijkt dat met mijn router niet nodig te zijn. En kan die router niet voor die problemen zorgen. Uberhaupt mogen ze mij niet zo maar afsluiten. Maar goed… genoeg over mijn frustratie.
Dit was echter wel de druppel. Wij hebben een totaal pakket bij hen, maar dat houd nu dus op. Ik wil naar een andere aanbieder. Dan wel met het complete pakket dan wel alleen met het internet maar ik blijf in geen geval langer dan nodig bij ziggo.
Waar hebben jullie je internet of het complete pakket en hoe bevalt jullie dat? En wat is de prijsverhouding…
Alvast dank meiden! (en heren!!)
Hier al jaren Ziggo/Home internet en televisie (qua telefoon hebben wij alleen mobiel) en eigenlijk nooit geen problemen :silenced:
Als jij al meerdere klachten en irritaties hebt gehad zou ik die keus ook snel maken hoor!!
Maar geen idee dus van andere aanbieders
Al jaren @home/ziggo gebruiker en weinig problemen. Wat ik wel weet van die ene keer dat we wel een probleem hadden: bellen werkt niet.
30 telefoontjes lostte ons probleem neit op, 1 bezoekje wel!
Dus mijn tip: zoek het dichtstbijzijnde kantoor en ga eens langs met je klacht/probleem
Volgens Radar komt XS4All als beste uit de tests, en dan ook echt met kop en schouders boven de rest uit.
Wij maken al sinds we hier wonen gebruik van UPC maar gezien jij in een Ziggo gebied woont is UPC volgens mij niet mogelijk.
Toen Ziggo nog @Home was hebben wij er ook enorm veel problemen mee gehad :wall: er vanaf komen was nog moeilijker dan de problemen oplossen.
Uiteindelijk is het wel gelukt maar het heeft heel wat voeten in de aarde gehad :silenced:
hier ook ziggo, maar wij liggen er ook met periodes regelmatig uit, wordt daar ook moedeloos van.
Hier ook allang Ziggo/Home, maar bijna nooit problemen.
Maar dat ze je zomaar aflsuiten vind ik rond uit aso :wall:
Ik heb Telfort bellen en internet en ben tevreden!!!
Ik had op het laatst ook vaak problemen met Ziggo.
ik heb gewoon kpn genomen daar zijn tenminste ook winkels van waar je naar toe kunt en word goed geholpen
ik heb kpn interactieve tv en internet en bevalt goed nog nooit problemen en als ik extra dingen wil kan ik gewoon via internet of tv doen en hoef ik niet voor te bellen
hier ook een tevreden Ziggo gebruiker, dus helaas kan niks voor je betekenen…
Wij hebben alleen in het begin een probleem gehad toen we net bij hun zaten, konden ze volgens hun systeem ons niet vinden en wij dus geen i net of niks.
Zou aan onze laptop liggen… tja met 2 ict’ers in huis wisten we dat toch zeker wel dat het dat niet was (al was het maar omdat we toen niet eens een laptop hadden :mrgreen: ) en die kerel aan de lijn even vriendelijk verzocht iemand erbij te roepen die er wel verstand van had :oops: .
Binnen 5 minuten stonden we toen op de lijst voor bezoekje van een monteur en binnen 2 uur was het opgelost. Bleek gewoon in hun centrale kast te zitten
Hier na meerdere malen afgesloten geweest heb ik nu tv van KPN en internet + telefoon van Tele2.
Ben ik meer tevreden over dan Ziggo!!
tja hier ook alles in een van ziggo… en op een paar kleine dingen na geen klachten…
wij betalen €60,- pm dit is incl onbeperkt bellen.
Hier UPC…
Bellen, internet, digitale tv… Hebben ook een UPC winkel in de buurt. Weinig problemen tot zover, en ben er jaaaaaren lid!
Ik ben ook helemaal klaar met ziggo. Ik gooi mijn vaste lijn er uit en ga over op KPN voor inet en televisie…
Ik heb de router er tussen weg gehaald. Die dame dinsdag zei dau ik na oplossen van het probleem kon bellen en dan zouden ze me gelijk aansluiten. Die kerel gister zegt nee mevrouw dat duurt zeker 24 uur! Toen ik netjes zei dat ik dat van de zotte vond zei hij dat als ik de boel voor elkaar had gehad dit niet gebeurd zou zijn… Toen heb ik heel vriendelijk gevraagd wat mijn opzeg termijn is, die noemde hij en wenste me notabene nog succes ook… Goed ik ben dus nog steeds woest… Heb gelukkig mijn mobiel om me hier af te reageren hihi
Kan je boosheid begrijpen. Heel erg zelfs! Ik was ook boos, en als ik er aan denk hoe het gegaan is nog!
Hier Alice internet en telefoon, ideaal! Geen problemen!
Ziggo moeten we voor de tv, we hebben geen andere anbieders…
Oei kan het me heel goed voorstellen, ik heb destijds toen ziggo nog casema was ook een heel moeilijk verhaal gehad, zomaar afgesloten, medewerkers die zeggen, u wordt vanavond weer aangesloten, voglende dag medeweker die zegt, “dat had vorige medewerker niet mogen zeggen, het duurt 3 dagen” Na 3 dagen “dat had vorige medewerker niet mogen zeggen” en zo kan ik nog wel ff een uurtje doorgaan. Opzeggen kon toen niet direct, want zat er net die maand weer aan een jaar vast :twisted: :evil: :twisted: :wall: . Ben zo pissig geweest, al mn incasso’s meteen terug laten draaien, 7 brieven geschreven en nergens ook maar een fatsoenlijk antwoord op gehad, is tot deurwaarder aan toe gegaan. Maar geen enkele reactie gehad.
Dus snap het succes van de medewerker wel , hij weet toch dat ze nergens op gaan reageren en je tot de laatste dag van je abbonnement moet betalen.
oja en nu dus gewoon televisie en telefoon van kpn en internet van hetnet, maar dat gaat ook via kpn.
Nou joh het wonder is geschied! Ik had na 20 uur na het aanvragen weer internet ipv 24 uur! Snel he? :mrgreen:
Nu ga ik op zoek naar een andere aanbieder.
Zit te denken aan kpn alles in 1 met interactieve tv.
betaal dan net zoveel als nu bij ziggo…
Reken wel op 1 maand op zeg termijn.
Hier kpn voor de telefoon, ziggo voor de (digitale) tv en orange voor internet.
Sinds 30 mei hebben we telefoon, internet en tv via XMS (glasvezel) en zijn we bezig met opzeggen van de huidige aanbieders. Inderdaad 1 maand opzegtermijn. We hebben wel alles 1 maand dubbel voor alle zekerheid, voor het geval iets niet werkt. Maar het verloopt tot nu toe allemaal vlekkeloos moet ik zeggen :thumbup: