Ziggo @#$#@$@#$

Hier totaal geen problemen met Ziggo…

grr, ik heb hier nog een ziggo draadje waar ik mag ventileren, want wat wordt je daar moedeloos van zeg :wall: :wall: :wall: :wall:

Heb geprobeerd mail te sturen, maar dat kan dus niet, want je kunt niet rechtstreeks mailen (wtf, waarom kan dat nou niet)

probleem met digitale ontvanger, ik zeg dat wij een bepaalde ontvanger hebben, volgens systeem hebben wij een andere, HD ontvanger, de ontvanger die ik hier heb staan is echter niet dezelfde, die staat niet in hun systeem, en is dus geen HD ontvanger, terwijl ik daar wel voor betaald heb.

wordt er echt moedeloos van! Morgen maar weer bellen (ben al anderhalf uur verder, gelukkig is dat gratis)

Ik ga over naar KPN, heb Ziggo opgezegd.

Hoop dat dit goed mag gaan, maar wat een @#$@#$ bedrijf.

En dan bel je de klanten SERVICE.

Tja waar die SERVICE voor staat, dat weet ik niet.

Na een heel gezellig telefoongesprek (NOT) vroeg ik waar de service was…Antwoord: Die geef ik u toch, ik help u met opzeggen :roll: :mrgreen:

Toen kreeg ik de slappe lach haha erg of niet?

Wij gaan ook weg bij Ziggo.

Hoewel ik echt he-le-maal beu ben van Ziggo vind ik de overstap ook weer spannend. Donderdag komen ze installeren en ik houd mijn hart alweer vast… Hopelijk gaat alles goed. We gooien de vaste telefoonlijn eruit en gaan naar KPN. Bij KPN hebben we een tv pakket met dezelfde zenders als Ziggo en we nemen internet af. Ik ben reuze benieuwd!

hmmm ik zit ook te dubben om dat te doen… laatste tijd zovaak problemen met ziggo…en dan bel je en dan zeggen ze dat het aan het kastje ligt… dus een nieuwe gehaald… en we hebben het nog steeds… :evil:

De overstap, bij ons ging het makkelijk! Ziggo weg, (maand opzegtermijn), maar we hadden wel meteen al KPN.

Inmiddels zijn we helemaal over naar glasvezel (xms) in plaats van kpn (telefoon), ziggo (digitale tv) en orange (internet).

We hadden met geen van drieën problemen en de overstap is ontzettend soepel verlopen. Zo kan het dus ook gaan :thumbup:

Hi,

ik zit juist nog te twijfelen om over te stappen naar ziggo maar als ik dit zo lees dan doe ik dat maar niet geloof ik. Wij zitten bij kpn, internet, bellen en tv. Televisie vind ik minder maar internet en bellen gaat goed. Wij betalen wel 50 euro per maand voor internet plus bellen en dan komen daar de gesprekskosten nog overheen. Televisie is dacht ik 8.50.